BURGER KING® Suomi

Love Conquers All -kampanjalle pronssileijona Cannesista

Jaa

Burger Kingin Love Conquers All -kampanja on voittanut pronssileijonan Cannes Lions -festivaaleilla Industry Craft -sarjassa.

Burger Kingin maailmanlaajuista huomiota saanut Love Conquers All -kampanja voitti Cannes Lions -festivaaleilta pronssileijonan. Syksyllä 2020 toteutetussa kampanjassa Burger King julisti rakkautensa McDonald’sille maalauksella ”Love conquers all”, joka näyttää ravintolaketjujen maskottien välisen suudelman.

“Love Conquers All -kampanjan leijona merkitsee voittoa rakkaudelle ja Burger Kingille. Kampanjan idea kumpusi puhtaasti arvoistamme – halusimme maalauksella olla mukana juhlistamassa Pride-viikkoa ja rakkautta kaikissa sen muodoissa. On hienoa, että tämä puhutteli myös ihmisiä ympäri maailmaa”, kertoo Burger King Suomen markkinointipäällikkö Kaisa Kasila.

Tämän vuoden Cannes Lionsissa oli mukana kisaamassa poikkeuksellisen vuoden takia yhteensä jopa yli 29 000 työtä.

“Leijonan voitto Love Conquers All -kampanjalle on upea saavutus haastavan vuoden jälkeen. Työ ei kuitenkaan pääty tähän. Olemme myös tänäkin vuonna Helsinki Priden yhteistyökumppani ja ylpeästi tukemassa yhdenvertaisuuden ja ihmisoikeuksien toteutumista myös tulevaisuudessa”, jatkaa Kasila.

Kampanjan on ideoinut ja toteuttanut TBWA\Helsinki. Kampanjan mediatoimistona toimi Virta Helsinki. Maalauksen on tehnyt Ossi Hiekkala.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja:
Kaisa Kasila
Marketing Manager, BURGER KING®, Restel Fast Food Oy
puh. +358 40 726 1474
kaisa.kasila@restel.fi

Kuvat

Linkit

Tietoja julkaisijasta

BURGER KING® Suomi
BURGER KING® Suomi
Hämeentie 19
00500 HELSINKI

http://www.restel.fi

BURGER KING®

Vuonna 1954 perustettu BURGER KING® on maailman toiseksi suurin hampurilaisravintolaketju, jonka ravintoloissa syö maailmanlaajuisesti noin 11 miljoonaa herkuttelijaa päivittäin. Hampurilaisravintolat tunnetaan liekillä grillatuista hampurilaispihveistä ja herkuista, jotka valmistetaan aina tilauksesta. Klassikkotuote, WHOPPER®-hampurilainen, on valmistettu muuttumattomalla reseptillä jo vuodesta 1957. www.burgerking.fi

Restel Oy

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan konserni, johon kuuluu noin 200 ravintolaa työllistäen noin 2 200 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, Ísey Skyr Bar-, HelmiSimpukka-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta BURGER KING® Suomi

BURGER KING® uudistaa brändi-identiteettinsä ensimmäistä kertaa 20 vuoteen12.1.2021 13:42:01 EET | Tiedote

Restel-konserniin kuuluva Burger King on vuodesta 1954 lähtien kannustanut asiakkaita nauttimaan pikaruokakokemuksesta omalla tyylillään Have It Your Way -lupauksensa mukaisesti. Nyt ketju ottaa merkittävän askeleen uudistamalla visuaalisen brändi-identiteettinsä ensimmäistä kertaa yli 20 vuoteen. Muutos tulee näkymään Burger Kingin ja asiakkaiden kaikissa kohtaamispisteissä.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme