Deittailijan käsikirja on selviytymisopas deittailuun ja toisen ihmisen kohtaamiseen

Käytännönläheisessä deittailuoppaassa lähdetään liikkeelle omiin toiveisiin ja tarpeisiin tutustumisesta.

Tinderin selaamista, ghostaamista, ulkonäkökeskeisyyttä. Nykypäivän nopeatempoinen deittailukulttuuri sovellusviidakkoineen uuvuttaa helposti. Deittailussa on kuitenkin kyse myös paljon muusta kuin oikean sovelluksen valinnasta.

Tiina Svenskin uutuuskirja lähtee liikkeelle siitä, että tärkeintä on tuntea itsensä ennen kumppaniehdokkaaseen tutustumista. Millaista kumppania olet oikeastaan etsimässä? Mitä toivot suhteelta? Osaatko sanoa toiveesi ääneen, vai joutuuko deittikumppani lukemaan ajatuksesi? Kirja muun muassa esittelee erilaiset kiintymyssuhdemallit ja sisältää harjoituksia omien tunteiden tunnistamiseen ja nimeämiseen.

Toki Deittailijan käsikirjassa tutustutaan myös deittisovelluksiin ja pohditaan, kuinka niiden algoritmit ohjailevat valintojamme kumppania etsiessä.

Tiina Svensk on iisalmelaislähtöinen toimittaja, tuottaja, podcastaaja, tietokirjailija ja seksuaalikasvattaja. Hän on aikaisemmin julkaissut tietokirjan Ensimmäinen ero (Basam, 2020) ja juontanut suosittua Deiteillä-podcastia.