Lemmenmanauskirja päivittää lemmentaiat nykyaikaan

Tiina-Emilia Kauniston Lemmenmanauskirja on hauska tietoteos sinkkuilun ja deittailun historiasta. Teos päivittää lemmentaiat nykypäivän haasteisiin. Sen vahvana viestinä kuuluu: Olet kokonainen myös yksin.

Tuntuuko sinkkuus epäonnistumiselta? Tiesitkö, että kauneusihanteemme ovat tarkoituksella saavuttamattomia? Miten ja mistä löydän kullannupun? Tepsivätkö vanhat lemmentaiat? Millaisia hyötyjä lemmennostatus voi antaa? Miltä vanhat termit itsesaastutuksesta tai homottelusta kuulostavat?

Kutita hänen kaikkein pyhimmän majesteettinsa häpyä.

Tiina-Emilia Kauniston Lemmenmanauskirja on hauska tietoteos sinkkuilun ja deittailun suomalaisesta historiasta. Teos päivittää vanhan ajan tavat ja taiat auttamaan sopivan mielitietyn löytymisessä ja hurmaamisessa tämän päivän uusissa haasteissa.

Sinulla on oikeus sanoa ei.

Opastuksen lisäksi kirja tuo oivalluksia hömppäkirjojen valtaamille markkinoille kyseenalaistamalla monia nykypäivän käsityksiä, joiden alkuperä löytyy menneisyydestämme. Kirjan vahvana viestinä on: olet kokonainen myös yksin.

Pyöritä rinkeli reitesi ympäri ja anna se pojalle.

Tiina-Emilia Kaunisto on viestinnän asiantuntija, toimittaja ja tietokirjailija.

Tekijä: Tiina-Emilia Kaunisto
Teos: Lemmenmanauskirja
ISBN: 9789523042087
Kansi: Tarja Kettunen
Ilmestymispäivä: 8.2.2019

info@avain.net

Avain on kotimaiseen laatukirjallisuuteen keskittynyt kirjakustantamo. Kustantamo on osa Suomen kirjastopalvelu Oy:tä. Avain kustantaa aktiivisesti selkokielistä kirjallisuutta ja se palkittiin syksyllä 2017 Selkokeskuksen Seesam-palkinnolla tunnustuksena selkokirjallisuuden edistämisestä. Avain kustantaa kirjoja myös tilaustöinä yrityksille ja muille yhteisöille. Kirjastopalvelu on osa Booky Groupia, johon kuuluvat myös Booky.fi Oy ja Porvoon Kirjakeskus Oy.

Avaimen kevät 2019: Kirjoja kaikille lukijoille23.11.2018 12:18:55Tiedote

Avain julkaisee keväällä 2019 kirjallisuutta kaikenikäisille. Kevään uutuuksia ovat muun muassa Sanna Ryynäsen kiehtova elämäkerta taiteilija Meri Genetzistä, Ilpo Salosen menneiden vuosikymmenen Euroopan-matkailuun kuljettava Täältä tullaan, Eurooppa!, Leena Komulaisen ja Nelli Immosen vauva-arjen aakkosillaan hauskuuttava Mikä ihmeen mahakipsi? sekä Tiina-Emilia Kauniston sinkkuilun ja deittailun historiaa esittelevä Lemmenmanauskirja. Kaikenikäiset pääsevät jännittävän viikinkihistorian jäljille Karoliina Suoniemen Ihan oikeiden viikinkiajan lapsien myötä ja Tittamari Marttisen Lasten matkaopas Suomeen kuljettaa pitkin kotimaata.