Suomen Kuntajohtajat ry:n hallitus valittiin

Suomen Kuntajohtajat ry:n vuosikokous valitsi Vantaalla 11.8.2017 yhdistykselle uuden hallituksen vuodelle 2018. Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Lempäälän kunnanjohtaja Heidi Rämö ja varapuheenjohtajaksi Joensuun kaupunginjohtaja Kari Karjalainen.

Kuntaliitto tiedottaa
11.8.2017
Julkaistavissa heti

Suomen Kuntajohtajat ry:n hallitus valittiin

Hallituksen jäsenet (henkilökohtainen varajäsen suluissa)

Gun Kapténs, Luoto

Yhdistyksen puheenjohtaja Heidi Rämö, p. 040 133 7803
Yhdistyksen varapuheenjohtaja Kari Karjalainen, p. 0400 827 357
Yhdistyksen sihteeri Raija Heino, Kuntaliitto, p. 050 62 318

Forskningsprojektet Utilis Sanitas: Den hälsonytta som produceras inom vården bör följas upp1.12.2017 12:04Tiedote

– Det finns redan rikligt med information om den hälsonytta som såväl offentliga som privata vårdproducenter åstadkommer. Det krävs ändå arbete för att göra informationen jämförbar och en nationellt enhetlig uppföljning av hälsonyttan saknas, säger Ilkka Vohlonen, professor emeritus vid Östra Finlands universitet, som lett forsknings- och utvecklingsprojektet Utilis sanitas.