Hartela

Paketit ja palvelut oman talon eteiseen Painiityssä

Jaa
Espoon Painiityssä sijaitseva Hartelan asuntokohde Asunto Oy Lotankallio Espoo saa eteiseensä Postin tarjoaman SmartPost-pakettilokeropalvelun. Lotankallio on ensimmäinen Hartelan kohde, jossa tämä asukkaiden arkea helpottava palvelu otetaan käyttöön.

SmartPostin avulla talon asukkaat voivat vastaanottaa paketteja ja palveluja omaan taloyhtiöönsä Postin yhteistyökumppaneilta jopa saman päivän aikana tilauksesta.

”Lotankallio suunniteltiin alusta alkaen asiakasläheisesti ja tulevaisuutta ajatellen. Se ei ole mikään tavallinen taloyhtiö, vaan tarjoaa asukkailleen enemmän - esimerkiksi pihasaunan terasseineen ja vierashuoneen asukkaiden vieraille. Syksyllä valmistuneen yhtiön palvelueteistila otetaan käyttöön nyt, kun solmimme yhteistyösopimuksen Postin kanssa SmartPost-pakettilokerikkopalvelusta”, kertoo asuntomyyntipäällikkö Hanne Miettinen Hartelasta.

SmartPost sijaitsee lukollisessa yhteistilassa taloyhtiön ensimmäisessä kerroksessa. SmartPostiin voi vastaanottaa paketteja kaikista verkkokaupoista, jotka ovat Postin asiakkaita. Tyypillisesti lokeroa käytetään esimerkiksi verkkokauppaostosten vastaanottamiseen, lähetysten palauttamiseen ja omien pakettien ja muiden postilähetysten lähettämiseen. Lokerikko soveltuu muillekin palveluille.

”Asukkaiden asumista ja arkea helpottavien teknologiaratkaisujen pohtiminen myös tulevaisuutta ajatellen on tänä päivänä rakennusliikkeen tehtävä.  SmartPost-palvelu täydentää näitä ratkaisuja, ja myönteisten käyttökokemusten kautta tulemme varmasti jatkamaan yhteistyötä Postin kanssa myös muissa kohteissamme”, jatkaa Miettinen.

Paketit tulevat omaan kerrostaloon normaalin postipaketin hinnalla, eli kotiinkuljetuksesta ei peritä lisämaksuja. Pakettien lähettäminen tapahtuu maksamalla lähetys netissä ja jättämällä koodilla varustettu paketti lokeroon. Myös valmiiksi maksetut kirjeet ja kortit voi jättää lokerikkoon lähetettäväksi.

”Tämä palvelu on rakennettu asukkaiden tarpeita kuunnellen. SmartPostit sujuvoittavat asukkaiden arkea, kun paketit ja palvelut voi ottaa vastaan itselleen parhaana hetkenä. SmartPostien kautta saatavat palvelut lisääntyvät huimasti vuoden sisällä. Kierrätys, huoltokorjaukset, pesulapalvelut ja esimerkiksi suutaripalvelut tuodaan myös kotirappuun”, sanoo Postin pakettiliiketoiminnasta vastaava johtaja Toni Laaksonen.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Markkinointiassistentti Sanna Suur-Hamari
Hartela Etelä-Suomi Oy, p. 050 406 0530


Head of B2C Parcel Services Saara Pietilä
Posti, p. 040 824 8822
Postin MediaDesk: puh. 020 452 3366 (ma-pe klo 9.00-16.30)

Kuvat

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Hartela
Hartela
Ilmalantori 1
00240 HELSINKI

010 5613 000http://www.hartela.fi

Hartela on yksi suurimmista suomalaisista rakennusalan yrityksistä. Vakavarainen, kotimainen perheyhtiö työllistää valtakunnallisesti 600 rakentamisen ammattilaista. Tänä vuonna Hartela täyttää 75 vuotta. Lue lisää: www.hartela.fi

 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Hartela

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye