Uusia osakkaita BDO:lle

BDO on saanut kaksi uutta osakasta, KHT Timo Helteen ja KHT Marko Tiilikaisen.

Timo Helle siirtyi yritykseen tammikuussa 2021, kun hän myi perustamiensa Helle Partners Oy:n liiketoiminnan ja HelBal Oy:n osakekannan BDO:lle. Timo toimii KHT-tilintarkastajana ja BDO:n Porvoon toimiston vetäjänä. Lisäksi hän on ollut mukana lukuisissa sukupolvenvaihdoksissa ja muissa yritysjärjestelyissä. Timo Helteen asiakaskuntaan kuuluu kaikenkokoisia yrityksiä, kansainvälisiä ketjuja ja muita organisaatioita.

Marko Tiilikainen on työskennellyt BDO:lla vuodesta 2014. Marko työskentelee KHT-tilintarkastajana ja hänen asiakaskuntansa koostuu laaja-alaisesti sekä kotimaisista että ulkomaalaisomisteista yhtiöistä. Markon erityisosaamista ovat myös prosessien tarkastaminen ja ISAE 3402 -toimeksiannot.

- Toivotan uudet osakkaamme lämpimästi tervetulleiksi! Timo ja Marko ovat paitsi alansa huippuasiantuntijoita, myös osoittaneet sitoutumisensa asiakkaiden ja kollegoiden auttamiseen sekä erinomaisen asiakaskokemuksen tarjoamiseen. He ovat avainhenkilöitä BDO:n kasvun rakentamisessa sekä liiketoiminnan ja palvelujen kehittämisessä, sanoo toimitusjohtaja Taneli Mustonen.

BDO:lla on nyt yhteensä 30 osakasta, jotka kaikki ovat aktiivisesti mukana yhtiön toiminnassa.

-   Kutsumme jatkossakin osakkaiksi ansioituneita työntekijöitämme mahdollistamaan tavoitteidemme ja yhteisten unelmiemme saavuttamista. Henkilöstömme määrä kasvaa jatkuvasti, ja haluamme kasvun näkyvän myös osakkaiden määrässä, Taneli Mustonen kertoo.

Taneli Mustonen, KHT
toimitusjohtaja, partner, BDO Oy
taneli.mustonen@bdo.fi

Timo Helle, KHT, partner
Marko Tiilikainen, KHT, partner

BDO on yksi maailman johtavista tilintarkastus- ja asiantuntijaorganisaatioista. Tarjoamme laadukkaita tilintarkastus-, vero-, laki- ja neuvonantopalveluja yrityksille, julkissektorin organisaatioille ja muille yhteisöille. Palvelemme asiakkaitamme yli 95 000 asiantuntijamme voimin 164 maassa, Suomessa meitä on yli 300.

Tutkimus: Koronan vaikutukset lievempiä hallittuja riskejä ottavilla yrityksillä27.8.2021 11:17:14 EEST | Tiedote

Tärkein liiketoiminnan selviytymiseen liittyvä ominaisuus vaikuttaa olevan ketterä tapa ajatella ja suhtautua muutoksiin, osoittaa BDO:n kansainvälinen tutkimus, joka tarkastelee pandemian vaikutuksia yrityksille riskienhallinnan näkökulmasta. Silloinkin, kun tietoa on saatavilla rajoitetusti ja olosuhteet ovat kaoottiset, yritysten tulisi olla valmiita reagoimaan ja sopeutumaan senhetkiseen tilanteeseensa. Hidas päätöksenteko puolestaan vaikuttaa halvaannuttavan liiketoimintaa.