Löydä lautapelit on pikakurssi lautapelisivistykseen

Mikko Saaren Löydä lautapelit johdattelee lautapelikulttuurin pariin asiantuntevasti ja innostavasti.

Kansi: Mikko Saari, Löydä lautapelit

Lautapelit ovat aina suosittuja. Mitkä pelit ovat muovanneet käsityksiämme lautapeleistä eniten? Mitkä ovat menestyspelien rakennuspalikat?

Löydä lautapelit esittelee ne pelit, jotka kaikkien peliharrastajien – niin aloittelijoiden kuin kokeneidenkin – olisi syytä tuntea. Vaikuttavien klassikoiden lisäksi kirja tarjoaa paljon vinkkejä tuoreempien lautapelien pariin ja kertoo, millaista on lautapelien harrastaminen.

Mikko Saari on tamperelainen lautapeliharrastaja ja Suomen suurimman lautapelisivuston Lautapeliopas.fi:n päätoimittaja.

Tekijä: Mikko Saari
Teos: Löydä lautapelit
ISBN: 9789523041936
Ilmestymispäivä: 11.10.2018

Suomen kirjastopalvelu Oy
kustannuspäällikkö Tiina Aalto
tiina.aalto@avain.net

Kansi: Mikko Saari, Löydä lautapelit

Väinö Tannerin tie 3, 3. krs

Avain on kotimaiseen laatukirjallisuuteen keskittynyt kirjakustantamo. Kustantamo on osa Suomen kirjastopalvelu Oy:tä. Avain kustantaa aktiivisesti selkokielistä kirjallisuutta ja se palkittiin syksyllä 2017 Selkokeskuksen Seesam-palkinnolla tunnustuksena selkokirjallisuuden edistämisestä. Avain kustantaa kirjoja myös tilaustöinä yrityksille ja muille yhteisöille. Kirjastopalvelu on osa Booky Groupia, johon kuuluvat myös Booky.fi Oy ja Porvoon Kirjakeskus Oy.