Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikön yrityspalkinto jaetaan jo 20. kerran

Helsingin seudun kauppakamarin Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikkö etsii jälleen alueen yrityspalkinnon saajaa.

Tämän vuoden teema julkistetaan tiedotustilaisuudessa

keskiviikkona 27.2.2018 klo 9.00

Ravintola zum Beispiel, Rihkamakatu 2, Porvoo

Tiedotustilaisuudessa ovat läsnä Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikön palkintolautakunnasta puheenjohtaja, toimitusjohtaja Mauri Molander ja varapuheenjohtaja, toimitusjohtaja Katarina Enholm, jotka kertovat yrityskilpailun tämänvuotisesta teemasta ja tavoitteista.

-Yritystoiminnassa menestyminen vaatii strategista ajattelua ja pitkäjänteistä suunnittelua, tätä arvostamme myös tämänvuotisessa kilpailussa, kertoo puheenjohtaja Mauri Molander.

Yrityspalkinnon myöntämisellä korostetaan ja vahvistetaan yritystoiminnan keskeistä asemaa ja merkitystä Itä-Uudenmaan kehittymisessä.

Kauppakamariyksikkö hakee yritystä kokoon katsomatta. Yritys voi olla myös valtakunnallinen toimija, jolla on liiketoimintaa Itä-Uudellamaalla. Yrityspalkinnon saajayrityksen on toimittava Itä-Uudellamaalla eli Askolassa, Lapinjärvellä, Loviisassa, Myrskylässä, Porvoossa, Pukkilassa tai Sipoossa.

Ilmoittautuminen tiedotustilaisuuteen viimeistään 23.2.2018 viestintäpäällikkö Essi Lindqvist, essi.lindqvist@chamber.fi

Tervetuloa!

Mauri Molander

palkintolautakunnan puheenjohtaja

Itä-Uudenmaan yrityspalkinto 2018

Itä-Uudenmaan Yrityspalkinto, aiemmat kilpailun teemat ja palkitut:

2017 Ympäristövaikutusten huomiointi yritystoiminnassa: Ensto Oy.

2016 Verkostoitumisen ja verkottumisen vaikutus toiminnan kehittämiseen: CM Tools Oy

2015 Yritystoiminnan kehittäminen Itä-Uudellamaalla 2010–2014: Porvoon Autopalvelu,

kunniamaininta: Neste Jacobs

2014 Hyvinvointipalvelut julkisen sektorin täydentäjänä: Porvoon Lääkärikeskus

2013 Tuotannollinen ja/tai muu vientitoiminta: Neste Oil

2012 Haja-asutusalueiden elinvoimaisuuden kehittäminen ja varmistaminen: Kokousmylly

Oy, kunniamaininta: MC Machine Oy

2011 Investoinnit liiketoiminnan jatkuvuuden kehittämisessä: LPOnet

2010 Työvoiman lisääminen taantumassa: Finnsweet, kunniamaininta: Oy Weldmec Ab

2009 Henkilöstön palkitsemisjärjestelmät ja niiden toimivuus: Teampac

2008 Työuran pidentäminen: Eino Korhonen

2007 Ympäristön kestävän kehityksen tukeminen: Tom Allen kaivonporaus

2006 Matkailuyrittäminen ja sitä palveleva toiminta: Tee- ja kahvihuone Helmi,

kunniamaininta: Porvoo tours

2005 Vienti ja muu kansainvälinen kilpailukykyinen toiminta: K.Hartwall Oy,

kunniamaininta: Oy C.E. Lindgren Ab

2004 Maakunnan työllistävä palveluyritys: Haikon Kartano, kunniamaininta: Pukaron

Paroni

2003 Monipuolinen työllistäminen: Konepaja Alueputkitus

2002 Työssä jaksaminen: Lexel Electric, kunniamaininta: Porvoon Energia Oy

2001 Innovatiivisuus ja teknologia: Suomen EDM

2000 Koulutus: Santasalo Engineering

1999 Maakunnallisuus: Uusimaa–lehti, kunniamaininta: Savijärven Kartano

Essi Lindqvist
viestintäpäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari
essi.lindqvist(at)chamber.fi

Yksityinen sektori tuottaa jo yli puolet Uudenmaan perusterveydenhuollosta13.12.2018 08:00Tiedote

Sote-ratkaisun antaessa odottaa itseään, Uudenmaan terveydenhuollon markkinat muuttuvat vauhdilla. Yksityisillä lääkäriasemilla tuotetaan jo 54 % perusterveydenhuollon markkinoista. Ilman vuodeosastohoitoa yksityisen toiminnan osuus on 62 %. Suun terveydenhuollosta yksityisen sektorin osuus on peräti 65 %. Luvut perustuvat Helsingin seudun kauppakamarin juuri ilmestyneeseen selvitykseen Uudenmaan terveydenhuoltomarkkinasta.

Kaupan sijaintia säädellään liian tiukasti maakuntakaavassa5.12.2018 08:00Tiedote

Uudellamaalla valmistelussa oleva maakuntakaava säätelee liian tiukasti vähittäiskauppaa. Hallitusohjelman keskeisiä tavoitteita on sääntelyn purkaminen, minkä osana on muun muassa vapautettu kauppojen aukiolo. Lainsäädäntöä muutettiin siten, että kaavoituksessa luovuttiin myytävän tavaran laatuun perustuvasta kaupan sijainnin ohjauksesta. Tavoitteena oli edistää kaupan kilpailua ja mahdollistaa uusien liiketoimintamallien kehittäminen.

MENESTY DIGIMARKKINOINNILLA20.11.2018 07:00Tiedote

Tiedätkö, miten tavoitat asiakkaan verkossa, tunnistat nousevia trendejä tai kuinka rakennat menestyksellisen digistrategian? Haluaisitko vahvistaa osaamistasi hakukoneoptimoinnin tai monikanavaisen digimarkkinoinnin parissa? Menesty digimarkkinoinnilla -kirjan opit maksavat itsensä takaisin. Kirjan avulla opit tekemään erilaisia monikanavaisia kampanjoita, olipa budjettisi muutama kymppi, satalappunen tai tonni. Voit tehdä kirjan avulla yli 1 000 euron arvoisen hakukoneanalyysin ja laittaa somekanavasi tulokselliseen myyntikuntoon. Ota markkinoinnin digityövälineet hyötykäyttöön!