Ifin Suomen organisaatiossa suunnitteilla muutoksia

Ifin Suomen organisaation neljässä toiminnossa on aloitettu yhteistoimintaneuvottelut.

Logo Ifin toimitalon seinällä

Neuvotteluiden piirissä on 173 henkilöä ja toimintojen uudelleenorganisoinnin takia henkilöstön määrä voi vähentyä enintään 24 henkilöllä. Ensisijaisena vaihtoehtona on löytää neuvotteluiden piirissä oleville muuta työtä Ifistä. Ifin palveluksessa on Suomessa noin 1800 henkilöä.

Logo Ifin toimitalon seinällä

Ifiltä ja Docrates Syöpäsairaalalta uusi palvelukokonaisuus yrityksille: tavoitteena syövän varhainen havaitseminen, nopea hoito ja työkyvyn tuki5.10.2020 09:58:15 EESTTiedote

Kolmasosa Suomessa vuosittain todetuista syövistä tulee työikäisille. Syövän nopea havaitseminen ja hoitoon pääsy parantavat merkittävästi ennustetta. Vakuutusyhtiö If ja Docrates Syöpäsairaala kehittivät yrityksille uudenlaisen palvelukokonaisuuden, joka mahdollistaa työntekijälle viiveettä yksityisen syöpäsairaalaan palvelut nopeasta diagnosoinnista ja hoidoista aina kuntoutukseen ja työhönpaluun tukemiseen asti.

Aila-myrskyn vahinkoja ilmoitetaan jo runsaasti – älä kuitenkaan lähde tarkistamaan myrskytuhoja ennen myrskyn laantumista17.9.2020 13:25:00 EESTTiedote

Ensimmäiset Aila-myrskyn aiheuttamat vahingot ovat Ifiin tulleiden ilmoitusten perusteella erityisesti puiden kaatumisia ja vesikattovuotoja. If muistuttaa, että myrskyn aikana ei ole turvallista lähteä tarkistamaan vahinkoja esimerkiksi venelaitureille tai mökeille. Etenkään pienten vahinkojen ilmoittamisella vakuutusyhtiöön ei ole kiire.