Suomeen on perustettu uudenlainen musiikkiyhtiö

Hiljattain Rovaniemelle perustettu, Helsingissäkin toimipisteen omaava Jademagia Music Oy on laaja-alainen musiikkiyhtiö. Sen konseptissa yhdistyvät uudella tavalla inhimillinen näkökulma viihdeteollisuuden perinteisesti koviksikin miellettyjä toimintamalleja vasten.

Jademagia Music Oy:n toimitusjohtaja Annika Tello yhdistää työssään kolmen ammattinsa tuomia elementtejä. Kuva: Jaakko Tastula

Jademagia Music Oy:n perustaja Annika Tello yhdistää työssään kolmen ammattinsa tuomia elementtejä: sosionomin työn tuoman ihmisen kohtaamisen taidon musiikintekijän ja musiikkimanagerin töistään saamaansa alan substanssiosaamiseen. ”Koska musiikin ytimessä on jokaisen ikioma persoona, jokaisen henkilökohtaiset elämäntarinat ja sisimmästä kumpuava luovuus, kauttamme pulpahtelee esille persoonallisia, rohkeasti omanlaisiaan artisteja, jotka aiemmin eivät ole päässeet muiden musiikkiyhtiöiden kautta lainkaan eteenpäin. Meillä yksilö on kaiken keskiössä”, Tello kertoo. ”Kokonaisuutta, jossa yhdistyvät yksilölähtöiset valmennukset, laulu- ja tekstituotannot sekä musiikkialan verkostot, ei ole aiemmin Suomessa ollut tarjolla muuta kuin harvoille major-levytyssopparin tehneille artisteille – ja silloinkin vain suuren levy-yhtiön muottiin rakentamisen ehdoilla.”

Yhtiö tarjoaa palveluitaan niin kuluttajille kuin myös musiikkialan muille ammattitoimijoille, kuten tuottajille, studioille, levy-yhtiöille, kustantamoille ja tuotantoyhtiöille. Sen palveluihin kuuluvat aina räätälöidyt musiikkialan ammattilaispalvelut kuten luova biisituotanto, valmennukset, managerointi ja managerikonsultaatio sekä kustannus- ja julkaisutoiminta.

Toiminnan runkona on Tellon kehittämä kokonaisvaltainen Four Elements ® -valmennusmenetelmä, joka koostuu neljästä osa-alueesta: ”Maa / Ihminen”, ”Vesi / Kehitys”, ”Ilma / Luovat teokset” sekä ”Tuli / Toiminta”.

Jademagia Music Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja Annika Tello on tehnyt noin 30 julkaistua sanoitusta/sävellystä muun muassa Universal Musicin, Warner Musicin ja Sony Musicin artisteille. Tello on toiminut muun muassa Stina Girsin, Sampsa Astalan, Susanna Heikin, Antti Railion ja 6G:n taustalla. Tello on koulutukseltaan Sosionomi AMK (Helsingin ammattikorkeakoulu Stadia) sekä Musiikkimanageri (Arcada; liiketalouden ja kulttuurituotannon erikoistumiskoulutus). Hänellä on myös Yrittäjän ammattitutkinto sekä Lauluntekijän tutkinto HEO:sta

Vetter Communications Oy tarjoaa kokonaisvaltaisia viestintäratkaisuja yritysmaailman tarpeisiin – suomeksi, englanniksi, ruotsiksi ja saksaksi.

Kyselytutkimus paljastaa: Suomen vuorotyöläisistä 40 % on irtisanoutunut työstään, koska ei saanut esimieheltään työvuoroja riittävän ajoissa22.9.2020 08:00:00 EESTTiedote

Maamme eniten some-seuraajia kerännyt asianajotoimisto jatkaa alan mullistamista: Lakitupa-auto lähtee kiertämään Suomea26.8.2020 10:00:00 EESTTiedote

Tamperelainen VisionLaw haluaa rikkoa myyttejä perinteisestä asianajotoimistosta. Yhtiön helposti lähestyttävässä Lakitupa-autossa lakimies neuvoo asiakkaita liikkuvassa toimistossa. Auto kiertää syyskuun alussa Jyväskylässä, Kuopiossa, Hämeenlinnassa, Parkanossa, Seinäjoella ja Vaasassa. Lisäksi VisionLaw’n digitaalinen kokonaisuus mahdollistaa juristipalvelut täysin etänä.

18 % Suomen vuorotyöläisistä kertoi menneensä sairaana töihin korona-aikana; yli kolmannes pelkäsi menettävänsä työpaikkansa, jos jäisi pois työvuorosta11.6.2020 12:00:00 EESTTiedote