DT Finland Oy (STARK)

STARK Turku Artukaisen jakelukeskus valmistui - käyttöönotto sujuvoittaa asiakaspalvelua

STARK avaa tänään Turun Artukaisen toimipisteessä jakelukeskuksen palvelemaan Turun seudun rakentajia ja työmaita. Marraskuusta 2017 lähtien rakenteilla ollut halliurakka on nyt valmis. Jakelukeskus erotetaan noutopihasta, jolloin jakelutoiminnon tehokkuus ja nopeus lisääntyvät.

- Rakentamisen suhdanne on edelleen selvästi keskimääräistä parempi. Uskomme kasvukeskuksien hyvän vauhdin myös Turussa jatkuvan ja siksi olemme tänne myös investoineet, sanoo toimitusjohtaja Harri Päiväniemi. Haluamme sujuvoittaa asiakkaan asiointia meillä ja tarjota rakentajille ja remontoijille alueen parasta palvelua.

- Kaikkien osapuolten poikkeuksellisen hyvällä ja joustavalla yhteistyöllä on Artukaisissa pystytty toimimaan rakennustöiden ajan, toteaa yksikönpäällikkö Ville Ylitalo. Varmasti kuitenkin niin asiakkaat, kuin henkilökuntakin on odottanut, että valmista tulee ja saamme uuden viihtyisämmän asiointi- ja työympäristön.

Nyt käyttöön vihittävä, alkuviikosta ’koeponnistettu’ 5000 m2 halli korvaa kolme aiempaa hallia, jotka saivat väistyä uuden tieltä. Myös Artukaisen myymälää on päivitetty, ja tärkeät tuotealueet kuten esimerkiksi saunat, kylpyhuoneet, maalit ja terassit ovat kokonaisuuksina entistä paremmin esillä.

Jatkossa STARK Artukaisen jakelukeskus hoitaa kaikki alueen toimitukset työmaille ja Turun kummankin toimipisteen, niin STARK Skanssin kuin Artukaisenkin noutopihat pystyvät keskittymään asiakaspalveluun.

Starkissa ammattiasiakasta palvelee aina ammattilainen. Kuluttaja on myös tervetullut ja hän saa ammattilaisen palvelua esimerkiksi korjausrakentamisen projektiinsa. Asiakas saa aina avukseen vastuumyyjän, joka huolehtii hänen projektistaan, auttaa suunnittelussa ja materiaalivalinnoissa.

Kuvia kuvapankista: https://stark-suomi.digtator.fi:443/public/fb85f436acC2.aspx

STARK on palvellut suomalaisia rakentajia 150 vuotta

Rakennustarvikeyritys STARK on nyt palvellut 150 vuotta suomalaisia rakentajia ja on nykyisinkin yksi alansa johtavista toimijoista. STARK Suomi juhlii tänä vuonna 150-vuotista taivaltaan rakennusalan materiaalitoimittajana. STARKin pitkä historia vie Viipurista Lahteen ja kuvaa STARKin kehityksen tuontikaupasta monialayhtiöksi ja alan johtavaksi valtakuunnalliseksi rakennusmateriaalien jakelijaksi Suomessa. Juhlavuoden teemana on ”vahva vuodesta 1868”.

STARK lukuina

Myymälät                             27 myymälän valtakunnallinen verkosto ja verkkokauppa
Henkilöstö                           1000
Liikevaihto                           588 milj. € (Tilikausi 1.8.2016 - 31.7.2017)

Harri Päiväniemi, toimitusjohtaja
STARK Suomi / DT Finland Oy
harri.paivaniemi@stark-suomi.fi

Ville Ylitalo, yksikönpäällikkö
STARK Turku Artukainen
ville.ylitalo@stark-suomi.fi

DT Finland Oy (STARK)

STARK on sujuvan rakentamisen mahdollistaja. Kattava rakennustarvikkeiden tuotevalikoima, täsmällinen ja joustava logistiikka sekä rakennustarvikkeiden erikoisosaajamme palvelevat rakentamisen ja teollisuuden ammattilaisia sekä kuluttajia. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 27 myymälän myymäläverkosto ja verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta www.stark-suomi.fi. STARK kuuluu Pohjoismaiseen STARK Group – konserniin.

Lue lisää julkaisijalta DT Finland Oy (STARK)

Vastuullisessa rakentamisessa valinnat tehdään ympäristö ja ympäröivä asutus huomioiden9.11.2018 15:24Tiedote

Tampereen Kauppakeskus Ratinan rakentamisessa ympäristövastuullisuus oli eräs suunnittelun kulmakiviä. Rakentamisessa tähdättiin vahvasti teknisillä ratkaisuilla myös käytönaikaisen energiankulutuksen vähentämiseen. Ratinan rakennuttaja Sponda hakee kohteelle BREEAM® -ympäristösertifikaattia. STARK toimitti Ratinan Kauppakeskuksen pääurakoitsijalle Aki Hyrkkönen Oy:lle PEFC-sertifioitua sahattua, höylättyä, mitallistettua ja kyllästettyä puutavaraa, Kerto® LVL -kertopuuta sekä vanereita.

STARK Summit18 – huippupuhujien inspiroimana katse tulevaisuudessa12.10.2018 10:37Tiedote

STARK juhlisti 150. juhlavuottaan ammattirakentajan yhteistyökumppanina 10.10. Helsingin Messukeskuksessa pidetyssä STARKSummit18 – seminaarissa, jossa luotiin tärkeimpien yhteistyökumppaneiden ja kansainvälisten huippupuhujien inspiroimana katse tulevaisuuteen. Tapahtuman pääpuhujia olivat Alexander Stubb, Aalto-yliopiston apulaisprofessori Antti Peltokorpi sekä tulevaisuuden ja trendien tutkija Magnus Lindkvist ja panelisteina Metsä Tissuen toimitusjohtaja Esa Kaikkonen sekä Saint Gobain Suomen toimitusjohtaja Olli Nikula. Seminaarin juonsi Baba Lybeck.

STARK nimittää Pasi Korhosen hankintajohtajaksi20.9.2018 14:10Tiedote

Pasi Korhonen on nimitetty 1.10. alkaen STARK Suomen hankintajohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Korhonen siirtyy Starkille Eltel Networks Oy:n hankintajohtajan tehtävästä. Hän on aiemmin toiminut kansainvälisissä hankinnan johtotehtävissä mm. Skanskalla, Outokumpu Oyj:ssä, Ruduksella sekä irlantilaisessa rakennustarvikekonserni CRH plc:ssä. Nykyinen osto- ja logistiikkajohtaja Kari Wahlman jatkaa johtoryhmässä logistiikkajohtajana.