McDonald’s avaa uuden ravintolan Seinäjoen Päivölään

Seinäjoki saa toisen McDonald’s-ravintolansa loppuvuodesta 2021. Uusi ympäri vuorokauden palveleva ravintola avataan Päivölään hyvien liikenneyhteyksien ääreen.

Ravintola sijaitsee noin kolmen kilometrin päässä Seinäjoen keskustasta valtatie 18:n vieressä osoitteessa Väinämöinen 2. Alueella sijaitsee monia muitakin palveluita. Samalla tontilla tulevan ravintolan kanssa toimii K-Citymarket Seinäjoki Päivölä

Ympäri vuorokauden toimivaan ravintolaan tulee pöytiintarjoilu, digitaaliset tilauskioskit, sisäleikkipaikka ja kahden tilauspisteen autokaista.

”Haluamme panostaa Seinäjokeen ja uskomme, että asiakkaamme ottavat tämän uuden ravintolan hyvin vastaan. Päivölään avattava ravintola on erinomainen lisä tänä vuonna muutenkin voimakkaasti kasvavaan ketjuumme”, sanoo Suomen McDonald’sin toimitusjohtaja Olli Johansson.

”Toivotamme McDonald’sin lämpimästi tervetulleeksi lähinaapuriksemme Päivölään. Asiakkaan aikaa arvostavana toimijana uskomme, että McDonald’s ravintola tulee täydentämään hienosti alueen laadukasta palvelukokonaisuutta”, toteaa Kesko Oyj:n aluejohtaja Jari Alanen.

McDonald’s on jo tiedottanut avaavansa uudet ravintolat tänä vuonna myös Nokialle, Vaasaan ja Turkuun.

Viestintäjohtaja Heli Ryhänen, puh. +358 40 501 7179, heli.ryhanen (at) fi.mcd.com

McDonald’s on yksi maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä. Tuttu kaarikuvio kohoaa yli 100 maassa, yhteensä noin 37 000 ravintolan tunnuksena. McDonald’s palvelee päivittäin noin 70 miljoonaa asiakasta. Maailmanlaajuisesti ketjun palveluksessa työskentelee 1,7 miljoonaa työntekijää. Suomen ensimmäinen McDonald’s avattiin yli 35 vuotta sitten vuonna 1984. Tällä hetkellä Suomessa on 66 McDonald's-ravintolaa. McDonald’s ravintoloiden yhteenlaskettu verollinen myynti oli 218,7 M€ vuonna 2020. Kasvua oli edelliseen vuoteen verrattuna yli 6 %. Ravintoloista 56 eli noin 85 % on yksityisten lisenssinhaltijoiden eli yrittäjien omistuksessa. Yrittäjiä on yhteensä 12.

Rauman uudistunut McDonald’s palkkaa uusia työntekijöitä – avoin rekrytointitilaisuus 15.7.202112.7.2021 08:00:00 EEST | Tiedote

Rauman McDonald’s-ravintolan alkuvuonna toteutettu kokonaisvaltainen remontti on siivittänyt toiminnan kasvuun, ja ravintola palkkaa useita uusia työntekijöitä. McDonald’s-yrittäjä Johanna Junkkari järjestää ravintolassaan avoimen rekrytointitilaisuuden torstaina 15.7.2021 kello 10–12. Kaikki paikalle tulleet hakijat haastatellaan tilaisuuden aikana.