Pellon Alko uudistuu

Pellon Alko uudistetaan, ja se toimii remontin aikana väistötilassa 3.–8.2.2020.

Pellon Alko uudistetaan, ja se toimii siksi väistötilassa nykyisen myymälän etuosassa 3.–8.2. Myymälä avataan uusittuna maanantaina 10.2. klo 9.

”Pyrimme siihen, että myymälät ovat ilmeeltään raikkaat, toiminnoiltaan selkeät ja asiakkaille helposti hahmotettavat. On myös ehdottoman tärkeää, että uusitut tilat tukevat henkilöstöämme maailmanluokan palvelussa”, kertoo aluepäällikkö Kaija-Leena Kerkelä.

Vuoden 2019 lopussa kaikkiaan yli kolmasosa Alkon myymälöistä oli remontoitu uuteen ilmeeseen ja toiminnallisempiin ratkaisuihin. Pellon myymälä on yksi tänä vuonna uudistettavasta noin 40 myymälästä.

Uudistetun myymälän valikoimassa 600 tuotetta

Pellon Alkon valikoima koostuu remontin jälkeen noin 600 tuotteesta, joista panimotuotteita on noin 75, väkeviä noin 200, viinejä 300 ja alkoholittomia juomia 25. Remontin jälkeenkin myymälässä palvellaan maanantaista torstaihin sekä lauantaisin klo 9– 18. Perjantaisin myymälä on avoinna klo 9–21.

”Haluamme tarjota parasta asiakaspalvelua. Meillä on todella asiantunteva ja työstään innostunut henkilöstö, joka osaa suositella tuotteita hetkeen kuin hetkeen. Vastuullisuus on selkäytimessämme, ja meiltä saa lisätietoa vaikkapa kevyemmistä tai eettisen sertifioinnin juomavaihtoehdoista. Otamme myös mielellämme vastaan asiakkaidemme tuotetoiveita,” palvelupäällikkö Airi Ainassaari sanoo.

Alkon noin 9 000 tuotteen koko valikoima on saatavilla Alkon verkkokaupasta ja tilattavissa mihin tahansa Alkon myymälään tai noutopisteeseen, joita Alkolla on noin 100. Verkkokauppatilauksen voi tehdä myös Alkon myymälässä, jossa henkilökunta opastaa mielellään.

Alkon mobiilisovelluksen avulla asiakas voi tutustua koko tuotevalikoimaan, varmistaa haluamansa tuotteen saatavuuden, tilata tuotteita sekä nähdä lähimmän myymälän ja sen aukioloajat. Tilaa on myös muistiinpanoille ja omille tuotelistoille. Sovelluksen on ladannut jo noin 45 000 käyttäjää.

Lisätiedot:

Pohjois-Suomen aluepäällikkö Kaija-Leena Kerkelä, puh 020 711 6901, Kaija-Leena.Kerkela@alko.fi