Suomen Kuntajohtajat ry:n hallitus valittiin

Suomen Kuntajohtajat ry:n vuosikokous valitsi Vantaalla 11.8.2017 yhdistykselle uuden hallituksen vuodelle 2018. Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Lempäälän kunnanjohtaja Heidi Rämö ja varapuheenjohtajaksi Joensuun kaupunginjohtaja Kari Karjalainen.

Kuntaliitto tiedottaa
11.8.2017
Julkaistavissa heti

Suomen Kuntajohtajat ry:n hallitus valittiin

Hallituksen jäsenet (henkilökohtainen varajäsen suluissa)

Gun Kapténs, Luoto

Yhdistyksen puheenjohtaja Heidi Rämö, p. 040 133 7803
Yhdistyksen varapuheenjohtaja Kari Karjalainen, p. 0400 827 357
Yhdistyksen sihteeri Raija Heino, Kuntaliitto, p. 050 62 318

Vertailututkimus: Kunnat onnistuneet pitämään sosiaali- ja terveydenhuollon kustannukset kurissa - Uudenmaan kunnat kärjessä6.6.2018 12:00Tiedote

Suurten kaupunkien terveydenhuollon kustannukset pysyivät vuonna 2017 edellisvuoden tasossa, selviää Kuntaliiton kymmenen suuren kaupungin vertailututkimuksesta. Suurten kaupunkien terveydenhuollon kustannukset olivat yhteensä 5 miljardia euroa, ja ne hoitivat noin 2,2 miljoonan suomalaisen palvelut. Keskimäärin kustannukset olivat 2 297 euroa asukasta kohti.

Jämförande undersökning: Kommunernas social- och hälsovårdskostnader under kontroll – bäst resultat i nyländska kommuner6.6.2018 12:00Tiedote

År 2017 hölls hälso- och sjukvårdskostnaderna i de stora städerna på samma nivå som året innan. Det framgår av en jämförande undersökning som Kommunförbundet utfört bland tio stora städer. De stora städerna hade hälso- och sjukvårdskostnader på sammanlagt 5 miljarder euro och de tillhandahöll tjänster för omkring 2,2 miljoner finländare. I snitt uppgick kostnaderna till 2 297 euro per invånare.