Rud Pedersen jatkaa laajentumistaan Euroopassa – avaa toimiston Prahaan

Euroopan johtava yhteiskuntapoliittiseen neuvonantoon ja strategiseen viestintään keskittynyt konsulttitoimisto Rud Pedersen Group avaa Prahaan, Tšekkiin 17:nnen toimistonsa. Uusi toimisto laajentaa yrityksen verkostoa Euroopassa ja lisää sen kykyä tukea asiakkaitaan sekä paikallisesti että Euroopassa, ja yhä monipuolisemmissa haasteissa.

Prahan toimistoa johtaa Jakub Hudec, jolla on pitkä kokemus kansainvälisten organisaatioiden neuvonannosta sekä yksityisellä että julkisella sektorilla. Jakub on aiemmin johtanut tiimejä sekä Tšekissä että Slovakiassa ja auttanut asiakkaitaan osallistumaan julkiseen keskusteluun sekä saavuttamaan strategiset tavoitteensa Keski-Euroopassa.

"Olen iloinen voidessani liittyä osaksi Rud Pederseniä Euroopalle niin tärkeällä hetkellä. Odotan innolla yhtiön lähestymistavan esittelyä Tšekin liike-elämälle, alueelta mahdollisuuksia etsiville sijoittajille sekä strategisia haasteita kohtaaville yrityksille. Konsernin viimeaikaisen vaikuttavan kasvun pohjalta uuden EU-jäsenmaan lisääminen vahvistaa koko ryhmän tarjontaa yrityksille, joilla on rajat ylittäviä tarpeita säädellyillä markkinoilla”, Jakub Hudec sanoo.

"On upeaa saada Jakub mukaan johtamaan kasvuamme Tšekissä. Minulla on erittäin hyviä muistoja Prahasta vuodesta 1990, jolloin kaupungista tuli toinen kotini. Se oli historiallista aikaa Euroopan poliittisessa kehityksessä. Nyt maalla on edessään suurin uhka sitten rautaesiripun kaatumisen, ja siksi toimiston avaaminen tänne tuntuu siltä kuin ympyrä olisi sulkeutunut”, Rud Pedersenin perustaja ja toimitusjohtaja Morten Rud Pedersen kommentoi.

Rud Pedersen Group on Euroopan johtava, noin 600 asiantuntijan voimin kuudessatoista maassa toimiva yhteiskuntapoliittiseen neuvonantoon ja strategiseen viestintään keskittyvä konsulttiryhmä. Group sai ''EMEA Public Affairs Consultancy of the Year 2023'' -palkinnon vuoden 2023 SABRE Awardseissa.

Rud Pedersen tarjoaa selkeää neuvonantoa ja käytännöllistä tukea organisaatioille, jotka osallistuvat julkiseen keskusteluun ja pyrkivät saavuttamaan strategisia tavoitteitaan monimutkaisessa maailmassa. Asiakkaita ovat niin suuret kansainväliset konsernit kuin paikalliset startupit, julkisyhteisöt sekä muut organisaatiot. Avustamme asiakkaita poliittisten linjausten ja sääntelyn navigoimisessa, maineen- ja riskienhallinnassa, markkinoinnissa ja rekrytoinnissa.

Rud Pedersen toimii saumattomasti Euroopan alueella ja sen ulkopuolella monipuolisten tiimien avulla, jotka tarjoavat oman asiantuntemuksensa motivoituneiden partnerien johdolla. Toimintamme alusta lähtien, 21 vuoden ajan, olemme rakentaneet pitkäaikaisia suhteita löytääksemme alustan kasvulle. Rud Pedersen toimii pohjoismaalaisten arvojen mukaisesti: läpinäkyvästi, pragmaattisesti, saavutettavasti ja tehokkaasti. Kehitymme investoimalla työntekijöihimme ja keskittymällä siihen, että ratkaisemme asiakkaidemme kohtaamat haasteet niin tänään kuin huomenna.