Minna Seppälä Suomen Seniorihoivan rekrytointitiimiin

Suomen Seniorihoiva on nimittänyt rekrytointikoordinaattoriksi Minna Seppälän 7.4.2021 alkaen. Seppälän monipuolinen kokemus sote-alasta tukee Suomen Seniorihoivan tavoitteita vastata jatkuvasti kasvavaan kysyntään.
Suomen Seniorihoivan rekrytointikoordinaattori Minna Seppälä.

Minna Seppälän tehtäviin Suomen Seniorihoivassa kuuluu koko rekrytointiprosessin läpivieminen aina työpaikkailmoituksen laatimisesta rekrytointiin asti sekä työnantajamielikuvan kehittäminen eri kanavissa. Seppälä on koulutukseltaan sosionomi ja tradenomi.

Seppälä on aiemmin työskennellyt henkilöstövuokrauksen tehtävissä Seure Henkilöstöpalveluissa toimien muun muassa sosiaali- ja terveydenhuollon varahenkilöstön esimiehenä. Seppälällä on kokemusta myös kotihoidosta niin kodinhoitajan kuin kotihoidon ohjaajankin rooleista.

- Toivotamme Minnan sydämellisesti tervetulleeksi Suomen Seniorihoivaan. Rekrytointi on meille erittäin tärkeä toiminto. Tuotamme palvelua ikäihmisten koteihin, ja meille on kunnia-asia vastata asiakkaidemme toiveisiin ja tarpeisiin parhaalla mahdollisella tavalla, kertoo Suomen Seniorihoivan perustaja ja toimitusjohtaja Mika Suominen.

- Toimintamme pääkaupunkiseudulla ja Pirkanmaalla kasvaa voimakkaasti. Laajennamme samalla toimintaamme muualle Suomeen. Rekrytoimme jatkuvasti uusia avustajia ja hoitajia tuottamaan yksilöllistä hoivaa asiakkaillemme, Suominen jatkaa.

Minna Seppälä näki Suomen Seniorihoivassa mahdollisuuden hyödyntää osaamistaan sekä oppia uutta.

- Suomen Seniorihoivan lupaus tarjota ikäihmisille kiireetöntä hoivaa herätti kiinnostukseni. On ilo rekrytoida ihmisiä, kun heille voi kertoa, että asiakkaalle on aina aikaa, Seppälä iloitsee.

Suomen Seniorihoivan rekrytointikoordinaattori Minna Seppälä.

Suomen Seniorihoiva Oy on täysin kotimainen hoiva-alan kasvuyritys, jonka tehtävänä on rikastaa senioreiden elämää. Yritys on perustettu vuonna 2013 ja se toimii eri puolilla Suomea työllistäen yli 135 hoiva-alan ammattilaisia. Yritys tuottaa luotettavia ja korkealuokkaisia avustus-, seuranpito- ja hoivapalveluita 24 tuntia vuorokaudessa vuoden jokaisena päivänä. Tulevaisuudessa yritys pyrkii olemaan merkittävä kotimainen sote-palveluiden tuottaja.