Prisma Olarin ruokaosaston laajennus valmistui – Espoon laajin sushibaari avattiin myymälään

Prisma Olarin ruokaosaston laajennustyö valmistui juuri ennen vilkasta vappukauppaa. Kasavanut päivittäistavaratuotteiden myyntipinta-ala laajentaa myymälän valikoimaa, juomaosasto päivitettiin ja myymälään avattiin uusi Itsudemon sushipiste.

Itsudemon sushibaarissa sushia valmistetaan seitsemänä päivänä viikossa.

- Myymälän tilankäytön päivityksessä pohjaratkaisuun tehtiin muutoksia, ja päivittäistavaraosastoon saatiin kaivattuja lisäneliöitä. Monen tuoteryhmän osalta valikoima paranee, ja asiakkaiden toiveita pystytään toteuttamaan entistä paremmin, summaa Prisma Olarin prismajohtaja Juha Itkonen.

Prisma Olarin palvelutarjonta täydentyy Itsudemon sushipisteellä

24/7 palvelevaan Prisma Olariin rakennettiin päivittäistavaraosaston muutostyön yhteydessä Espoon laajin sushibaari. Sushia tullaan valmistamaan paikan päällä seitsemänä päivänä viikossa.

- Piste on avoinna maanantaista lauantaihin klo 9–21, ja sunnuntaisin klo 11–20Konsepti perustuu paikan päällä valmistettuun sushiin, josta asiakas saa valita juuri oman maun mukaiset sushit. Pisteen aukioloaikojen ulkopuolella tarjolla on valmiiksi pakattuja sushirasioita, Itkonen kertoo.

Ruoan verkkokaupasta ja laajoista aukioloajoista apua arjen kiireisiin

Vuonna 2004 avattu Prisma Olari siirtyi ympärivuorokautiseen aukioloon 9.5.2018. Myymälä on myös osa HOK-Elannon ruoan verkkokaupan verkostoa, ja Prisma Olarin noutopistetilausten lisäksi ostoksia kerätään myös kotiinkuljetukseen. Itkosen mukaan ruoan verkkokaupasta on saatu hyviä kokemuksia, ja asiakkaat ovat kiitelleet laajoista aukioloajoista.

- Aukioloajat on helppo muistaa, aina ollaan avoinna. Kauppana meidän tehtävänämme on helpottaa asiakkaiden arkea, ja ympärivuorokautinen aukioloaika tuo lisähelpotusta arjen aikatauluttamiseen. Asiakkaat ovat osoittaneet, että laajoille aukioloajoille on kysyntää, Itkonen toteaa.

Prisma Olarissa ostosreissua nopeuttaa myös käytössä oleva Kerää ja skannaa –palvelu. Asiakas nappaa myymälän sisäänkäynniltä käsiskannerin ja skannaa ostoksensa sitä mukaa, kun kerää niitä ostoskassiin myymälää kiertäessä. Pikakassojen luota löytyy käsiskannerin palautuspiste. Palautuksen yhteydessä asiakas tulostaa koontikuitin, joka maksetaan pikakassalla. Kassalla jonottaminen ja pakkaaminen jää väliin.

Prisma Olari

Komeetankatu 2, 02210 Espoo
ma-su 24/7

Ruoan verkkokaupan tilaukset

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Itsudemon sushibaarissa sushia valmistetaan seitsemänä päivänä viikossa.
Lataa
Prisma Olarissa ostosreissua nopeuttaa käytössä oleva Kerää ja skannaa –palvelu.
Lataa