Lemmenmanauskirja päivittää lemmentaiat nykyaikaan

Tiina-Emilia Kauniston Lemmenmanauskirja on hauska tietoteos sinkkuilun ja deittailun historiasta. Teos päivittää lemmentaiat nykypäivän haasteisiin. Sen vahvana viestinä kuuluu: Olet kokonainen myös yksin.

Tuntuuko sinkkuus epäonnistumiselta? Tiesitkö, että kauneusihanteemme ovat tarkoituksella saavuttamattomia? Miten ja mistä löydän kullannupun? Tepsivätkö vanhat lemmentaiat? Millaisia hyötyjä lemmennostatus voi antaa? Miltä vanhat termit itsesaastutuksesta tai homottelusta kuulostavat?

Kutita hänen kaikkein pyhimmän majesteettinsa häpyä.

Tiina-Emilia Kauniston Lemmenmanauskirja on hauska tietoteos sinkkuilun ja deittailun suomalaisesta historiasta. Teos päivittää vanhan ajan tavat ja taiat auttamaan sopivan mielitietyn löytymisessä ja hurmaamisessa tämän päivän uusissa haasteissa.

Sinulla on oikeus sanoa ei.

Opastuksen lisäksi kirja tuo oivalluksia hömppäkirjojen valtaamille markkinoille kyseenalaistamalla monia nykypäivän käsityksiä, joiden alkuperä löytyy menneisyydestämme. Kirjan vahvana viestinä on: olet kokonainen myös yksin.

Pyöritä rinkeli reitesi ympäri ja anna se pojalle.

Tiina-Emilia Kaunisto on viestinnän asiantuntija, toimittaja ja tietokirjailija.

Tekijä: Tiina-Emilia Kaunisto
Teos: Lemmenmanauskirja
ISBN: 9789523042087
Kansi: Tarja Kettunen
Ilmestymispäivä: 8.2.2019

info@avain.net

Avaimen kirjasyksy 2019 on julkistettu29.3.2019 12:18:00 EETTiedote

Avaimen syksyn 2019 kirjat ilahduttavat monipuolisuudellaan. Berliinin muuri murtui 30 vuotta sitten, ja Kati Koivikon teos kuljettaa DDR:n muutosten kautta tämän päivän Eurooppaan. Markku Kaskelan ja Tomi Kontion kirja houkuttelee vaelluksille Italiaan. Seija Simola oli eräs kaikkien aikojen hienoimmista laulajistamme, Ismo Loivamaa ja Pirkko Vekkeli kertovat hänen tarinansa kirjassa Kun aika on – Seija Simolan tarina. Tom of Finland -neuleet houkuttavat ulos lankakaapista teoksessa Neulo poika, neulo. Paula Hotin Gini-kirja kertoo kuningatarten ja katunaisten juomasta, ja Leena-Kaisa Laakson Puutalotarinoita lumoaa kaikki puutalojen ystävät.