Sari Kanalan Luotsikadun Nallesairaala -kirja antaa vinkit rakkaiden pehmolelujen hoitoon

Kun nalle sairastuu tai joutuu tapaturmaan, mistä apua? No, nallesairaalasta tietenkin. Luotsikadun Nallesairaala -kirjan avulla lukijasta voi tulla nalletohtori ja oman nallesairaalan luotsaaja.

Kansi: Sari Kanala, Luotsikadun Nallesairaala

Luotsikadun Nallesairaala opastaa pehmolelujen hoidossa: Millaisin kotikonstein nalleja voi hoitaa? Mikä on ensiapu repsottavaan korvaan tai kadonneeseen silmään? Mitkä ovat nalletohtorin tärkeimmät työvälineet ja kuinka nalletohtoriksi voi valmistua?

Nalletohtori Anne Kautto on hoitanut Luotsikadun nallesairaalassa koirien hampaisiin joutuneita nalleja sekä puhkirakastettuja pehmoleluja. Siellä ovat saaneet tuhannet nallet apua vaivoihinsa ja sadat nallet ovat syntyneet. Viimeisimpänä nallesairaalassa syntyivät Suomen presidentti -nallet, joita syntyi vuonna 2017 yksi joka kuukausi.

Sari Kanala on lastenkirjailija, tietokirjailija sekä käsityöläinen, joka on kiinnostunut nallefilosofiasta. Kanala on kirjoittanut lasten tietokirjoja, lorukirjoja, satukirjoja ja runoja.

Tekijä: Sari Kanala
Teos: Luotsikadun Nallesairaala
ISBN: 9789523041950
Ilmestymispäivä: 16.10.2018

”Mitä kovemmaksi maailma tulee, sitä enemmän tarvitaan nallekarhuja”
Nalletohtori Anne Kautto

Suomen kirjastopalvelu Oy
kustannuspäällikkö
Tiina Aalto
tiina.aalto@avain.net

Kansi: Sari Kanala, Luotsikadun Nallesairaala

Avaimen kevät 2019: Kirjoja kaikille lukijoille23.11.2018 12:18:55 EETTiedote

Avain julkaisee keväällä 2019 kirjallisuutta kaikenikäisille. Kevään uutuuksia ovat muun muassa Sanna Ryynäsen kiehtova elämäkerta taiteilija Meri Genetzistä, Ilpo Salosen menneiden vuosikymmenen Euroopan-matkailuun kuljettava Täältä tullaan, Eurooppa!, Leena Komulaisen ja Nelli Immosen vauva-arjen aakkosillaan hauskuuttava Mikä ihmeen mahakipsi? sekä Tiina-Emilia Kauniston sinkkuilun ja deittailun historiaa esittelevä Lemmenmanauskirja. Kaikenikäiset pääsevät jännittävän viikinkihistorian jäljille Karoliina Suoniemen Ihan oikeiden viikinkiajan lapsien myötä ja Tittamari Marttisen Lasten matkaopas Suomeen kuljettaa pitkin kotimaata.