S-market Tullinpuomin uudistus alkaa

S-market-ketjun uudistuskierroksen seuraavana myymälänä uudistetaan S-market Tullinpuomi. Maanantaina 26.7. alkava 2,5 viikon mittainen uudistus toteutetaan myymälän palvellessa normaalisti. Myymäläuudistus valmistuu torstaina 12.8.2021

Kahden ja puolen viikon mittaisessa uudistuksessa S-market Tullinpuomi muokataan uuden S-marketin konseptin mukaiseksi, ja myymälän valikoima räätälöidään vastaamaan paremmin alueen kysyntään. S-market Tullinpuomin marketpäällikkö Janne Kihlmanin mukaan myymäläuudistus viedään maaliin myymälän palvellessa samaan aikaan liki normaalisti.

– Myymälä päivitetään uuden konseptin mukaiseksi, ja uudistus toteutetaan myymälän ollessa auki. Osastot uudistetaan sektoreittain, eli ajoittain tuotteet voivat vaihtaa paikkaa, Kihlman toteaa.

Uudistuksen myötä S-market Tullinpuomi saa uuden raikkaan yleisilmeen, ja asiakkaat voivat vaikuttaa myymälän valikoimiin alkuvuodesta lanseeratun sinuntoive.fi-palvelun avulla.

– Uudistetun myymälän valikoimassa asiakkaiden tuotetoiveita voidaan toteuttaa entistä paremmin. Tuotetoiveiden tekeminen erillisen nettisivun kautta on helppoa, ja toteutuneet tuotetoiveet korostetaan myymälässä erillisillä hintakaulureilla, kannustan kaikkia kokeilemaan, Kihlman kertoo.

Laaja uudistushanke valmistuu 2022

HOK-Elannolla on käynnissä mittava hanke, jonka aikana se uudistaa kaikki S-marketit Uudellamaalla ja Keski-Uudellamaalla. Uudistushanke alkoi viime vuonna ja valmista on määrä tulla alkuvuodesta 2022. Remontin myötä kaikki S-marketit saavat uuden, raikkaan ja avaramman ilmeen ja tuotetarjontaa kehitetään vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden toiveita.

S-market-ketjun laajan remonttikierroksen lisäksi HOK-Elanto investoi vuoden 2021 aikana myös täysin uusiin yksiköihin. Vuoden 2021 aikana HOK-Elanto avaa uudet S-marketit Nöykkiöön, Hakaniemeen sekä Torpparinmäkeen. Uusi S-market Pukinmäki avattiin huhtikuussa.

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Janne KihlmanmarketpäällikköS-market Tullinpuomi

Puh:010 76 62121

Pidä huolta -kampanja haastaa pitämään huolta nuoresta mielestä – HOK-Elannolta 100 000 euroa nuorten mielenterveystyöhön21.9.2021 09:05:00 EEST | Tiedote

Korona-aika on lisännyt nuorten pahoinvointia ja ahdistuneisuutta. Pääkaupunkiseudulla avun saanti on ruuhkautunut jo ennestään kuormittuneissa nuorten mielenterveyspalveluissa. HOK-Elanto liittyy 100 000 euron lahjoituksella Toivon Kärki ry:n ja MIELI ry:n yhteiseen Pidä Huolta -hyväntekeväisyyshaasteeseen, jonka avulla kerätään rahaa nuorten mielenterveystyöhön yli 70 suomalaisen artistin voimin.

Maailman suurin etäTET marraskuussa - HOK-Elanto vahvasti esillä kaupan alan päivässä15.9.2021 11:03:12 EEST | Tiedote

Talous ja nuoret TAT järjestää marraskuussa yhdessä viiden toimialan kanssa Maailman suurimman etäTET-viikon. Mukana ovat Finanssiala, Kemianteollisuus, Teknologiateollisuus, Palvelualojen työnantajat Palta sekä Kaupan liitto. Kokonaan etäyhteyksien avulla toteutettava TET-jakso antaa tulevaisuuden tekijöille, nuorille, työelämäkokemuksia ja auttaa tunnistamaan omia vahvuuksia.

Hävikki-battle on ruoanlaiton luovuusharjoitus koululaisille -   HOK-Elanto mukana tukemassa ruokakasvatusta 13.9.2021 13:21:48 EEST | Tiedote

Hävikki-battlessa koulujen kotitalousryhmien oppilaat valmistavat muun muassa kauppojen hävikistä kahden ruokalajin aterioita ja osallistuvat halutessaan Instagram-kuvakisaan. Oppilaat perehtyvät samalla ruokahävikkitietouteen ja keskustelevat siitä, miten hävikkiä voi vähentää kotona. Haaste oettaa hyödyntämään sattumanvaraisia raaka-aineita ja ottamaan vapauksia reseptiikasta.