Liekillä grillattua on vaikea vastustaa

LIEKILLÄ GRILLATTTUA ON VAIKEA VASTUSTAA - SEN TODISTAVAT BURGER KINGIN HALTUUN SAAMAT KUVAT.

Paistettuna vai liekillä grillattuna? Burger King® -ketjun toteuttamaan kyselyyn (Ipsos, 2014) vastanneista 74,3% sanoivat nauttivansa mieluiten burgerinsa liekillä grillattuna, kun taas ainoastaan 4,9 % vastanneista haukkaavat mieluiten paistettua pihviä. Tässä yksi syy, miksi Burger King on tarjonnut liekillä grillattuja hampurilaisia jo vuodesta 1954. Burger King® ravintoloissa kaikki naudanlihapihvit kypsennetään patentoidussa grillissä, missä paiston aikana syntyvät aidot liekit antavat pihveihin omaleimaisen herkullisen arominsa.

Kyselytutkimuksen tulosta todistaakseen Burger King® esittää sarjan kuvia, joissa on hieman yllättäviä liekkigrillien omistajia. Moni suomalainen odottaa kovasti kevään ja kesän tuloa, ja grillaamista omalla tai tuttujen takapihalla. Yllätyksenä tuli, että ainakin osa kilpailijan työntekijöistä rentoutuu mielellään liekillä grillattujen herkkujen äärellä.

Luit oikein! Burger King® törmäsi julkisiin kuviin, joissa on nähtävillä erään kilpailijamme entisten johtajien tiluksia. Arvaatko jo, mitä takapihoilta löytyi? Leikkimielinen, sosiaalisessa mediassa toteutettava kampanja todistaa, että liekillä grillaamista todella on vaikea vastustaa.

Anna Koskinen
Brand Manager
Restel Fast Food Oy, BURGER KING® Suomi
+ 358 50 5161 550, anna.koskinen@restel.fi