Heli Viljanen Lomarenkaan markkinointijohtajaksi

Lomarenkaan uudeksi markkinointijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 29.1.2024 alkaen Heli Viljanen (KTM). Viljasen laaja digitaalisen markkinoinnin kokemus tukee Lomarenkaan kasvua ja johtavaa asemaa loma-asuntojen vuokrauspalveluna.

Lomarenkaan markkinointijohtaja Heli Viljanen
Lomarenkaan uusi markkinointijohtaja Heli Viljanen. Lomarengas

Heli Viljanen siirtyy Lomarenkaan palvelukseen Reimalta, missä hän on rakentanut kansainvälistä kasvua viimeisen kahdeksan vuoden ajan. Viljasella on monipuolinen myynti– ja markkinointikokemus myös median, elintarviketeollisuuden ja markkinointipalveluiden saralta. "Lomarenkaan ammattimainen ja kehittyvä liiketoiminta sopi uraodotuksiini. Sen lisäksi Lomarenkaan vastuullinen rooli jakamistaloudessa ja Suomen matkailun edistämisessä vetosivat minuun", Viljanen korostaa.

Lomarengas on kehittänyt digitaalisia palveluitaan merkittävästi viime vuosina. Investoinnit kasvuun ja kehitykseen jatkuvat. "Verkkokaupan johtaminen ja digitaalinen markkinointi ovat erikoisalaani. Tuon innoissani osaamiseni Lomarenkaan palvelun kehittämiseen", Viljanen kertoo.

Lomarenkaan toimitusjohtaja Eva Kohonen toivottaa Viljasen tervetulleeksi tiimiin. "Helin laaja-alainen kokemus ja näkemys vastaavat Lomarenkaan uuden strategian tarpeita. Odotamme tulevaa positiivisin mielin."

Lomarenkaan markkinointijohtaja Heli Viljanen
Lomarenkaan uusi markkinointijohtaja Heli Viljanen.

Vuonna 1967 perustettu Lomarengas Oy on kotimainen loma-asuntojen välittäjä. Edustettuna yli 4000 vuokramökkiä, huvilaa ja huoneistoa. Kaikki kohteet on laatutarkastettu ja luokiteltu. Suurimmat osakkeenomistajaryhmät ovat mökinomistajat ja matkailuyrittäjät.

Lomarengas-konserniin kuuluvat emoyhtiö Lomarengas Oy sekä tytäryhtiö Ylläksen Matkailu Oy. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2023 noin 45 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä noin 40.