Lemmenmanauskirja päivittää lemmentaiat nykyaikaan

Tiina-Emilia Kauniston Lemmenmanauskirja on hauska tietoteos sinkkuilun ja deittailun historiasta. Teos päivittää lemmentaiat nykypäivän haasteisiin. Sen vahvana viestinä kuuluu: Olet kokonainen myös yksin.

Tuntuuko sinkkuus epäonnistumiselta? Tiesitkö, että kauneusihanteemme ovat tarkoituksella saavuttamattomia? Miten ja mistä löydän kullannupun? Tepsivätkö vanhat lemmentaiat? Millaisia hyötyjä lemmennostatus voi antaa? Miltä vanhat termit itsesaastutuksesta tai homottelusta kuulostavat?

Kutita hänen kaikkein pyhimmän majesteettinsa häpyä.

Tiina-Emilia Kauniston Lemmenmanauskirja on hauska tietoteos sinkkuilun ja deittailun suomalaisesta historiasta. Teos päivittää vanhan ajan tavat ja taiat auttamaan sopivan mielitietyn löytymisessä ja hurmaamisessa tämän päivän uusissa haasteissa.

Sinulla on oikeus sanoa ei.

Opastuksen lisäksi kirja tuo oivalluksia hömppäkirjojen valtaamille markkinoille kyseenalaistamalla monia nykypäivän käsityksiä, joiden alkuperä löytyy menneisyydestämme. Kirjan vahvana viestinä on: olet kokonainen myös yksin.

Pyöritä rinkeli reitesi ympäri ja anna se pojalle.

Tiina-Emilia Kaunisto on viestinnän asiantuntija, toimittaja ja tietokirjailija.

Tekijä: Tiina-Emilia Kaunisto
Teos: Lemmenmanauskirja
ISBN: 9789523042087
Kansi: Tarja Kettunen
Ilmestymispäivä: 8.2.2019

info@avain.net

Avaimen kirjat syksyllä 202025.3.2020 12:47:51 EETTiedote

Avaimen syksyn kustannusohjelma tarjoaa lukijoille monipuolista ja virkistävää luettavaa. Syksyllä ilmestyvät muun muassa Kirsikka Myllyrinteen teos suomalaisarjesta Kyproksella, Ismo Loivamaan herkullinen musikaalihistoriikki, Tomi Kontion opas Suomen kansallispuistojen lumoon ja Jarno Alastalon kirja outoakin oudoimmista tyypeistä. Krista Launosen teoksessa Hymyn salaisuus etsitään elämäniloa taidehistoriasta. Lapsille julkaistaan opas vegeruoanlaittoon, tietoa villieläimistä sekä huumorilla höystetty salapoliisiseikkailu Helsingissä. Kaunokirjallisuuden klassikoita ja ajankohtaisia nuortenromaaneja julkaistaan selkomukautettuna.