Linnanmäen riemuisaan maailmaan pääsee nyt myös kotosalla – uusi Linnanmäki-teemainen HupiCity -lautapeli on valmistunut!

Linnanmäen Huvipuiston omat hupimestarit ovat valmistaneet uuden Hupicity-lautapelin, jonka avulla Linnanmäen elämyksiä voi kokea nyt myös kotioloissa. Luvassa on myös monenlaisia muita innostavia tuoteuutuuksia.

Linnanmäen Huvipuisto on tunnettu vatsanpohjaa kutkuttelevista, vauhdikkaista ja nostalgisistakin huvilaitteista, jotka tuovat hymyn kaikenlaisesta huvittelusta pitävien huulille. Poikkeuksellisen kevään vuoksi huvittelu Linnanmäellä ei vielä valitettavasti onnistu, mutta huvipuiston riemua kaipaaville on suunniteltu makeita tuoteuutuuksia.

- Me Linnanmäellä haluamme tuoda hupitwistattuja tuotteita alati myös Linnanmäki-fanien kotiin vietäviksi. Ilolla tarjoamme jo nyt verkkokaupastamme Linnanmäen omien hupimestareiden kehittämän lautapelin, HupiCityn sekä nostalgisia laitteita kyljessään koristavat Muurlan emalimukit, jotka tuovat varmasti vauhtia aamuteelle tai -kahveihin, Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin paljastaa.

Muurlan emalimukien kylkiä koristavat neljä Linnanmäen rakastettua laitetta: Karuselli, Taiga, Kirnu ja Vuoristorata. Jokainen kuppi myös hehkuu omassa makeassa värissään.

Uudessa lautapelissä pelaajat pääsevät pyörittämään Rinkeliä, astelemaan pitkin HupiCityä ja keräämään hupipoletteja mittelöstä voiton vieväksi huvittelijaksi.

- Halusimme tuoda Linnanmäen riemua myös laadukkaan lautapelin muodossa huvittelijoillemme, ja peli toimiikin oivallisesti myös näin poikkeuksellisen kevään keskellä, kun vielä ei olla päästy huvipuistoon ilottelemaan. Linnanmäen arvo ”yhdessä tekeminen” välittyy mainiosti kaikille huvittelijoille pelin muodossa, Linnanmäen markkinointiviestintäjohtaja Rilla Engblom taustoittaa.

HupiCitya voi pelata 2-6 huvittelijan joukolla. Pelin tavoitteena on kerätä hupipoletteja, ja pelin kierroksen aikana pelaajat pääsevät näyttämään huvitietämyksensä kutkuttavissa kysymyksissä sekä tekemään hupitwistattuja tehtäviä, kuten vaikkapa esittämään hattaramyyjää. Yksi peli kestää noin 20 minuuttia.

Huvipuiston elämysmaailmaan vievä lautapeli on pitkälti Linnanmäen omien työntekijöiden käsialaa ja se on tehty yhteistyössä Tactic-peliyrityksen kanssa.

HupiCity-peli sekä emalimukit ovat saatavilla nyt Linnanmäen verkkokaupasta osoitteesta https://verkkokauppa.linnanmaki.fi ja huvipuiston avauduttua Linnanmäen Shop Caramelli ja Shop Taiga -myymälöistä. Pelin hinta on 25,90 €. Mukien hinta yksittäin 15,90 € ja neljän kappaleen sarjana 60 €.

Lasten Päivän Säätiön ovat perustaneet kuusi lastensuojelujärjestöä: Lastensuojelun Keskusliitto, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Barnavårdsföreningen i Finland, Ensi- ja turvakotien liitto, Parasta Lapsille ja Pelastakaa Lapset. Lasten Päivän Säätiö on jo vuosikymmeniä ylläpitänyt ja kehittänyt Linnanmäen Huvipuistoa kerätäkseen varoja lastensuojelutyölle. Vuonna 2019 lahjoitettiin 4,5 miljoonaa euroa. Huvittelemalla Linnanmäellä kaikki asiakkaamme tukevat lastensuojelutyötä. Linnanmäen pääyhteistyökumppanit vuonna 2020 ovat SOK / HOK-Elanto, Unilever Finland Oy ja Oy Hartwall Ab. Linnanmäen yhteistyökumppaneina nämä yritykset tukevat omalla panoksellaan arvokasta lastensuojelutyötä.