Tervetuloa seuraamaan Akavan puheenjohtajapaneelia 13.9. kello 17–18

Akavan liittokokous valitsee Akavalle uuden puheenjohtajan 14. marraskuuta 2022. Järjestämme puheenjohtajaehdokkaille kaksi paneelikeskustelua, joita kaikki kiinnostuneet voivat seurata verkkolähetyksen kautta.

Tervetuloa seuraaman Akavan puheenjohtajaehdokkaiden keskustelua.

Ensimmäinen paneelikeskustelu on 13.9. kello 17–18. Lähetys on katsottavissa osoitteessa https://www.mediaserver.fi/live/akava.

Keskustelussa ovat mukana puheenjohtajaehdokkaat Maria Löfgren ja Jari Jokinen. Löfgren on Julkisalan koulutettujen neuvottelujärjestö JUKOn toiminnanjohtaja ja Jokinen Tekniikan Akateemiset TEKin toiminnanjohtaja.

Keskustelun juontaa MTV-uutisten yhteiskuntatoimituksen päällikkö Eeva Lehtimäki.

Toinen paneelikeskustelu järjestetään 8.11. kello 17.30.

Lue ehdokkaiden esittelyartikkelit

Akavan puheenjohtajavaali: Esittelyssä Maria Löfgren

Akavan puheenjohtajavaali: Esittelyssä Jari Jokinen

Lisätietoa puheenjohtajan valinnasta ja sen viestinnästä

Akavan puheenjohtajavaali 2022

Tervetuloa seuraaman Akavan puheenjohtajaehdokkaiden keskustelua.