Venexpo valaisee veneilijän syksyyn

Tiedote 29.10.2019.Turun Messukeskuksen perinteinen Venexpo tarjoaa neljäksi päiväksi veneilyaiheista tekemistä 7.-10.11. Lisäksi lapsille on tarjolla toiminnallista puuhaa Mini-Pomppulinnamaailmassa viikonlopun ajaksi auditoriossa.

Kuvaaja: Jere Satamo.

Venexpossa ovat mukana mm. Astrum Vene Oy, Nautical Partners Finland Oy, Targa Center Oy, Nylund’s Boathouse ja Venemaailma Oy. Tapahtumassa myydään uusien veneiden lisäksi myös vaihtoveneitä. Veneiden ja veneilytarvikkeiden lisäksi tapahtumassa on aiheeseen liittyvää ohjelmaa viikonloppuna. Venexpo on pääsymaksuton tapahtuma.

Lauantaina Atlantin ylityksestä kertovat Joel Harkimo ja Kenneth Thelen. Golden Globe Race 2018 – pysähtymättä maailman ympäri aiheesta puhuu kokenut purjehtija Tapio Lehtinen. Sunnuntaina kuullaan Kari "Ruffe" Nurmen  Meriseikkailija innostaa veneilyyn omaperäisillä hankkeilla ja videoilla.

Tapahtumassa puhutaan mm. veneen turvallisesta ostosta, myynnistä ja rahoituksesta. Ohjeita saa messuilta myös venepressun ja -lämmittimien syyshuollosta sekä veneen talvitelakoinnista. Tietoa löytyy myös käytetyn veneen ostosta haaveileville.

Ohjelma: https://www.turunmessukeskus.fi/ohjelma/venexpo/

Näytteilleasettajat:

Avoinna torstaina ja perjantaina kello 13-19 ja lauantaina ja sunnuntaina kello 10-18

Venexpo on pääsymaksuton.

Mini-Pomppulinnamaailma 2-17-vuotiailta 5 euroa ja aikuisille maksuton.
Avoinna lauantaina ja sunnuntaina.

Lisätiedot messuista:

Turun Messukeskus
puh. (02) 337 111

projektijohtaja
Tiina Heiskari
puh. 050 487 2015
tiina.heiskari@turunmessukeskus.fi

#venexpo

Kuvaaja: Jere Satamo.

Navigate 2020 kutsuu meriteollisuuden toimijoita Turkuun - Esillä mm. tulevaisuuden osaaminen ja vihreä merenkulku10.1.2020 10:22:08 EETTiedote

Tulevaisuuden osaamisesta, digitalisaatiosta, vihreästä merenkulusta sekä meriteollisuudesta ja logistiikasta puhutaan 22.-23.1. Turun Messukeskuksessa. Suomen suurin meriteollisuuden messutapahtuma Navigate 2020 kerää tuolloin yhteen johtavia suomalaisia ja mm. pohjoismaisia yrityksiä sekä meriteollisuuden ammattilaisia. Tapahtumassa on kaikkiaan mukana noin 200 yritystä ja toimijat hakevat kumppaneita kaupalliseen yhteistyöhön ja kehitystoimintaan. Ensi kertaa mukana on myös yksipäiväinen MaritimeWorks-rektytointitapahtuma.