
Lahdessa ja Tampereella toimiva mainostoimisto kasvattaa hartioitaan
Lujaa valmistavan teollisuuden sisältöymmärrystä
Kauppatieteiden maisteri Laura Kääpä on toiminut aiemmin vastaavissa tehtävissä Valtralla ja Nissan Nordic Europella. Pääaineenaan viestinnän johtamista opiskellut, vastavalmistunut Kääpä tuntee erinomaisesti myös suomalaista viestintäkenttää. Hän teki opiskeluihin liittyvän harjoittelun viestinnän ammattilaisten järjestö ProComissa.
Ilmeen Lahden toimistoon sijoittuneella Laura Kääpällä on vahva digimarkkinoinnin ja sisällöntuotannon kansainvälinen osaaminen. Hän hallitsee hyvin sosiaalisen median, verkkosivujen kuin markkinoinnin automaation strategiat ja sisällöt.
– Kansainvälinen viestinnän ja kohderyhmien ymmärrys on tärkeää etenkin toimintojaan laajentaville yrityksille erilaisia kampanjoita ja strategioita suunnitellessa, Kääpä summaa osaamistaan.
Kansainvälisen tason huippuosaamista digimarkkinointiin
Humanististen tieteiden kandidaatti Juho Tossavainen on toiminut aiemmin Portugalissa Googlen teknisessä tuessa. Hän on vastannut lukuisien tunnettujen skandinaavisten yrityksien ja brändien sekä mainos- ja mediatoimistojen mainostileistä.
Lissabonista Tampereelle kotiutunut Tossavainen näkee paljon potentiaalia ja kehitysmahdollisuuksia kotimaisten yrityksien ja brändien digimarkkinoinnin kehittämisessä.
– Täällä yritykset eivät osaa hyödyntää läheskään kaikkia Googlen tarjoamia mahdollisuuksia markkinoinnin tehostamiseksi, kuvaa Tossavainen suomalaisen digimarkkinoinnin tilannetta.
Mainostoimisto Ilmeen strategia luotsaa tulevaisuuteen
Rekrytoinnit ovat vain osa lahtelais-tamperelaisen mainostoimiston uutta linjaa. Pandemia on muuttanut ihmisten ja yrityksien käyttäytymistä, ja siten digitaalisten kanavien merkitystä ehkä lopullisesti.
– Jokainen voi tunnistaa omasta arjestaan, miten olemme tehneet kouriin tuntuvan digiloikan nopeammin kuin kukaan uskalsi kuvitella. Ilmeen uuden strategian ja rekrytointiemme myötä haluamme vastata asiakkaidemme sekä toimintaympäristömme vaatimuksiin tänään ja huomenna, summaa Lahden yksikönjohtaja Susanna Nipuli.
Asiakkaat äänestivät toistamiseen Ilmeen Vuoden Toimisto -finaaliin
Viidettä kertaa Regi Research & Strategin järjestämä ja toteuttama Vuoden Toimisto -tutkimus on Suomen merkittävin markkinointiviestintäalan tutkimus. Selvityksen vastaajina ovat toimistojen asiakkaina olevat markkinointipäättäjät. Regi kartoittaa tutkimuksen avulla markkinointi-, mainos- ja viestintäpalveluja ostavien asiakkaiden tyytyväisyyttä palveluihin. Mainostoimisto Ilmeen asiakkaat äänestivät yrityksen toistamiseen keskikokoisten mainostoimistojen finaaliin. Kilpailun voittajat julkistetaan online-palkintogaalassa 11.3.2021.
– Olemme erittäin otettuja asiakkaidemme antamasta palautteesta, jonka ansiosta olemme kisaamassa Vuoden Toimisto -tittelistä erittäin merkittävien mainostoimistojen kanssa. Asiakkaiden kanssa pöydän samalla puolella oleminen on korostunut erityisesti haasteellisen pandemiavuoden aikana, kommentoi Tampereen yksikönjohtaja Hanna Jokinen.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lisätietoja ja haastattelut:
Mainostoimisto Ilme, Lahti
Susanna Nipuli
040 775 5699, susanna.nipuli@ilme.fi
Mainostoimisto Ilme, Tampere
Hanna Jokinen
050 411 4191, hanna.jokinen@ilme.fi
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Mainostoimisto Ilme Oy on vuonna 1996 perustettu markkinointiviestinnän toimisto. Yrityksen toimipisteet sijaitsevat Lahdessa ja Tampereella. Ilmeessä on noin 40 työntekijää, ja yrityksen liikevaihto vuonna 2020 oli 2,6 miljoonaa euroa. www.ilme.fi
Mainostoimisto Ilme Oy
Finlaysoninkuja 5
33210 Tampere
Päijänteenkatu 9 A 7, 4. krs
15140 Lahti
Jonne Seppä, Toimitusjohtaja
jonne@ilme.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Mainostoimisto Ilme Oy
Kalaneuvos-brändistä tunnetun Nordic Fish-konsernin saama uusi merkittävä kasvatuslupa parantaa kotimaisen kirjolohen saatavuutta13.12.2023 10:12:56 EET | Tiedote
Nordic Fishin omistama Suomen suurin kalankasvatuskonserni Nordic Trout sai uuden kalankasvatusluvan Kaskisiin. Lupa merkitsee suomalaisen kirjolohen tarjonnan parantumista.
ILME täydentää rivejään strategisella osaamisella12.12.2023 13:21:28 EET | Tiedote
Pitkän linjan markkinointikonkari Mikko Nisula on nimitetty Mainostoimisto Ilmeen asiakkuusjohtajaksi ja strategiksi 4.12.2023 alkaen. Nisula on aiemmissa töissään vastannut digimarkkinoinnin projekteista, asiakkuuksien kehittämisestä sekä luovien tiimien johtamisesta.
Kalaneuvoksesta suunnannäyttäjä vastuullisen kalan jäljitettävyydessä5.12.2023 08:00:00 EET | Tiedote
Ruoan jäljitettävyys otti tällä viikolla digiloikan suomalaisella Kalaneuvoksella, kun EU:n yhteisen kalastuspolitiikan (YKP) mukainen jäljitettävyysjärjestelmä saatiin konsernissa käyttöön ensimmäisten joukossa.
Uusi kauppakeskus Kivis avautuu Vantaalle 5.10.202329.6.2023 13:00:00 EEST | Tiedote
Vantaan Kivistön uusi lähipalvelukeskus Kivis on pian valmistumassa Hämeenlinnanväylän varteen, Kivistön juna-aseman ja bussiterminaalin yhteyteen. Kivis avataan 5.10. ja avajaisia vietetään kolmena päivänä.
Jonne Seppä luotsaamaan Ilmeen kasvua27.4.2023 07:55:00 EEST | Tiedote
Mainostoimisto Ilme Oy on nimittänyt Jonne Sepän toimitusjohtajakseen 17.4.2023 alkaen. Uuden toimitusjohtajan tärkeimpiä tavoitteita on vahvistaa yrityksen liiketoimintaymmärrystä, ohjata asiakastyötä strategisempaan suuntaan sekä luotsata aktiivista kasvua. Ihmisläheinen yrityskulttuuri on lähellä Sepän sydäntä ja hänen toimintatapansa keskiössä.