Wihuri Metro-tukku valitsi Smartvattenin vesitehokkuutensa asiantuntijaksi

Vesitehokkuusyhtiö Smartvattenin veden etäseurantapalvelu otetaan käyttöön suomalaisen monialayritys Wihuri Oy:n Metro-tukuissa ja Metro-logistiikkakeskuksessa. Smartvattenin palvelu minimoi kiinteistöjen vuotoriskit ja auttaa Wihuria saavuttamaan kestävän kehityksen tavoitteensa.
Smartvatten - vesitehokkuuden asiantuntija

Vesitehokkuuden johtava asiantuntija Smartvatten ja Wihuri Metro-tukku ovat sopineet yhteistyöstä. Yhteistyö Smartvattenin kanssa auttaa Wihuri Metro-tukkua toimimaan vastuullisuuslinjauksensa mukaisesti energiatehokkaasti ja turvaamaan toimitusvarmuuden.

- Smartvattenin palvelun ansiosta kiinteistöjemme vuotoriskit saadaan minimiin ja voimme taata asiakkaillemme katkeamattoman toimitusketjun. Kun vuodot havaitaan ja paikannetaan ajoissa, pysyvät myös rakennukset paremmassa kunnossa ja säilyttävät arvonsa, sanoo Wihuri Metro-tukun kiinteistöpäällikkö Marko Räisänen.

Puhdas vesi mahdollistaa ruoan tuotannon, takaa yhteiskunnan hyvinvoinnin ja luo lukemattomia mahdollisuuksia liiketoiminnalle. Smartvatten on sitoutunut säästämään satoja miljoonia litroja vettä vuosittain ja tekemään puhtaan veden saatavuudesta jokaiselle totta. Kiinteistöalalla on suuri potentiaali veden ja sitä kautta energian kulutuksen vähentämisessä. Smartvatten haluaa tehdä kestävästä vedenkulutuksesta tärkeän osan jokaista kestävän kehityksen tavoitetta.

- Haluamme luoda yhdessä Wihuri Metro-tukun kanssa vesitehokkaan tulevaisuuden. Me laitamme kortemme kekoon innovoimalla uusia palveluita ja tarjoamalla asiakkaillemme ratkaisuja, jotka sekä auttavat turvaamaan liiketoimintaa että säästävät kustannuksia ja ympäristöä, sanoo Smartvattenin myyntijohtaja Kari Haahtela.

- Kiinteistöjen energiatehokkuustavoitteisiin pyrkiminen kuuluvat vastuullisesti operoivan yrityksen toimintaan ja tässä yhteistyö Smartvattenin kanssa on ensisijaisen tärkeää, Räisänen sanoo.

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Smartvatten YouTubeSiirry videokanavalle

Marko Räisänen
Kiinteistöpäällikkö
Wihuri Metro-tukku

marko.raisanen@wihuri.fi

Smartvatten - vesitehokkuuden asiantuntija

Lars Sonckin kaari 10
02600 Espoo

Smartvatten perustettiin vuonna 2013, ja yritys on siitä asti pyrkinyt helpottamaan ekologisesti kestävää toimintaa. Haluamme luoda yhdessä asiakkaidemme kanssa vesitehokkaan tulevaisuuden, jossa puhdasta vettä arvostetaan ja sen vastuulliseen käyttöön pyritään jatkuvasti ja kaikkialla. Autamme kiinteistöalaa keskittymään kestävän kehityksen ratkaisuihin, jotka säästävät sekä kustannuksia että ympäristöä. Tarjoamme täydellistä vesitehokkuuspalvelua ja asiantuntija-apua yksilöllisten vesistrategioiden laatimiseen kaikkialla maailmassa. Meillä on yli 100 työntekijää ja toimistoja Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Hollannissa ja Saksassa.