STARK valitsi Gyprocin vuoden yhteistyökumppaniksi

Stark antoi tiistaina 12.11. VAHVA2020 -yhteistyökumppanitilaisuudessa tunnustusta tavarantoimittajille hyvästä yhteistyöstä ja valitsi vuoden 2019 parhaaksi yhteistyökumppanikseen kipsipohjaisia kevytrakentamisen ratkaisuja toteuttavan Gyprocin.

Huomionosoituksen vastaanottivat Gyprocin myyntipäällikkö Timo Rytkönen, Saint Gobain Finlandin toimitusjohtaja Olli Nikula sekä  Gyprocin myyntijohtaja Anna-Kavén Toppi.
Huomionosoituksen vastaanottivat Gyprocin myyntipäällikkö Timo Rytkönen, Saint Gobain Finlandin toimitusjohtaja Olli Nikula sekä Gyprocin myyntijohtaja Anna-Kavén Toppi.

Vuoden yhteistyökumppani –tunnustus luovutettiin Helsingissä pidetyssä tilaisuudessa. Lopullisen valinnan ratkaisivat Starkin toimipisteiden käytännön kokemukset yhteistyöstä ja myynnin arviot tavarantoimittajan palvelun tasosta, laadusta ja tuesta arjen asiakastyöhön.

-Gyprocin osalta Starkin vakuutti sitoutuminen yhteisiin tavoitteisiin ja Starkin strategiaa tukevaan toimintaan, totesi Stark Suomen toimitusjohtaja Harri Päiväniemi. Keskeinen kriteeri oli myös myynti, joka on Gyprocin osalta kehittynyt nousujohteisesti, Gyprocin tuotteet ovat kilpailukykyisiä, laatu sekä yksiköidemme palvelu ovat kohdallaan.

- Gyprocin toimitusvarmuus, heidän aktiivisuutensa yritysmyyjien kouluttamisessa ja tuessa yksiköillemme sekä joustavuus ja innovointi nousivat myös korkealle arviointeja tehdessä, lisää hankintajohtaja Jari Tuomikoski.

Kunniakirjan vastaanottivat Saint Gobain Finlandin toimitusjohtaja Olli Nikula, Gyprocin myyntijohtaja Anna-Kavén Toppi, sekä käytännön yhteistyössä avainasemassa toimiva myyntipäällikkö Timo Rytkönen.

- Olemme erittäin ilahtuneita tästä huomionosoituksesta. Yhteistyö Starkin kanssa on hyvähenkistä ja eteenpäin vievää. Molemmat osapuolet pyrkivät lopulta kohti samaa asiaa, päämääränä on helpottaa rakentajan työtä. Olen ylpeä saadessamme vastaanottaa tämän palkinnon, totesi Anna Kavén-Toppi.

Gyproc on osa Saint-Gobain Finlandia ja se tuottaa rakentamiseen ratkaisuja, jotka mahdollistavat muunneltavat ja monipuoliset asumiseen ja työskentelymukavuuteen liittyvät ratkaisut sekä ammattilaiselle että pienrakentajalle.
www.gyproc.fi  www.saint.gobain.fi

Lisätietoja Stark Suomi Oy:

Harri Päiväniemi, puh. 040 643 1800
Jari Tuomikoski, puh. 040 551 3215

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 27 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta  www.stark-suomi.fi.

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Päällimmäisenä meillä on halu auttaa asiakkaitamme löytämään heille sopivat tuotteet, palvelut ja ratkaisut. Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Olemme Suomen 100. suurin yritys. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 26 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta www.stark-suomi.fi. Stark kuuluu Pohjoismaiseen STARK Group – konserniin.

STARK Rent konevuokraamo avautuu uudistuneessa Tampere Nekalan toimipisteessä6.11.2019 08:49:00 EETTiedote

Stark avaa tänään Tampereen Nekalaan verkostonsa neljännen konevuokraamon. Vuokraamo sijoittuu myymälän yhteyteen, helposti myös noutoasiakkaita palvelevaan noutopisteeseen. Starkin suurin myymälä Tampereen Nekalassa avautui keväällä uudistuneena. Nekalassa käynnistyi hiljattain myös seudun jakelukeskus, josta alueen kaikki toimitukset hoidetaan. Uudistuksilla tähdätään rakentavan asiakkaan kokonaispalvelun paranemiseen, palvelun sujuvoittamiseen ja asioinnin nopeuttamiseen.

Stark aloittaa yhteistoimintaneuvottelut – taustalla suunnitelmat strategian mukaisesta toimintojen tehostamisesta21.10.2019 15:09:02 EESTTiedote

Stark Suomi Oy suunnittelee toimintojensa uudelleenjärjestelemistä ja aloittaa yhteistoimintaneuvottelut, jotka voivat johtaa tehtävämuutoksiin ja henkilöstövähennyksiin Starkin toimipisteissä. Suunniteltujen toimenpiteiden henkilövaikutukset voivat toteutuessaan olla enimmillään 68 henkilöä. Stark työllistää noin 1000 henkilöä 26 toimipisteessään sekä ketjuohjauksessaan ja jakelukeskuksessaan.