Zalando

Zalandon kasvu ja kannattavuus kehittyivät vuoden 2023 ensimmäisellä neljänneksellä

Zalando esittelee tänään vuoden 2023 ensimmäisen neljänneksen tuloksensa. Löydät lehdistötiedotteen täältä. Yhtiö kasvoi ja paransi kannattavuuttaan ensimmäisellä vuosineljänneksellä. Siinä auttoivat kasvava kysyntä Zalandon verkko-ostosklubi Lounge by Zalandossa, sekä kumppanit, jotka myyvät enemmän muoti- ja kauneustuotteita yhtiön alustalla.

Zalandon talousjohtaja Sandra Dembeck esittelee ensimmäisen vuosineljänneksen taloudelliset tulokset ja vastaa kysymyksiin englanninkielisessä lehdistötilaisuudessa, joka alkaa klo 9.00 (CET) eli klo 10.00 Suomen aikaa.

Löydät tilaisuuden yksityiskohdat alta:

4.5.2023, klo 9.00 CET (klo 10.00 Suomen aikaa)

Jos haluat esittää kysymyksiä, rekisteröidy alla olevilla tiedoilla. Saat vahvistussähköpostissasi tapahtuman webcast-linkin ja puhelinnumeron.

Jos haluat vain kuunnella esityksen, pääset tilaisuuteen alla olevan linkin kautta:

Jos sinulla on kysyttävää, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä.

Zalandon PR-tiimi

Keywords

About Zalando

Zalando

TIETOA ZALANDOSTA

Zalando (https://corporate.zalando.com) on yksi Euroopan johtavista muodin ja lifestylen verkkoalustoista. Berliinissä vuonna 2008 perustettu Zalando tarjoaa muotia päästä varpaisiin yli 51 miljoonalle aktiiviselle asiakkaalle 25 markkina-alueella. Valikoimiimme kuuluu vaatteita, kenkiä, asusteita ja kosmetiikkaa. Merkkivalikoimaamme lukeutuvat sekä kansainvälisesti tunnetut nimet että paikalliset brändit. Zalandon verkkokauppa on kohtaamispaikka inspiraatiolle, innovaatiolle ja ostoksille. Euroopan muodikkaimpana teknologiayhtiönä Zalando pyrkii kehittämään digitaalisia ratkaisuja tarjotakseen kokonaisvaltaisen muotielämyksen asiakkailleen, yhteistyökumppaneilleen sekä kaikille niille, jotka ovat muovaamassa Zalandon tarinaa. Tavoitteenamme on toimia muodin lähtöpisteenä ja kestävänä alustana, jolla on positiivinen nettovaikutus ihmisille ja maapallolle.

Subscribe to releases from Zalando

Subscribe to all the latest releases from Zalando by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.

Latest releases from Zalando

ZIGN Studio: Zalandon oman tuotemerkin uusi mallisto yhdistää korkeatasoisen muotoilun ja materiaali-innovaatiot14.9.2023 09:00:00 EEST | Tiedote

Zalando lanseeraa korkeatasoisen malliston, ZIGN Studion, jossa toteutetaan ateljeemaista lähestymistapaa ja hyödynnetään viimeisimpiä materiaali-innovaatioita. ZIGN Studio -mallisto on osa Zalandon omien merkkien (Zalando Private Labels) kunnianhimoista tavoitetta tarjota asiakkaille poikkeuksellista arvoa ja laatua sekä viedä innovaatioita eteenpäin. ZIGN Studiossa trendikäs muotoilu yhdistyy, mukavuuteen, modulaarisuuteen ja kierrätettävyyteen. BERLIINI, 14. SYYSKUU 2023 // Zalando, johtava muodin ja lifestylen verkkokauppa, lanseeraa oman tuotemerkkinsä ZIGN Studio -malliston. ZIGN Studio on hienostunut mallisto, jonka suunnittelussa hyödynnetään ateljeemaista lähestymistapaa, mikä yhtenäistää kapselimalliston luovaa näkemystä. ZIGN Studio -mallisto koostuu 41 naisten ja 39 miesten vaatekappaleesta, jalkineista ja asusteista Mallistossa keskitytään ensiluokkaiseen laatuun ja uusimpiin materiaali-innovaatioihin, mutta myös kierrätettävyyteen. Jokainen malli on harkitusti muotoiltu,

