Kultaiset elämäntyömerkit neljälle Hämeen kauppakamarin luottamushenkilölle

Hämeen kauppakamari on päättänyt huomioida Keskuskauppakamarin kultaisella elämäntyömerkillä neljää alueellaan toimivaa vaikuttajaa tunnustuksena ansiokkaasta työstä Hämeen elinkeinoelämän hyväksi:
Keskuskauppakamarin kultainen elämäntyömerkki

Kehitysjohtaja Tuija Lehto, Etelä-Hämeen Osuuspankki

Liiketoimintakehittäjä Jyrki Rautkivi, Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy

Yrittäjäneuvos Ilkka Ruohola, Kultakeskus Oy

Development Manager, Senior Expert Kimmo Vähätiitto, Telia Finland Oyj

“Keskuskauppakamarin myöntämät kultaiset elämäntyömerkit ovat kunnianosoitus yritystoimintaa pitkäjänteisesti edistäneille henkilöille. Halusimme näillä huomionosoituksilla korostaa myös alueemme merkittäviä pankkialan, jalometallialan ja digitalisaation pioneereja. Hämeen kauppakamarin luottamushenkilöinä Tuija Lehto, Jyrki Rautkivi, Ilkka Ruohola ja Kimmo Vähätiitto ovat päätöidensä ohella aktiivisesti vaikuttaneet elinkeinoelämän toimintaedellytyksiin”, korostaa Hämeen kauppakamarin puheenjohtaja Pekka Vihma.

Elämäntyömerkit luovutettiin Hämeen kauppakamarin syyskokouksessa Hämeenlinnassa 14.11.2019.

Hämeen kauppakamarin puheenjohtaja Pekka Vihma, p. 0400 485 444

Keskuskauppakamarin kultainen elämäntyömerkki

040 563 5013https://www.hamechamber.fi/

Talouden elpyminen ei näy Hämeessä29.4.2024 08:00:00 EEST | Tiedote

Hämeen teollisuuden, rakentamisen ja palvelualojen yritysten suhdannetilanne on pessimistinen. Tieto selviää Hämeen kauppakamarin ja EK:n yhteistyössä huhtikuussa tekemästä Suhdannebarometrikyselystä. ”Hämeessä oltiin enemmän pessimistisempiä kuin muualla Suomessa. Alueellamme sekä vienti- että rakennusteollisuuden suhdanteet ovat heikot ja maaliskuun poliittiset lakot heijastuvat myös yritysten kannattavuuteen. Ainoa positiivinen signaali on, että heikosta suhdannetilanteesta huolimatta yritykset eivät ole merkittävästi vähentämässä työvoimaa”, toteaa Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.

Ennätysmäärä uusia hallitusammattilaisia Hämeen alueelle4.4.2024 14:38:16 EEST | Tiedote

Hallitustyöskentelyn osaamista mittaava Hyväksytty hallituksen jäsen HHJ-tutkinto järjestettiin maaliskuussa. Hämeen kauppakamarin HHJ-kurssin käyneistä 37 henkilöä suoritti tutkinnon hyväksytysti. Kauppakamari onnittelee tutkinnon suorittaneita. ”On hienoa, että saimme tällä kertaa ennätyksellisen määrän uusia hallitusammattilaisia Hämeen alueelle. Tutkinto antaa erinomaiset lähtökohdat hyvään hallitustyöhön ja hallitusammattilaisuuteen”, toteaa Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.

Anne Vanhala on valittu Hämeen kauppakamarin toimitusjohtajaksi29.2.2024 11:00:00 EET | Tiedote

Hämeen kauppakamarin uudeksi toimitusjohtajaksi on valittu Anne Vanhala. Hän seuraa tehtävässä toimitusjohtaja Jussi Eerikäistä, joka jää eläkkeelle kesäkuun puolessa välissä. ”Anne Vanhalan vankka kokemus yritysten vastuullisuusasioista ja tuntemus kauppakamarin toiminnasta nostivat hänet vahvimmaksi toimitusjohtajaehdokkaaksi. Annella on erinomaiset edellytykset menestyä hyvin kauppakamarin toimitusjohtajana”, toteaa Hämeen kauppakamarin puheenjohtaja Olli Vormisto.