Taidetta ja antiikkia maaliskuussa

Tiedote 14.2.2018. Turun Taide- ja Antiikkimessuille kannattaa ottaa arviointia kaipaava esine mukaan. Taidetta tapahtumassa arvioi Helena Laakso ja designia Dan von Koskull. Molemmat ovat tunnettuja ja pitkän kokemuksen omaavia Stockholms Auktionsverkin asiantuntijoita. Messujen antiin kuuluvat myös Turun Rahan Päivä, Nukkekoti- ja Nukkemessut sekä Old Toy Swap Leikkikalumarkkinat. Turun Rahan Päivässä on esillä mm. uransa lopettaneen tennistähden Jarkko Niemisen mittava arvokisakokoelma. Nukkekoti- ja Nukkemessuille puolestaan osallistuu lähes 30 myyjää.

Turun Taide- ja Antiikkimessut järjestetään 17.-18.3. Turun Messukeskuksessa. Samaan aikaan järjestetään Turun Kädentaitomessut. Kokonaisuudessa vieraili viimeksi noin 8800 kävijää.

Tapahtumasivut: http://www.turunmessukeskus.fi/tapahtuma/turun-taide-ja-antiikkimessut/

Tiedote ja kuvia http://www.turunmessukeskus.fi/taidetta-antiikkia-maaliskuussa/

Messut ovat avoinna kello 10-17 molempina tapahtumapäivinä.

projektijohtaja
Tiina Heiskari
puh. 050 487 2015
tiina.heiskari@turunmessukeskus.fi

Kansainvälinen Life Science Live -tapahtuma Suomeen19.6.2018 12:10Tiedote

Life Science Live on uusi, kansainvälinen lääketieteen ja terveydenhoidon ammattitapahtuma. Kokonaisuus järjestetään Turun Messukeskuksessa 15.-16.5.2019. Life Science Live -tapahtuman sisällöstä vastaavat Turun yliopisto, Åbo Akademi ja Turun ammattikorkeakoulu ja Turku Science Park Oy osana HealthTurku-kärkialan kehitystyötä. Turku Science Park Oy järjestää perinteisen HealthBIO-tapahtumansa Life Science Live -tapahtuman yhteyteen. Osana tapahtumakokonaisuutta on myös kaksipäiväinen i-HD (Improved Health Data) konferenssi.

Tiedote ja kutsu: Kansainvälinen Navigate yhdistää alan osaajat 16.-17.5. Meriteollisuuden ja -logistiikan tulevaisuus esillä Navigate-messuilla14.5.2018 13:36Kutsu

Noin 20 maata on edustettuna Navigate-messuilla, Turussa 16.-17.5. Kansainvälinen meriteollisuuden, varustamoiden ja merilogistiikan huippukohtaaminen järjestetään joka toinen vuosi Turun Messukeskuksessa. Tapahtuma on kasvussa ja mukana noin 200 alan yritystä. Messuille on tulossa kansainvälisiä osallistujia, näytteilleasettajia ja toimittajia mm. Venäjältä, Kiinasta, Etelä-Koreasta, Espanjasta, Virosta ja Ranskasta.

Viron nykykirjallisuus ja mm. lastenkirjallisuuden tuoreet suomennokset esillä Turun Kirjamessuilla8.5.2018 13:12Tiedote

Turun Kirjamessujen teemana on 100-vuotisjuhlavuottaan viettävä Viro. Turun Messukeskuksessa 5.–7.10.2018 nähdään maan nykykirjailijoita laajalta rintamalta. Mukana ovat esimerkiksi Kai Aareleid, Paavo Matsin, Valdur Mikita ja Andrei Ivanov. Ohjelmaa tuottavat Viro-instituutti Suomessa, Viron Suomen-suurlähetystö, Tuglas-seura ja Suomen Viro-yhdistysten liitto. Viro-teemakokonaisuuden suunnittelussa on mukana Jenni Haukio.