Taidetta ja antiikkia maaliskuussa

Tiedote 14.2.2018. Turun Taide- ja Antiikkimessuille kannattaa ottaa arviointia kaipaava esine mukaan. Taidetta tapahtumassa arvioi Helena Laakso ja designia Dan von Koskull. Molemmat ovat tunnettuja ja pitkän kokemuksen omaavia Stockholms Auktionsverkin asiantuntijoita. Messujen antiin kuuluvat myös Turun Rahan Päivä, Nukkekoti- ja Nukkemessut sekä Old Toy Swap Leikkikalumarkkinat. Turun Rahan Päivässä on esillä mm. uransa lopettaneen tennistähden Jarkko Niemisen mittava arvokisakokoelma. Nukkekoti- ja Nukkemessuille puolestaan osallistuu lähes 30 myyjää.

Turun Taide- ja Antiikkimessut järjestetään 17.-18.3. Turun Messukeskuksessa. Samaan aikaan järjestetään Turun Kädentaitomessut. Kokonaisuudessa vieraili viimeksi noin 8800 kävijää.

Tapahtumasivut: http://www.turunmessukeskus.fi/tapahtuma/turun-taide-ja-antiikkimessut/

Tiedote ja kuvia http://www.turunmessukeskus.fi/taidetta-antiikkia-maaliskuussa/

Messut ovat avoinna kello 10-17 molempina tapahtumapäivinä.

projektijohtaja
Tiina Heiskari
puh. 050 487 2015
tiina.heiskari@turunmessukeskus.fi

Turun Kirjamessuilla syksyn puheenaiheet dekkareista demokratiaan - Sauli Niinistö, Liza Marklund, teemamaa Viron eturivin kirjailijat Turun Messukeskuksessa 5.-7.10.4.10.2018 11:00Tiedote

Tiedote 4.10.2018. Merkkivuottaan viettävä Viro juhlii teemana myös Turun Kirjamessuilla 5.-7.10. Turun Messukeskuksessa. Kirjamessuilla nähdään kaikkiaan yli 450 ohjelmanumeroa, ja keskusteluissa nousevat esiin ajankohtaiset aiheet niin suomalaisesta kuin virolaisesta yhteiskunnasta. Samanaikaisesti Turun Messukeskuksessa nautiskellaan myös Turun Ruoka- ja Viinimessuista sekä Levymessuista.