Uudistettu Alepa Perämiehenkatu palvelee lokakuusta lähtien entistä ehompana – erityisesti nopean syömisen valikoima kasvoi

Syyskuun alussa myymäläremontin vuoksi suljettu Alepa Perämiehenkatu avautuu asiakkaille torstaina 6. lokakuuta klo 10.00. Remontin yhteydessä myymälän visuaalinen ilme päivitettiin, kylmäkalusteet vaihdettiin energiatehokkaammiksi ja suositun Kaffekulman valikoimaa kasvatettiin.

Helsingin Perämiehenkadulla sijaitseva, vuorokauden ympäri palveleva Alepa suljettiin syyskuussa noin kuukauden mittaisen myymäläremontin takia. Myymälän uudistettu miljöö välittyy asiakkaille heti ulko-ovesta sisään astuttaessa: koko myymälä on päivitetty vastaamaan Alepan nykyilmettä ja ulko-ovia seuraavat vedettävät ovet on korvattu liukuovilla, jotka luovat tilasta aiempaa avaramman.

- Jatkamme edelleen samalla tutulla henkilökunnalla, ja odotamme jo innolla, että pääsemme uudistettuun myymälään kohtaamaan sekä vakiasiakkaamme että uudet tuttavuudet! Lämpimästi tervetuloa asioimaan meille taas 6. lokakuulta alkaen, Alepa Perämiehenkadun myymäläpäällikkö Juha Keränen iloitsee myymäläuudistusta.

Panostuksia nopeaan syömiseen

Remontin yhteydessä myös tarjoamaa on tarkasteltu, ja myymälään onkin pyritty löytämään mahdollisimman hyvin asiakkaiden tarpeita vastaava valikoima. Korttelitoiveille jätetään tuttuun tapaan jatkossakin vapaata hyllytilaa.

Valikoiman päivittämisessä tärkeäksi osa-alueeksi nousivat paljon toivotut nopean syömisen ratkaisut. Muun muassa kahvia ja teetä aiemmin tarjonnut Kaffekulma on täydentynyt puuro- ja nuudelitarpeilla. Jatkossa Alepa Perämiehenkadulta saa siis kätevästi matkaansa sekä lämmintä juomaa että huikopalaa, asioipa myymälässä mihin aikaan vuorokaudesta tahansa.

Ratkaisuja energiankulutuksen pienentämiseen

Uudistuksessa Alepa Perämiehenkadun energiatehokkuutta parannettiin muun muassa vaihtamalla vanha kylmälaitos energiatehokkaampaan laitokseen sekä kylmälaitteissa käytettävä kylmäaine ympäristöystävällisempään hiilidioksidiin. Kaikki myymälän kylmäkalusteet vaihdettiin ovellisiksi ja loisteputkivalaistuksesta siirryttiin nykyaikaiseen led-tekniikkaan. Lisäksi myymälätilaan toteutettiin lauhdelämpövaraus mahdolliseen lauhdelämmön hyödyntämiseen tulevaisuudessa esimerkiksi taloyhtiölle tai kaukolämpöverkkoon.

Alepa Perämiehenkatu

• Osoite: Perämiehenkatu 10, 00150 Helsinki
  • Uudistettu myymälä avataan torstaina 6. lokakuuta klo 10.00
  • Aukioloajat: ma-su 24/7
  • Myymälästä löytyy uudistettu kahvi- ja välipalapiste. Myymälän lisäpalvelut säilyvät ennallaan.
  • alepakorttelitoive.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli 650 000 asiakasomistajataloutta. Vuosittainen liikevaihtomme on yli 2 miljardia euroa ja meillä työskentelee noin 6 500 hok-elantolaista.

HOK-Elanto tuottaa etuja ja palveluja pääkaupunkiseudun ja lähialueiden asukkaille. Toimialueemme kattaa Espoon, Helsingin, Hyvinkään, Järvenpään, Keravan, Mäntsälän, Nurmijärven, Tuusulan ja Vantaan. Marketteja, tavarataloja, ravintoloita, liikenneasemia ja muita toimipaikkoja alueellamme on yli 360.

Ravintola Salve uudistui. Merimieshenkisessä kortteliravintolassa viihdytään porukalla ja usein.7.11.2022 09:00:00 EET | Tiedote

Merimiesten kantapaikkana Helsingin Hietalahdenrannassa 125 vuotta sitten avautunut ravintola Salve raikasti sisustustaan ja ruokalistaansa. Uskollisen kanta-asiakaskunnan omaava ravintola keräsi myös asiakkaiden toiveita uudistuksen alla. Isot pyöreät pöydät, käsinojalliset tuolit, merimiesravintolan sielu sekä ruokalistalta silakat, lihapullat, lohikeitto ja wieninleike haluttiin säilyttää. Uudistettu ravintola on nyt auki.

Prisma Hyvinkään uudistus valmistui: Ruokatorille tarjolle ravintolatason annoksia ja myymälän energiankulutus puolittui1.11.2022 07:00:00 EET | Tiedote

Prisma Hyvinkään laaja uudistushanke on valmistunut lokakuun lopussa. Hyvinkääläisten toiveisiin on vastattu muun muassa Kerää & Skannaa -palvelulla sekä tuomalla Ruokatorin valikoimaan sushia, kanansiipiä ja paikan päällä savustettua kalaa. Usean miljoonan investoinnissa myymälämiljöö päivittyi modernimmaksi ja myymälässä tehtiin merkittäviä energiansäästötoimia.

Alepan ja Starshipin kuljetusrobottipilotti päätökseen – keskustelut käynnissä seuraavasta vaiheesta ja suunnitelmista ensi vuodelle30.10.2022 18:00:00 EET | Tiedote

Espoon kaduilla huhtikuusta alkaen huristelleet sympaattiset kuljetusrobotit ovat saaneet osakseen paljon ihastusta, ja ne ovat toimittaneet tuhansia tilauksia asiakkaille. Nyt Alepan ja Starship Technologiesin onnistunut pilotti on saatu päätökseen ja keskustelut sekä suunnittelu robottikuljetuspalvelujen seuraavasta vaiheesta ensi vuonna ovat käynnissä.