McDonald'sMcDonald's

Joel Pohjanpalo kummina Ronald McDonald Lastentalosäätiön ja PK-35 hyväntekeväisyyskampanjassa

Ronald McDonald Lastentalosäätiö ja seurayhteisö PK-35 haastavat jalkapallofanit hyväntekeväisyyshaasteeseen kerätäkseen rahaa RML:n toiminnan tukemiseen. Haasteen kummina toimii maajoukkuepelaaja Joel Pohjanpalo.

Pääkaupunkiseudulla lapsia, nuoria ja aikuisia liikuttava seurayhteisö PK-35 on aloittanut haasteen, jonka tavoitteena on kerätä Ronald McDonald Lastentalosäätiön toiminnan tukemiseen 15 000 euroa huhtikuun 2023 aikana. Hyväntekeväisyyskampanjaa voivat tukea niin yksityiset henkilöt kuin yrityksetkin. Haasteen kummina toimii PK-35:n oma kasvatti, Suomen maajoukkuepelaajana tunnettu Joel Pohjanpalo

Jalkapalloyhteisössä on aina ollut erittäin vahva tsemppihenki ja tekemisen meininki, ja nyt sitä todella tarvitaan”, Joel Pohjanpalo sanoo.

”Olimme todella iloisia ja otettuja, kun PK-35 otti meihin yhteyttä ja kertoi haluavansa tehdä kampanjan meille. Se kertoo, että työtämme pidetään tärkeänä”, Ronald McDonald Lastentalosäätiön toiminnanjohtaja Johanna Huhtariihi sanoo. “Koska emme saa julkista tukea, ovat tämäntapaiset yhteistyökumppanuudet meille todella tärkeitä. Niiden ansiosta voimme mahdollistaa toimintaa perheille.

Yksityislahjoittajat voivat osallistua RML:n ja PK-35:n hyväntekeväisyyskampanjaanMobilePayllänumeroon 79384, viestinä “PK-35.

Yrityslahjoittajia pyydetään ottamaan yhteyttä Tapio Rostedtiin: tapio.rostedt (at) pk-35.fi, puh. 045 144773.

Yrityslahjoittajien nimet julkistetaan erikseen kampanjan päätyttyä.

Katso kampanjasivut ja Joel Pohjanpalon videotervehdys täältä:

Ronald McDonald Lastentalosäätiön toiminnanjohtaja Johanna Huhtariihi, puh. 040 516 1880, johanna.huhtariihi (at) rml.fi

PK-35:n hallintojohtaja/toimitusjohtaja Tapio Rostedt ,+358 45 144 7731, tapio.rostedt (at) pk-35.fi

Ronald McDonald Lastensäätiö

RML:n Ronald McDonald Talo on tarjonnut jo yli 20 vuoden ajan ympäri Suomea Helsinkiin tuleville perheille kodinomaiset puitteet lapsen sairaalajakson ajaksi. Talossa perheet voivat asua ja kerätä voimia, jotta jaksavat jakaa niitä eteenpäin lapselleen. Perheet viettävät talossa päiviä tai jopa viikkoja. Tähän mennessä majoittuneita perheitä onkin ollut jo yli 9000.