Mediakutsu: Yrittäjyystutkimuksen tunnustuspalkinto julkistetaan - Palkinnon jakaa Yrittäjien Pentikäinen

Boardmanin Liikkeenjohdollinen tutkimusryhmä (LJT) jakaa nyt syyskuussa 2022 ensimmäistä kertaa Vuoden Yrittäjyystutkimus -tunnustuspalkinnon. Palkinto myönnetään ansioituneelle, suomalaisessa yliopistossa, korkeakoulussa tai tutkimuslaitoksessa vuosien 2019–2022 aikana toteutetulle yrittäjyystutkimukselle.

Palkittavan tutkimuksen valinnassa keskeinen kriteeri on tutkimustulosten käytännön hyödynnettävyys yritystoiminnassa. Palkinnon suuruus on 3 000 euroa. Sen on rahoittanut Yksityisyrittäjäin Säätiö.

Palkinnon saaja julkistetaan 22.9.2022 kello 15.00 alkavassa tilaisuudessa Helsingissä, Suomen Yrittäjien toimitiloissa (Kyllikinportti 2). Tilaisuuden ohjelmassa on palkinnon voittaneen tutkimuksen esittelyn lisäksi mm. Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäisen puheenvuoro sekä paneelikeskustelu tutkimustiedon hyödyntämisestä liiketoiminnassa. Panelisteina toimivat tekniikan tohtori, terveysteknologia-alan yrittäjä ja Orkestr.io Oy:n toimitusjohtaja Janne Parkkila, KTT, teknologiastrategi ja pääomasijoittaja Erkka Niemi sekä KTM, DBA, sijoitusammattilainen Eeva Ahdekivi.

Yrittäjyyspalkinnon tavoitteena on edistää Boardman LJT:n tavoitteiden mukaisesti tieteellisen tutkimuksen ja käytännön toimijoiden välistä vuoropuhelua sekä tutkitun tiedon hyödyntämistä johtamisessa ja päätöksenteossa.

Boardman LJT:n lisäksi tilaisuudessa ovat mukana Suomen Yrittäjät, Perheyritysten liitto, EK ja Keskuskauppakamari sekä tutkijoita ja yrittäjiä. Julkistamistilaisuuden jälkeen on luvassa verkostoitumista.

Toivotamme myös median edustajat lämpimästi tervetulleeksi!

Toimittaja ilmoittaudu mukaan tästä linkistä:

Tilaisuudessa kahvitarjoilu sekä pientä suolaista.

Boardman LJT (Liikkeenjohdollinen tutkimusryhmä) on yksi Boardman-osaamisverkoston jäsenfoorumeista. Toimimme tutkimustulosten jakamisen foorumina tai yhteistyökumppanina uuden tutkimustiedon synnyttämisessä. Boardman LJT:n fokuksessa on omistajien, hallituksen ja johdon päätöksenteon kannalta olennainen tutkimus. Suomalainen yrittäjyystutkimus on yksi toimintamme painopistealueista. https://www.boardman.fi/meista/verkosto/boardman-ljt/

Satu Koskinen
Boardman LJT:n hallituksen puheenjohtaja
satu.koskinen@boardman.fi
+358 40 186 1946

Vuoden Yrittäjyystutkimus -tunnustuspalkinto Laura Niemen väitöstutkimukselle “Vuorovaikutuksellinen näkökulma yrittäjyyteen: Kohti uuden arvon yhteisluomisen ymmärtämistä”22.9.2022 16:00:00 EEST | Tiedote

Boardmanin Liikkeenjohdollinen tutkimusryhmä (LJT) jakoi 22. syyskuuta 2022 ensimmäistä kertaa Vuoden Yrittäjyystutkimus -tunnustuspalkinnon. Palkinto myönnetään ansioituneelle, suomalaisessa yliopistossa, korkeakoulussa tai tutkimuslaitoksessa toteutetulle yrittäjyystutkimukselle. Palkittavan tutkimuksen valinnassa keskeinen kriteeri on tutkimustulosten käytännön hyödynnettävyys yritystoiminnassa.