Kotipizza Group vahvistaa johtoryhmäänsä

Kotipizza Group vahvistaa johtoryhmäänsä kahdella uudella jäsenellä.

KTM Pekka Kajan (s. 1990) on nimitetty Kotipizza Groupin talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.10.2019 alkaen. Pekka Kajan on ollut Kotipizza Groupin palveluksessa vuodesta 2015 alkaen.

Merkonomi Janne Reimari (s. 1974), joka on toiminut Kotipizza Groupin tietohallintojohtajana vuodesta 2017 alkaen, on nimitetty johtoryhmän jäseneksi 1.1.2020 alkaen.

”Janne on tuonut yhtiöön kovan luokan digitaalista osaamista. Panostus verkkokauppaan, kuljetukseen ja datan hyödyntämiseen on strategiamme keskiössä, ja siksi on tärkeää, että johtoryhmässä on siihen parasta mahdollista asiantuntemusta. Pekka on puolestaan johtanut talousraportoinnin integraation emoyhtiömme Orkla ASAn kanssa ja osoittanut, että hän on kasvanut hienosti uuteen rooliinsa ja kasvaneeseen vastuuseen. Pekka johtaa myös yhtiömme kahdeksanhenkistä taloustiimiä”, Kotipizza Groupin toimitusjohtaja Tommi Tervanen sanoo.

Kotipizza-ketju on osa Kotipizza Groupia, johon kuuluvat lisäksi hankinta- ja logistiikkayritys Helsinki Foodstock Oy, vuonna 2015 avattua meksikolaistyyppistä ravintolaketjua Chalupaa operoiva Chalupa Oy sekä marraskuussa 2017 ostettu The Social Burger Joint Oy, joka hallinnoi Social Burgerjoint -ravintolaketjua ja Social Food -ruokarekkaa. Tilikaudella 2018 Helsinki Foodstockin liikevaihto oli 71,1 miljoonaa euroa, Chalupa-ketjun ravintoloiden myynti 2,3 miljoonaa euroa, Social Burgerjoint -ketjun ravintoloiden myynti 2,9 miljoonaa euroa ja No Pizza -ravintolan myynti 0,4 miljoonaa euroa. Kotipizza Group -konsernin liikevaihto samalla ajanjaksolla oli 91,5 miljoonaa euroa ja vertailukelpoinen EBITDA 9,39 miljoonaa euroa.