Rud Pedersen vahvistaa geopolitiikan ja teknologia-alan asiantuntijuuttaan

Nina Hyvärinen aloittaa Senior Advisorina Rud Pedersenillä, yhteiskuntapoliittiseen neuvonantoon erikoistuneessa konsulttitoimistossa.

Nina Hyvärinen tuo vahvaa teknologian ja turvallisuuden sekä EU-politiikan ja -vaikuttamisen osaamista Rud Pedersenille. Hän liittyy yhtiön neuvonantajien joukkoon vahvistaen erityisesti teknologiatiimiä.

Hyvärisellä on kokemusta niin julkiselta kuin yksityiseltä sektorilta muun muassa Euroopan komissiosta, valtioneuvoston kansliasta sekä F-Securelta. Hyvärisen laajat verkostot sekä kyky rakentaa siltoja yksityisen ja julkisen välillä hyödyttävät Rud Pedersenin nykyisiä ja tulevia asiakkaita. Hyvärisen kokemus EU-politiikasta ja päätöksenteosta vahvistaa entisestään Rud Pedersenin Suomen ja Brysselin välistä yhteistyötä.

“Rud Pedersenillä minua veti puoleensa laaja eurooppalainen toimintakenttä, vahva osaaminen vaikuttamisen ja viestinnän alalta sekä innostava ja dynaaminen tekemisen meininki. Uskon, että kokemukseni EU-politiikan ja lainsäädännön sisäpiiristä niin Helsingistä kuin Brysselistä vahvistaa tiimin osaamista ja palvelee asiakkaitamme”, toteaa Nina Hyvärinen.

“On hienoa saada Nina osaksi jo entuudestaan vahvaa tiimiämme. Teknologian valtaisan nopea kehitystahti ja etenkin tekoälyn näyttävä esiinmarssi viime vuosina korostaa teknologian ja digitalisaation yhteiskunnallista merkittävyyttä. Esiin nousee monia mielenkiintoisia kysymyksiä niin teknologian mahdollisuuksista kuin vaikka kyberturvallisuudesta. Nina tuo mukanaan valtavan määrän osaamista näistä teemoista niin kansallisen kuin EU-politiikan osalta”, sanoo teknologiatiimistä ja -asiakkuuksista vastaava partneri Karri Kattelus.

Senior Advisorina aloittava Nina Hyvärinen tuo vahvaa teknologian ja turvallisuuden sekä EU-politiikan ja -vaikuttamisen osaamista Rud Pedersenille

Rud Pedersen Group on yli 500 asiantuntijan voimin 15 maassa ja 16 kaupungissa toimiva eurooppalainen yhteiskuntapoliittiseen neuvonantoon ja strategiseen viestintään keskittyvä konsulttiryhmä. Suomessa Rud Pedersen työllistää noin 30 henkeä.

Rud Pedersen tarjoaa selkeää neuvonantoa ja käytännöllistä tukea organisaatioille, yrityksille ja julkisyhteisöille, jotka haluavat osallistuvat julkiseen keskusteluun ja saavuttaa strategiset tavoitteensa monimutkaistuvassa maailmassa. Avustamme muun muassa poliittisten linjausten ja sääntelyn kentällä navigoimisessa, maineen- ja riskienhallinnassa, viestinnässä, markkinoinnissa ja rekrytoinneissa. Suurin osa asiakkaistamme on kansainvälisiä toimijoita.