DT Finland Oy (STARK)

STARK Turku Artukaisen jakelukeskus valmistui - käyttöönotto sujuvoittaa asiakaspalvelua

STARK avaa tänään Turun Artukaisen toimipisteessä jakelukeskuksen palvelemaan Turun seudun rakentajia ja työmaita. Marraskuusta 2017 lähtien rakenteilla ollut halliurakka on nyt valmis. Jakelukeskus erotetaan noutopihasta, jolloin jakelutoiminnon tehokkuus ja nopeus lisääntyvät.

- Rakentamisen suhdanne on edelleen selvästi keskimääräistä parempi. Uskomme kasvukeskuksien hyvän vauhdin myös Turussa jatkuvan ja siksi olemme tänne myös investoineet, sanoo toimitusjohtaja Harri Päiväniemi. Haluamme sujuvoittaa asiakkaan asiointia meillä ja tarjota rakentajille ja remontoijille alueen parasta palvelua.

- Kaikkien osapuolten poikkeuksellisen hyvällä ja joustavalla yhteistyöllä on Artukaisissa pystytty toimimaan rakennustöiden ajan, toteaa yksikönpäällikkö Ville Ylitalo. Varmasti kuitenkin niin asiakkaat, kuin henkilökuntakin on odottanut, että valmista tulee ja saamme uuden viihtyisämmän asiointi- ja työympäristön.

Nyt käyttöön vihittävä, alkuviikosta ’koeponnistettu’ 5000 m2 halli korvaa kolme aiempaa hallia, jotka saivat väistyä uuden tieltä. Myös Artukaisen myymälää on päivitetty, ja tärkeät tuotealueet kuten esimerkiksi saunat, kylpyhuoneet, maalit ja terassit ovat kokonaisuuksina entistä paremmin esillä.

Jatkossa STARK Artukaisen jakelukeskus hoitaa kaikki alueen toimitukset työmaille ja Turun kummankin toimipisteen, niin STARK Skanssin kuin Artukaisenkin noutopihat pystyvät keskittymään asiakaspalveluun.

Starkissa ammattiasiakasta palvelee aina ammattilainen. Kuluttaja on myös tervetullut ja hän saa ammattilaisen palvelua esimerkiksi korjausrakentamisen projektiinsa. Asiakas saa aina avukseen vastuumyyjän, joka huolehtii hänen projektistaan, auttaa suunnittelussa ja materiaalivalinnoissa.

Kuvia kuvapankista: https://stark-suomi.digtator.fi:443/public/fb85f436acC2.aspx

STARK on palvellut suomalaisia rakentajia 150 vuotta

Rakennustarvikeyritys STARK on nyt palvellut 150 vuotta suomalaisia rakentajia ja on nykyisinkin yksi alansa johtavista toimijoista. STARK Suomi juhlii tänä vuonna 150-vuotista taivaltaan rakennusalan materiaalitoimittajana. STARKin pitkä historia vie Viipurista Lahteen ja kuvaa STARKin kehityksen tuontikaupasta monialayhtiöksi ja alan johtavaksi valtakuunnalliseksi rakennusmateriaalien jakelijaksi Suomessa. Juhlavuoden teemana on ”vahva vuodesta 1868”.

STARK lukuina

Myymälät                             27 myymälän valtakunnallinen verkosto ja verkkokauppa
Henkilöstö                           1000
Liikevaihto                           588 milj. € (Tilikausi 1.8.2016 - 31.7.2017)

Harri Päiväniemi, toimitusjohtaja
STARK Suomi / DT Finland Oy
harri.paivaniemi@stark-suomi.fi

Ville Ylitalo, yksikönpäällikkö
STARK Turku Artukainen
ville.ylitalo@stark-suomi.fi

DT Finland Oy (STARK)

STARK on sujuvan rakentamisen mahdollistaja. Kattava rakennustarvikkeiden tuotevalikoima, täsmällinen ja joustava logistiikka sekä rakennustarvikkeiden erikoisosaajamme palvelevat rakentamisen ja teollisuuden ammattilaisia sekä kuluttajia. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 27 myymälän myymäläverkosto ja verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta www.stark-suomi.fi. STARK kuuluu Pohjoismaiseen STARK Group – konserniin.

Lue lisää julkaisijalta DT Finland Oy (STARK)

Vastuullinen puurakentaminen on MaxBuildin toiminnan ytimessä12.7.2018 15:37Tiedote

Maaseutumainen ja tunnelmallinen puinen kylä, kuitenkin pääkaupungissa ja hyvien palvelujen ja yhteyksien äärellä. Idyllinen yhteisöllinen asuinmiljöö - toimitusjohtaja Kristo Herold rakennusliike MaxBuildistä esittelee ylpeänä Helsingin Myllypurossa seitsemää ns. pitkästä tavarasta rakennettua taloyhtiötä (n. 140 asuntoa), vuonna 2016 valmistuneessa puutalokylässä Myllyväenkadulla, jossa viehättävät pihakadut kiertävät rinteessä keskuskadun sydäntä. Heinä- elokuun vaihteessa aloitetaan raivaustyö läheisellä Valssimyllynkadulla, jonne nousee niin ikään kestävästi tuotetuista puumateriaaleista 53 rivi- ja paritaloasuntoa kallioiselle metsäalueelle kaupungin yläpuolelle.

STARK esittelee Porin Asuntomessuilla maan laajimman terassimateriaalivalikoiman5.7.2018 10:00Tiedote

Tänä vuonna 150-vuotisjuhliaan viettävä STARK on mukana Porin Asuntomessuilla maan kattavimmalla terassimateriaali- ja tarvikevalikoimalla. Osastolla Ua18 ovat terassirakentajan inspiraatioksi esillä laadukkaat terassilaudat sekä kivi- ja laattamateriaalit piharakentamiseen perustus- ja kiinnitystarpeineen, portaineen ja kaiteineen. Materiaaleissa on runsaasti vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia yksilöllisiin valintoihin.

STARK parantaa asiakaskokemusta Suutarilan uudistuneella myymäläkonseptilla14.5.2018 14:00Tiedote

STARK avasi Helsingin Suutarilassa täysin uudistetun myymälän, joka toimii STARKin uuden palvelukonseptin lippulaivana. Myymälä vastaa tästä lähtien paremmin asiakastarpeisiin helposti löydettävien tuotteiden ja modernin ulkonäön avulla. Noutavat asiakkaat huomaavat uudistuneen ilmeen myös noutopihalla, mutta ratkaisevan suuri harppaus on parannus paikallisen rakennusliikkeen palveluprosessissa.