Marketing Finland ry

Tiinu Wuolio Finnish Comms Awards -kilpailun 10. juhlavuoden päätuomariksi

Jaa
Finnish Comms Awards nostaa esiin viestintätoimistojen kanssa tehtävän työn erityisyyttä: onnistunut viestintätyö tehdään yhdessä ja se on pitkäjänteistä sekä usein kokonaisvaltaista. Kilpailu juhlii vuoden vaikuttavimpia viestintätöitä sekä pyöreitä päätuomari Tiinu Wuolion johdolla.

Viestintää reilun pelin ja luottamuksen pohjalta

Viestintätoimisto Meditan perustaja ja toimitusjohtaja Tiinu Wuolio on tehnyt pitkän uran viestinnän parissa. Vahvuuksiksi hän luettelee journalistitaustansa sekä erikoistumisen viestinnän eettisiin kysymyksiin. Hän edustaa Marketing Finlandia Viestinnän eettisessä neuvottelukunnassa.

"Tässä kilpailussa annetaan arvoa asiakkaan ja toimiston viestintäammattilaisten ja yhteistyökumppaneiden hyvälle yhteistyölle. Parhaat viestintätyöt syntyvät tilaajan ja tekijöiden keskinäisestä luottamuksesta. Yhteistyössä ratkotaan asiakkaan haasteita tasan tarpeeseen sopivalla tavalla ja luodaan edellytyksiä myös tulevaisuuden onnistumisille”, Tiinu Wuolio sanoo.

”Kilpailun uskottavuudelle on tärkeää, että siihen osallistutaan nimettömänä ja tuomareiden mahdolliset jääviydet tarkistetaan huolellisesti. On motivoivaa olla myötävaikuttamassa tämän koko toimialaa kehittävän kilpailun onnistumiseen”, Wuolio jatkaa.

Marketing Finland ottaa kilpailusta kopin

Marketing Finlandin alle siirtynyt viestintäkilpailu antaa erityistä arvoa pitkäjänteiselle ja laadukkaalle yhteistyölle. Asiakkaan nimi ja osallisuus työssä sekä yhteistyökumppaneiden panos näkyvät yhtä vahvasti kuin toimiston työ.

”Marketing Finlandilla on halu kehittää edelleen Finnish Comms Awards -kilpailua, jossa palkitaan Suomen parasta viestintää, eikä vain yksittäisten toimistojen saavutuksia. Arvostamme kilpailua, koska sen kautta saadaan näkyväksi hyvällä viestinnällä saavutettuja tavoitteita, jotka muuten jäisivät vain tekijöidensä tietoon. Finnish Comms Awards on kilpailu, joka auttaa yrityspäättäjiä näkemään viestinnän roolin yhtenä yrityksen kriittisistä menestystekijöistä”, Marketing Finlandin toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki toteaa.

Vuoden varainhankintateko jatkaa osana kilpailua

Hyväntekeväisyysjärjestöjen Vuoden varainhankintateko -kilpailu on edelleen osa Finnish Comms Awardsia. Palkitsemme tänäkin vuonna omassa kategoriassaan vuoden varainhankintateon, johon voivat osallistua kaikki yleishyödylliset järjestöt.

”Hyvän tekeminen koskettaa suurta osaa suomalaisia ja VaLan jäsenyhteisöilläkin on noin miljoonaa lahjoittajaa ja tukijaa. Finnish Comms Awards -yhteistyön myötä järjestöt saavat laajan asiantuntijajoukon arviointia omasta markkinointiviestinnästään”, VaLa ry:n pääsihteeri Pia Tornikoski sanoo.

Finnish Comms Awardsissa palkitaan parhaita viestintätöitä eri kategorioissa. Lisäksi valitaan Vuoden viestintäteko, Vuoden viestintätoimisto, Vuoden Spokesperson ja Vuoden viestintäkonsultti. Omassa kategoriassaan palkitaan yleishyödyllinen yhteisö vuoden varainhankintateosta.

Lisätiedot

Päätuomari Tiinu Wuolio, toimitusjohtaja, Viestintätoimisto Medita, tiinu@medita.fi

Riikka-Maria Lemminki, toimitusjohtaja, Marketing Finland, riikka-maria.lemminki@marketingfinland.fi

Pia Tornikoski, pääsihteeri, VaLa ry, paasihteeri@vala.fi

Marketing Finland on kasvava markkinoinnin liike, johon voivat liittyä jäseniksi markkinointia ja viestintää tekevät yritykset sekä alan palvelutarjoajat. Jäsenemme ovat mukana ostamassa ja tuottamassa lähes kaikkea Suomessa tehtävää markkinointia ja viestintää.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Marketing Finland ry
Hitsaajankatu 24
00810 Helsinki

010 248 1060https://www.marketingfinland.fi/

Marketing Finland on kasvava markkinoinnin liike, johon voivat liittyä jäseniksi markkinointia ja viestintää tekevät yritykset sekä alan palvelutarjoajat. Jäsenemme ovat mukana ostamassa ja tuottamassa lähes kaikkea Suomessa tehtävää markkinointia ja viestintää.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Marketing Finland ry

Effie Finland oli Cannes-menestyjä McDripin juhlaa15.2.2024 21:47:39 EET | Tiedote

Maailman laajin markkinoinnin tehokkuutta mittaava kilpailu Effie Awards järjestettiin Suomessa nyt 22. kerran. Kilpailu huipentui 15.2.2024 järjestetyssä gaalassa, jossa palkittiin suomalaisia markkinoinnin töitä yhdellä Grand Effiellä ja kahdella kultaisella sekä viidellä hopeisella ja pronssisella Effiellä. Effie Awards Finlandin järjesti Marketing Finland yhteistyössä Sanoma Media Finlandin kanssa. NORD DDB Helsingin ja McDonald's Finlandin McDrip loisti Effie Finlandissa voittaen sekä Grand Effien että erikoissarjan kultaa. McDrip oli menestynein suomalainen kampanja myös viime kesänä Cannes Festivals of Creativityssä, jossa tekijät pokkasivat peräti kolme leijonaa. Kultia jaettiin tänä vuonna kaksi, joista toinen meni CMI – Martti Ahtisaari Peace Foundationin tilaamalle Avaimet rauhaan -kampanjalle, jonka toteuttivat TBWA Helsinki ja Def Agency.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye