Keravan Alko muuttaa väliaikaisiin tiloihin

Keravan Alko menee remonttiin. Myymälän väliaikaiset tilat ovat kauppakeskus Karusellissa 3.9. alkaen.

Keravan Alko remontoidaan raikkaampaan myymäläilmeeseen ja samalla myymälää parannetaan myös toiminnallisesti. Myymälä on suljettuna remontin vuoksi 2.9.–2.10. Uusi myymälä avataan samoissa tiloissa torstaina 3.10. klo 9.00.

Prisman Alkon ollessa suljettuna, palvelee Alko asiakkaitaan väliaikaisessa myymälässä kauppakeskus Karusellissa (osoitteessa Kauppakaari 10) 3.9.1.10. Karusellin myymälä palvelee arkisin kello 9.00–21.00 ja lauantaisin kello 9.00–18.00.

Väliaikaisen myymälän tuotevalikoima koostuu ajankohtaisista kysytyimmistä tuotteista, käytössä olevan pienemmän liiketilan ehdoilla. Koko Alkon valikoima on tilattavissa mihin tahansa Alkon myymälään tai noutopisteeseen. Myymälän henkilöstö avustaa mielellään asiakkaita verkkokaupan tilausten tekemisessä, sanoo aluepäällikkö Pirjo Hirvonen.

Muuton vuoksi Alkon Karusellin myymälä ei ole avoinna maanantaina 2.9. eikä keskiviikkona 2.10. Tällöin lähimmät Alkot löytyvät Tuusulan Hyrylästä tai Järvenpäästä.

Heli Hassinen-Biberger Alkon uudeksi henkilöstöjohtajaksi1.8.2019 09:00:00 EESTTiedote

Filosofian maisteri, MBA Heli Hassinen-Biberger on nimitetty Alkon uudeksi henkilöstöjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hän aloittaa tehtävässään loppuvuoden 2019 aikana. Heli Hassinen-Bibergerillä on laaja-alainen kokemus henkilöstöjohtamisen ja liiketoiminnan tehtävistä eri palvelualan yrityksissä. Hän työskentelee tällä hetkellä Realia Group -konsernin henkilöstöjohtajana. Aiemmin hän on toiminut johtotehtävissä muun muassa ISS Palveluissa ja Nissanilla. Hassinen-Bibergerillä on vahvaa kokemusta ja näyttöä strategiaa tukevista henkilöstön sekä organisaation kehittämishankkeista. Hän on kehittänyt HR-toimintamalleja painopistealueina esimerkiksi johtaminen, esimiestyö ja osaamisen kehittäminen niin kotimaisissa kuin kansainvälisissäkin organisaatioissa. ”Toivotan Heli Hassinen-Bibergerin lämpimästi tervetulleeksi Alkoon. Hänellä on monipuolinen kokemus palveluyritysten henkilöstön johtamisen ja kehittämisen osa-alueilta”, toimitusjohtaja Leena Laitinen kertoo. ”Olen saanut Alkon my

Muistutus: Hae mukaan Alkon järjestämään Maistuvia sisältöjä -valmennukseen!11.6.2019 09:20:01 EESTKutsu

Oletko sisällöntuottaja juoman ja ruoan maailmasta ja kaipaat uutta potkua tai kipinää tekemiseesi? Tai oletko alalle tähtäävä ja haluaisit syventää osaamistasi? Alko järjestää syksyllä ensimmäistä kertaa Maistuvia sisältöjä -valmennuksen, jossa valmennetaan toimittajia, bloggareita, vloggareita ja podcasting-tekijöitä syventämään juoma- ja ruoka-alan osaamistaan ja hyödyntämään tätä osaamista omassa sisällöntuotannossaan.