Milja Hänninen ja Anni Siintola Suomen Seniorihoivan riveihin

Suomen Seniorihoiva on nimittänyt Tampereen palvelukoordinaattoriksi Milja Hännisen ja pääkaupunkiseudun rekrytointikoordinaattoriksi Anni Siintolan.
Suomen Seniorihoivan rekrytointikoordinaattori Anni Siintola ja palvelukoordinaattori Milja Hänninen.

Tampereella palvelukoordinaattorina aloittanut Milja Hänninen toimii paikallisena vastuuhenkilönä ja on koulutukseltaan sairaanhoitaja. Hänninen on aiemmin työskennellyt muun muassa kirurgian vuodeosastolla Hatanpään sairaalassa sekä Pirkankoivun vanhainkodissa. Hänninen on juuri valmistumassa jatko-opinnoistaan Tampereen ammattikorkeakoulusta, jossa suorittaa sosiaali- ja terveysalan johtamisen ylempää ammattikorkeakoulututkintoa.

Rekrytointikoordinaattoriksi pääkaupunkiseudulle nimitetty Anni Siintola on aikuiskasvatustieteiden maisteri. Siintolan tehtävänkuvaan yhtiön HR-tiimissä kuuluu työhakemusten vastaanotto ja käsittely rekrytointijärjestelmässä sekä haastattelut ja perehdytykset. Anni Siintola on aiemmin työskennellyt muun muassa Orionilla ja AVARN Securitylla.

- Toivotamme Miljan ja Annin lämpimästi tervetulleeksi Suomen Seniorihoivaan. Tampereen toimintamme on juuri käynnistynyt. Miljan kokemus sairaalamaailmasta ja ikääntyneiden hoidosta sekä hänen sosiaali- ja terveysalan johtamiskoulutuksensa luovat erinomaisen perustan Tampereen toimintojemme kehittämiseen, kertoo Suomen Seniorihoivan perustaja ja toimitusjohtaja Mika Suominen.

- Pääkaupunkiseudulla kasvumme on vahvaa.  Rekrytoimme aktiivisesti uusia avustajia ja hoitajia huolehtimaan asiakkaistamme. Anni on jo ehtinyt hankkia kannuksensa rekrytoinnin saralla ja saamme hänestä oivan vahvistuksen tiimiimme, Suominen jatkaa.

Suomen Seniorihoiva Oy on täysin kotimainen hoiva-alan kasvuyritys, jonka tehtävänä on rikastaa senioreiden elämää. Yritys on perustettu vuonna 2013 ja se toimii yhdeksällä eri paikkakunnalla työllistäen yli 100 hoiva-alan ammattilaisia. Yritys tuottaa luotettavia ja korkealuokkaisia avustus-, seuranpito- ja hoivapalveluita 24 tuntia vuorokaudessa vuoden jokaisena päivänä. Tulevaisuudessa yritys pyrkii olemaan merkittävä kotimainen sote-palveluiden tuottaja.