Zalando lanseeraa kokoneuvontaa asiakkaiden omien mittojen perusteella17.7.2023 11:20:08 EEST | Tiedote

Ensimmäisenä yrityksenä kokoluokassaan Zalando ottaa käyttöön vartalonmittaustoiminnon, joka auttaa asiakkaita löytämään oikean koon. Asiakkaat voivat saada kokoneuvontaa yksilöllisten mittojensa perusteella ottamalla vain kaksi kuvaa itsestään. Uusi ominaisuus voi vähentää väärään kokoon liittyviä palautuksia ja tekstiilijätettä pitkällä aikavälillä, kun tuotemerkit saavat lisää tietoa asiakkaidensa koosta. Ominaisuus on aluksi saatavilla Saksan, Itävallan ja Sveitsin asiakkaille.

ABOUT YOU, YOOX Net-a-Porter ja Zalando vahvistavat muotibrändien ymmärrystä ilmastotavoitteista13.7.2023 10:00:00 EEST | Tiedote

Kesällä 2022 kolme johtavaa verkkokauppaa käynnisti Fashion leap for climate -oppimisohjelman auttaakseen kumppanibrändejään ilmastotavoitteiden asettamisessa. Ohjelmaan osallistuneiden muotibrändien ymmärrys tieteeseen perustuvista ilmastotavoitteista on kasvanut vuodessa 85 prosenttia. Nyt ohjelmassa käynnistyy toinen vuosi, ja se laajentuu 250 kumppanibrändin käyttöön.

Maailmanlaajuinen urheiluvaatemerkki lululemon saapuu Zalandoon29.6.2023 10:48:35 EEST | Tiedote

lululemon valitsi Zalandon kumppanikseen, sillä se tavoittaa miljoonia asiakkaita Euroopassa. Kattava ja ajankohtainen valikoima lululemon-tuotteita tulee asiakkaiden saataville seuraavilla 12:lla Zalandon markkina-alueella: Alankomaat, Belgia, Espanja, Italia, Itävalta, Puola, Ranska, Ruotsi, Saksa, Suomi, Tanska ja Tsekki. Yhteistyö lululemonin kanssa parantaa Zalandon valikoimaa ja antaa asiakkaille mahdollisuuden tutustua brändin innovatiivisiin vaatteisiin ja asusteisiin. BERLIINI/VANCOUVER, 29.6.2023 // Tänään maailmanlaajuinen urheiluvaatemerkki lululemon lanseerataan Zalandolla, joka on Euroopan johtava muodin ja elämäntyylin verkkoalusta. Asiakkaat voivat nyt ostaa brändin innovatiivisia joogaan, juoksuun, treenaamiseen ja moniin muihin aktiviteetteihin tarkoitettuja vaatteita ja asusteita Zalandon muodin verkkokaupasta 12:lla markkina-alueella. Kuluttajabrändi valitsi Zalandon eurooppalaiseksi kumppanikseen tarjoamaan valikoimaansa verkossa ja välittämään visiotaan kaikille k

Zalando esittelee Designers Remixin suunnitteleman eksklusiivisen malliston8.6.2023 10:00:00 EEST | Tiedote

Zalando lanseeraa tanskalaisen designerbrändi Designers Remixin suunnitteleman kapselimalliston Myynnistä poistetuista tuotteista valmistettu mallisto koostuu 20 vaatteesta, jotka ovat yksinoikeudella myynnissä Zalandon 25 markkina-alueella Zalando haluaa nostaa parrasvaloihin paikallisesti merkittäviä designerbrändejä, jotka ovat luovuuden edelläkävijöitä BERLIINI, 8. KESÄKUU 2023 // Zalando, Euroopan johtava muodin ja lifestylen verkkoalusta, lanseeraa 15. kesäkuuta tanskalaisen Designers Remix -brändin suunnitteleman "The Art of Remade" -malliston yksinoikeudella alustallaan. Mallistoa varten Designers Remix on uusiokäyttänyt Zalandon ja brändin omalta studiolta myynnistä poistettuja tuotteita* luodakseen 20 vaatteesta koostuvan malliston, joka kattaa mekkoja, shortseja, toppeja, paitoja, bleisereitä ja hattuja. Valikoima sisältää kuusi hero piece -vaatetta, joita valmistetaan rajoitettu erä osittain käsintehdyn suunnitteluprosessin luonteen vuoksi. Mallisto on asiakkaiden saatavill