Taidetta ja antiikkia maaliskuussa

Tiedote 14.2.2018. Turun Taide- ja Antiikkimessuille kannattaa ottaa arviointia kaipaava esine mukaan. Taidetta tapahtumassa arvioi Helena Laakso ja designia Dan von Koskull. Molemmat ovat tunnettuja ja pitkän kokemuksen omaavia Stockholms Auktionsverkin asiantuntijoita. Messujen antiin kuuluvat myös Turun Rahan Päivä, Nukkekoti- ja Nukkemessut sekä Old Toy Swap Leikkikalumarkkinat. Turun Rahan Päivässä on esillä mm. uransa lopettaneen tennistähden Jarkko Niemisen mittava arvokisakokoelma. Nukkekoti- ja Nukkemessuille puolestaan osallistuu lähes 30 myyjää.

Turun Taide- ja Antiikkimessut järjestetään 17.-18.3. Turun Messukeskuksessa. Samaan aikaan järjestetään Turun Kädentaitomessut. Kokonaisuudessa vieraili viimeksi noin 8800 kävijää.

Tapahtumasivut: http://www.turunmessukeskus.fi/tapahtuma/turun-taide-ja-antiikkimessut/

Tiedote ja kuvia http://www.turunmessukeskus.fi/taidetta-antiikkia-maaliskuussa/

Messut ovat avoinna kello 10-17 molempina tapahtumapäivinä.

projektijohtaja
Tiina Heiskari
puh. 050 487 2015
tiina.heiskari@turunmessukeskus.fi

Vihersukellus kevääseen maaliskuussa - Piha & Puutarha -messuilla kukkasidontakilpailu16.1.2019 14:15Tiedote

Tiedote 16.1.2019. Piha & Puutarha -messut Turun Messukeskuksessa tarjoavat jälleen aikaisen kevään tuoksuineen, yleiskoristeluineen ja väreineen. Odotettu kevättapahtuma järjestetään 29.-31.3. Järjestelyissä ovat mukana Lounais-Suomen Puutarhayhdistys, Ammattiopisto Livia, Kauppapuutarhaliitto Varsinais-Suomen piiri ja Suomen Kukkakauppiasliitto Varsinais-Suomen piiri. Luvassa on todellinen vihersukellus. Maa, ilma ja vesi ovat kaikki huomioituja puutarhamessujen ilmeessä.

Caravan Show -messuilla aiheina tänä vuonna mm.: Suomalaiset automatkalla maailman ympäri, koiraystävällisin leirintäalue ja kaupankäyntiä11.1.2019 12:00Tiedote

Turun Messukeskuksen pihalle leiriytyneiden matkailuautojen ja -vaunujen ikkunoista loistaa tunnelmallinen valo. Caravan Show kerää paitsi halleihin myös messukentällä runsaan joukon automatkailun harrastajia Caravan-treffeille. Turun Messukeskuksen hallit ovat täynnä nähtävää, sillä alan myynti vetää tällä hetkellä hyvin. Messujen erikoisuutena on jo pitkään ollut suosittu Caravan-treffitapahtuma, joka sijoittuu Turun Messukeskuksen piha-alueelle. Tähän SF-Caravan Turku ry:n junailemaan tapahtumaan odotetaan jälleen satoja vaunu- ja autokuntia viikonlopuksi. Talvisen tapahtuman sosiaalinen ulottuvuus on merkittävässä roolissa tapahtumassa.

Kutsu medialle Caravan Show -messujen infoon perjantaina 11.1.19.12.2018 12:53Kutsu

Caravan Show -messut järjestetään Turun Messukeskuksessa 11.-13.1. Tapahtuman järjestää Turun Messukeskus Oy yhdessä harrastuksen kattojärjestön SF-Caravan ry:n kanssa. Vuoden ensimmäinen automatkailutapahtuma esittelee uudet matkailuautot ja -vaunut sekä tarjoaa mukavan kohtaamispaikan reissaajille talven keskellä. Nähtävää on erityisen paljon, sillä hallit ovat täynnä ja mm. ensiesittelyjäkin on luvassa.

Caravan Show -messuilla matkataan maailman ympäri ja puhutaan myös ilmastonmuutoksesta12.12.2018 09:43Tiedote

Tiedote 12.12.2018. Caravan Show kerää yhteen automatkailun ystävät 11.-13.1. Näytteilleasettajia ja kalustoa on tulossa esille paljon, sillä Turun Messukeskuksen messuhallit ovat käytännössä loppuunmyydyt. Alalla menee tällä hetkellä hyvin ja Turussa nähdään useita ensiesittelyjä. Tammi-marraskuun myyntimäärä 1929 kappaletta on 139 enemmän kuin koko viime vuonna 2017. Toimialan kasvu on lähes 9 %, kertoo Matkailuajoneuvotuojat ry.