STARK valitsi Gyprocin vuoden yhteistyökumppaniksi

Stark antoi tiistaina 12.11. VAHVA2020 -yhteistyökumppanitilaisuudessa tunnustusta tavarantoimittajille hyvästä yhteistyöstä ja valitsi vuoden 2019 parhaaksi yhteistyökumppanikseen kipsipohjaisia kevytrakentamisen ratkaisuja toteuttavan Gyprocin.

Huomionosoituksen vastaanottivat Gyprocin myyntipäällikkö Timo Rytkönen, Saint Gobain Finlandin toimitusjohtaja Olli Nikula sekä  Gyprocin myyntijohtaja Anna-Kavén Toppi.
Huomionosoituksen vastaanottivat Gyprocin myyntipäällikkö Timo Rytkönen, Saint Gobain Finlandin toimitusjohtaja Olli Nikula sekä Gyprocin myyntijohtaja Anna-Kavén Toppi.

Vuoden yhteistyökumppani –tunnustus luovutettiin Helsingissä pidetyssä tilaisuudessa. Lopullisen valinnan ratkaisivat Starkin toimipisteiden käytännön kokemukset yhteistyöstä ja myynnin arviot tavarantoimittajan palvelun tasosta, laadusta ja tuesta arjen asiakastyöhön.

-Gyprocin osalta Starkin vakuutti sitoutuminen yhteisiin tavoitteisiin ja Starkin strategiaa tukevaan toimintaan, totesi Stark Suomen toimitusjohtaja Harri Päiväniemi. Keskeinen kriteeri oli myös myynti, joka on Gyprocin osalta kehittynyt nousujohteisesti, Gyprocin tuotteet ovat kilpailukykyisiä, laatu sekä yksiköidemme palvelu ovat kohdallaan.

- Gyprocin toimitusvarmuus, heidän aktiivisuutensa yritysmyyjien kouluttamisessa ja tuessa yksiköillemme sekä joustavuus ja innovointi nousivat myös korkealle arviointeja tehdessä, lisää hankintajohtaja Jari Tuomikoski.

Kunniakirjan vastaanottivat Saint Gobain Finlandin toimitusjohtaja Olli Nikula, Gyprocin myyntijohtaja Anna-Kavén Toppi, sekä käytännön yhteistyössä avainasemassa toimiva myyntipäällikkö Timo Rytkönen.

- Olemme erittäin ilahtuneita tästä huomionosoituksesta. Yhteistyö Starkin kanssa on hyvähenkistä ja eteenpäin vievää. Molemmat osapuolet pyrkivät lopulta kohti samaa asiaa, päämääränä on helpottaa rakentajan työtä. Olen ylpeä saadessamme vastaanottaa tämän palkinnon, totesi Anna Kavén-Toppi.

Gyproc on osa Saint-Gobain Finlandia ja se tuottaa rakentamiseen ratkaisuja, jotka mahdollistavat muunneltavat ja monipuoliset asumiseen ja työskentelymukavuuteen liittyvät ratkaisut sekä ammattilaiselle että pienrakentajalle.
www.gyproc.fi  www.saint.gobain.fi

Lisätietoja Stark Suomi Oy:

Harri Päiväniemi, puh. 040 643 1800
Jari Tuomikoski, puh. 040 551 3215

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 27 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta  www.stark-suomi.fi.

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Päällimmäisenä meillä on halu auttaa asiakkaitamme löytämään heille sopivat tuotteet, palvelut ja ratkaisut. Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Olemme Suomen 100. suurin yritys. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 26 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta www.stark-suomi.fi. Stark kuuluu Pohjoismaiseen STARK Group – konserniin.

STARK vahvistamaan yksinpurjehtija Ari Huuselaa – edessä maailman vaativin purjehduskilpailu20.5.2020 09:00:06 EESTTiedote

STARK on solminut pääyhteistyökumppanisopimuksen suomalaisen yksinpurjehtija Ari Huuselan kanssa. Huusela on ensimmäinen pohjoismaalainen purjehtija maailman vaativimmassa valtamerikilpailussa, jonka 43 000 km reitti purjehditaan maailman ympäri itäsuunnassa pysähtymättä, yksin ja ilman ulkopuolista apua. Huuselan Imoca-luokan vene starttaa ikoniseen Vendée Globe -kilpailuun rakennusalan vahvalla STARK-brändillä ja STARK-nimisenä marraskuun alussa.

STARK tuo Joutsenmerkityt sisäovet ensimmäisenä Suomen markkinoille30.4.2020 08:53:55 EESTTiedote

STARK tuo ensimmäisenä Suomessa markkinoille Joutsenmerkityt sisäovet RAW brändin alla. Rakentajan on helppo tehdä hyvä ympäristövalinta, kun kestävän kehityksen mukaisiin rakennuksiin asennetaan ovia. Joutsenmerkki varmistaa, että sisäovet täyttävät alan tiukimmat ympäristövaatimukset. Sisäovien puuosat ovat jäljitettävää puuta, käytetty liima ja maalit täyttävät tiukat kemikaalivaatimukset ja ovien puulevyt formaliinivaatimukset, joka myötävaikuttaa myös sisäilman laatuun.

Starkin yhteistoimintaneuvottelut päättyivät työtehtävien vähennyksiin11.12.2019 15:45:28 EETTiedote

Stark Suomi Oy:n lokakuussa aloittamat yhteistoimintaneuvottelut henkilöstön edustajien kanssa ovat päättyneet. Päätöksensä myötä Stark vähentää enintään 50 työntekijää, joista osalle voidaan tarjota osa-aikaista työtä. Osa irtisanomisista pyritään välttämään luonnollisen poistuman, kuten eläköitymisen avulla. Starkin palveluksessa on noin 1000 työntekijää 26 toimipisteessä sekä ketjuohjauksessa ja jakelukeskuksissa.