Keravan Alko muuttaa väliaikaisiin tiloihin

Keravan Alko menee remonttiin. Myymälän väliaikaiset tilat ovat kauppakeskus Karusellissa 3.9. alkaen.

Keravan Alko remontoidaan raikkaampaan myymäläilmeeseen ja samalla myymälää parannetaan myös toiminnallisesti. Myymälä on suljettuna remontin vuoksi 2.9.–2.10. Uusi myymälä avataan samoissa tiloissa torstaina 3.10. klo 9.00.

Prisman Alkon ollessa suljettuna, palvelee Alko asiakkaitaan väliaikaisessa myymälässä kauppakeskus Karusellissa (osoitteessa Kauppakaari 10) 3.9.1.10. Karusellin myymälä palvelee arkisin kello 9.00–21.00 ja lauantaisin kello 9.00–18.00.

Väliaikaisen myymälän tuotevalikoima koostuu ajankohtaisista kysytyimmistä tuotteista, käytössä olevan pienemmän liiketilan ehdoilla. Koko Alkon valikoima on tilattavissa mihin tahansa Alkon myymälään tai noutopisteeseen. Myymälän henkilöstö avustaa mielellään asiakkaita verkkokaupan tilausten tekemisessä, sanoo aluepäällikkö Pirjo Hirvonen.

Muuton vuoksi Alkon Karusellin myymälä ei ole avoinna maanantaina 2.9. eikä keskiviikkona 2.10. Tällöin lähimmät Alkot löytyvät Tuusulan Hyrylästä tai Järvenpäästä.