McDonald’sin kotiinkuljetus laajenee Helsingin Kivikkoon

McDonald’sin kotiinkuljetus laajenee Kivikkoon, kun paikallinen McDonald’s-ravintola aloittaa kotiinkuljetusyhteistyön Foodoran ja Woltin kanssa.

McDonald’sin kotiinkuljetukset laajenee tiistaista 27.10.2020 alkaen Helsingin Kivikkoon, kun yrittäjä Marko Saurénin omistama McDonald’s-ravintola aloittaa kotiinkuljetukset. Kotiinkuljetukset toteutetaan yhteistyössä Foodoran ja Woltin kanssa. Foodora aloittaa kotiinkuljetukset tiistaina 27.10.2020 ja Wolt torstaina 29.10.2020.

Kotiinkuljetuksen tuotevalikoimasta asiakas voi tilata McDonald’sin tuttuja ruokia kotiinsa Foodoran ja Woltin maksuttomilla mobiilisovelluksilla. Tilauksen jälkeen ruoka valmistetaan McDonald’sissa, ja kuljetuksen hoitavan yrityksen lähetti noutaa ja toimittaa ruoan kontaktivapaasti. McDelivery toimii arkipäivisin ja viikonloppuisin Foodoran ja Woltin kuljetusaikataulujen mukaisesti, ja kotiinkuljetuksen hinta määräytyy Foodoran ja Woltin hinnoitteluiden mukaan.

"Olen iloinen, että kotiinkuljetus laajenee nyt lokakuussa myös Kivikon alueelle. Ihmisten arki ja elämäntilanteet poikkeavat toisistaan, ja siksi myös heidän tarpeensa ja mahdollisuutensa nauttia herkullisesta McDonald's-ruoasta vaihtelevat. Nyt voimme autokaistan ja salin pöytiintarjoilun lisäksi palvella asiakkaita yhdessä Foodoran ja Woltin kanssa myös heidän kodeissaan ja työpaikoillaan", sanoo yrittäjä Marko Saurén.

McDelivery tarjoaa ruoan kotiinkuljetuspalvelua asiakkaille 25 kaupungissa yhteensä 47 ravintolassa.Poikkeustilanteessakin McDonald’s-ravintolat palvelevat asiakkaita mahdollisimman turvallisesti.

McDonald’s-yrittäjä Marko Saurén, puh. +358 40 560 7568, marko.sauren (at) fi.mcd.com

McDonald’sin viestintäjohtaja Heli Ryhänen, puh. +358 40 501 7179, heli.ryhanen (at) fi.mcd.com

Foodoran jakelualue Kivikon-McDonald'sista
Woltin jakelualue Kivikon-McDonalds'ista.

McDonald’s on yksi maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä. Tuttu kaarikuvio kohoaa yli 100 maassa, yhteensä noin 37 000 ravintolan tunnuksena. McDonald’s palvelee päivittäin noin 70 miljoonaa asiakasta. Maailmanlaajuisesti ketjun palveluksessa työskentelee 1,7 miljoonaa työntekijää. Suomen ensimmäinen McDonald’s avattiin yli 30 vuotta sitten vuonna 1984. Tällä hetkellä Suomessa on 66 McDonald's-ravintolaa. McDonald’s ravintoloiden yhteenlaskettu verollinen myynti oli 205,8 M€ vuonna 2019. Kasvua oli edelliseen vuoteen verrattuna lähes 7 %. Ravintoloista 55 eli noin 83 % on yksityisten lisenssinhaltijoiden eli yrittäjien omistuksessa. Yrittäjiä on yhteensä 11.