PALKITSEVA TYÖ – Löydä merkitys ja motivaatio omaan työhösi

Haluatko oppia nauttimaan työstäsi? Hanki nyt uutta potkua arkeen ja muokkaa nykyinen työsi huipputyön veroiseksi! Palkitsevan työn tekijä saa osakseen monia hyötyjä itseilmaisun täyttymyksestä hyvään suoriutumiseen.

Palkitseva työ -kirjassa työn merkityksellisyys ja motivoivuus ovat ykkösasioita. Teoksen tarkoituksena on, että nykyisen työn voi muuttaa 40 keinon avulla sellaiseksi, että siinä pääsee kokemaan yhä enemmän tarkoitusta, arvostusta ja sydämen paloa. Palkitsevassa työssä voi hyvin ja siinä pääsee vaikuttamaan. Läheiset välit esihenkilön ja kollegojen kanssa sekä rohkeus uudistaa oman työn tämänhetkistä tilaa siivittävät oman työn muuttamista yhä mielekkäämmäksi.

Kirja on tarkoitettu kaikille uutta innostusta etsiville ja inspiraation työssään kadottaneille. Sen sisältöä on mielekästä soveltaa omaan tilanteeseen esimerkiksi erilaisten testien ja harjoitusten avulla.

Kirja keskittyy tietotyöhön. Palkitsevaa työtä käsitellään kirjassa yleisellä tasolla, jotta sen oppeja voi soveltaa mahdollisimman monessa ammatissa. Teos on tarkoitettu myös esihenkilöille ja HR-ammattilaisille, jotka haluavat tukea työntekijöitään löytämään työn merkityksellisyyden. Palkitsevasta työstä ei hyödy vain työntekijä; voimakasta inspiroitumista kokeva työntekijä on kullanarvoinen työnantajalle.

Kirjoittaja, KTT Satu Berlin on muutosjohtamisen sekä osaamisen ja johtamisen kehittämisen kokenut ammattilainen, jolle työpaikkojen muuttaminen yhä paremmaksi on sydämen asia. Hän on työskennellyt yli kymmenen vuoden ajan monenlaisissa transformaatioissa kuten yritysfuusioissa ja taloushallinnon, myynnin, logistiikan, sopimuksenhallinnan, tuotekehityksen sekä organisaatiokulttuurin uudistuksissa.

Tervetuloa Palkitseva työ -kirjan julkistustilaisuuteen ma 16.12. klo 8.30–10.30 kauppakamarille Koulutustila Metropoliin (Kalevankatu 12, 2. krs). Ilmoittautuminen kustannus@helsinki.chamber.fi

Lisätiedot kirjasta: https://www.kauppakamarikauppa.fi/palkitseva-tyo.html

ja julkistustilaisuudesta: https://www.kauppakamarikauppa.fi/palkitseva-tyo-kirjan-julkistamistilaisuus-16-12-2019.html

Voit seurata tilaisuutta myös Facebook-liven kautta Helsingin seudun kauppakamarin Facebook-sivulla 16.12. klo 9.00 alkaen: https://www.facebook.com/K2HEL/

Taina Parviainen, tuottaja, Helsingin seudun kauppakamari
Puh.: 050 358 0846, taina.parviainen@chamber.fi

Hilkka Vainio, markkinointipäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari
markkinointi@helsinki.chamber.fi

Kauppakamari on arvostettu ammattikirjallisuuden kustantaja, joka julkaisee vuosittain kymmeniä ajankohtaisia teoksia mm. juridiikan, johtamisen ja työsuhteen, taloushallinnon ja verotuksen aihealueilta. Muita suosittuja tuotteita ovat mm. www.kauppakamaritieto.fi, ammattilaisen ajantasainen verkkopalvelu, sekä säännöllisesti päivitettävät kansiot.

www.kauppakamarikauppa.fi

Helsingin seudun kauppakamari ja Kajaanin ammattikorkeakoulu: Ainutlaatuinen yhteistyömalli yritysten kouluttamisen ja korkeakouluopintojen yhdistämisessä13.1.2020 13:00:00 EETTiedote

Kauppakamarin jäsenyrityksille ja asiakkaille tarjotaan jatkossa mahdollisuus suorittaa korkeakoulutasoisia opintoja samalla, kun osallistuvat kauppakamarin koulutuksiin tai käyttävät KoulutusOnline-palvelua. Helsingin seudun kauppakamari ja KAMK, Kajaanin ammattikorkeakoulu Oy, allekirjoittavat tänään yhteistyösopimuksen koulutusyhteistyöstä. Sopimuksen myötä yhteistyö käynnistyy heti ja opintoja on mahdollista suorittaa keväästä 2020 alkaen.

Helsingin seudun tuotanto ja työllisyys kasvussa – yritysten suhdanneodotukset heikkenemässä2.1.2020 12:00:00 EETTiedote

Helsingin seudun liiketoiminnan kehitys oli vahvaa vuoden 2019 kolmannella neljänneksellä lähes kaikilla toimialoilla. Jalostusarvo kasvoi vahvasti teollisuudessa, rakentamisessa, informaatio- ja viestintäalalla sekä majoitus- ja ravitsemistoiminnassa. Päätoimialoilla suhdanteiden odotetaan kuitenkin heikkenevän lähikuukausina, selviää Helsingin seudun kauppakamarin Toimialakatsauksesta.