Minerva Kustannus

Melanie C kirjoitti omaelämäkerran täynnä Girl Poweria

Melanie C kertoo huiman elämäntarinansa ja kuvaa elävästi, millaista elämä Spice Girls -yhtyeessä todella oli.

Melanie C, oikealta nimeltään Melanie Jayne Chisholm tunnetaan parhaiten yhtenä Spice Girls -yhtyeen jäsenenä. Spice Girls oli maailmanlaajuinen ilmiö, kaikkien aikojen menestynein brittiyhtye sitten Beatlesin.

Muistelmissaan Melanie C kertoo paitsi menestyksestä ja yhtyeen huippuhetkistä, myös kuuluisuuden pimeästä kääntöpuolesta. Hän puhuu myös kiusaamisesta, kehonkuvasta, mielenterveydestä ja tavasta, jolla media kohtelee nuoria naisia.

Spice Girls -vuosien jälkeen Melanie C ryhtyi sooloartistiksi, ja hänen levyjään on myyty 23 miljoonaa kappaletta. Hän on myös saanut jotakuinkin kaikki popmusiikkialan tärkeimmät palkinnot. Hän on ainoa naisartisti Britannian musiikkihistoriassa, joka on noussut myyntilistojen kärkeen niin kvintetin, kvartetin, trion ja duon jäsenenä kuin sooloartistinakin. Huikean uran hintana on ollut paljon ahdistavia kokemuksia, häpeää ja vähättelyä.

Melanie C on ollut tärkeä roolimalli nuorille naisille. Hän on myös LGBTQ-yhteisön näkyvä puolestapuhuja ja kymmenien hyväntekeväisyysjärjestöjen tukija.

Tämän kirjan sivuilta voit lukea kuka minä todella olen, ja kuinka olen lopulta tullut sinuiksi itseni kanssa kaikkien näiden vuosien jälkeen."

Melanie C - Kaikki mitä olen

Alkuperäisteos: Who I Am. My Story
Suomennos Jere Saarainen
Ilmestyy 4.5.2023
Myös e- ja äänikirjana

Melanie C, kansikuva, HIRES

Minerva Kustannus
Eerikinkatu 27, 2. krs

Minerva Kustannus julkaisi ensimmäisen kirjansa vuonna 1991. Vuosien mittaan olemme kasvaneet valtakunnalliseksi yleiskustantajaksi.

Painotamme kustannusohjelmassamme tietokirjallisuutta, mutta julkaisemme myös tasokasta kotimaista ja suomennettua kaunokirjallisuutta. Kustannustoimintamme pääalueet ovat tieto- ja harrastekirjat, lahja- ja kuvateokset sekä lastenkirjat.

Haluamme olla innovatiivinen ja avarakatseinen laatukirjojen kustantaja.

Minerva Kustannus kuuluu WSOY-konserniin.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Minerva Kustannus