Lemmenmanauskirja päivittää lemmentaiat nykyaikaan

Tiina-Emilia Kauniston Lemmenmanauskirja on hauska tietoteos sinkkuilun ja deittailun historiasta. Teos päivittää lemmentaiat nykypäivän haasteisiin. Sen vahvana viestinä kuuluu: Olet kokonainen myös yksin.

Tuntuuko sinkkuus epäonnistumiselta? Tiesitkö, että kauneusihanteemme ovat tarkoituksella saavuttamattomia? Miten ja mistä löydän kullannupun? Tepsivätkö vanhat lemmentaiat? Millaisia hyötyjä lemmennostatus voi antaa? Miltä vanhat termit itsesaastutuksesta tai homottelusta kuulostavat?

Kutita hänen kaikkein pyhimmän majesteettinsa häpyä.

Tiina-Emilia Kauniston Lemmenmanauskirja on hauska tietoteos sinkkuilun ja deittailun suomalaisesta historiasta. Teos päivittää vanhan ajan tavat ja taiat auttamaan sopivan mielitietyn löytymisessä ja hurmaamisessa tämän päivän uusissa haasteissa.

Sinulla on oikeus sanoa ei.

Opastuksen lisäksi kirja tuo oivalluksia hömppäkirjojen valtaamille markkinoille kyseenalaistamalla monia nykypäivän käsityksiä, joiden alkuperä löytyy menneisyydestämme. Kirjan vahvana viestinä on: olet kokonainen myös yksin.

Pyöritä rinkeli reitesi ympäri ja anna se pojalle.

Tiina-Emilia Kaunisto on viestinnän asiantuntija, toimittaja ja tietokirjailija.

Tekijä: Tiina-Emilia Kaunisto
Teos: Lemmenmanauskirja
ISBN: 9789523042087
Kansi: Tarja Kettunen
Ilmestymispäivä: 8.2.2019

info@avain.net

Avaimen kirjat keväällä 20206.11.2019 12:23:26 EETTiedote

Avaimen kevään 2020 uusien teosten joukossa on tietokirjoja vanhemmuudesta, seksuaalisuudesta, kahvilakulttuurista, rauhanturvaajien arjesta ja kaunokirjallisuudesta. Lapsille ilmestyy kauniisti kuvitettu runoteos Kuutarhuri sekä tietokirjat tehdaskaupunkien lasten arjen historiasta sekä kuvakirja ötököistä. Keväällä julkaistaan myös valikoima selkokirjallisuutta: tunnettujen romaanien selkomukautuksia, merkittävien kotimaisten runojen kokoelma, tietokirjallisuutta nuorten maahanmuuttajien kokemuksista Suomessa ja mullistavien keksintöjen historiaa.

KUTSU: Neulo poika, neulo - Knits inspired by Tom of Finland -kirjan julkistamistilaisuus ti 22.10. Oodissa18.10.2019 10:43:02 EESTKutsu

Tule tutustumaan tekstiilitaiteilija Marjukka Vuorisalon ja valokuvaaja Marjo Von Bellin uutuuskirjan Neulo poika, neulo – Knits inspired by Tom of Finland neulemalleihin ja kuulemaan vinkit syksyn neuletöiden tekemiseen. Kirjan julkistamistilaisuus järjestetään keskustakirjasto Oodin Kirjataivaassa (3.krs, Töölönlahdenkatu 4, Helsinki) klo 17:00-19:00.