Ecovacs lanseeraa kolme uutta robottia, jotka helpottavat arjen kotitöitä

Johtava kotitalousrobotiikan valmistaja Ecovacs tuo tänä keväänä markkinoille kolme uutta kodin töihin suunniteltua robottia: uuden ikkunanpesurin, uuden robotti-imurin ja uuden robottiruohonleikkurin.

Säihkyvän puhtaat ikkunat

Winbot-tuoteperhe auttaa vaivattomassa ikkunanpesussa. Se täydentyy tänä keväänä kahdella tuoteuutuudella: Winbot W2 ja Winbot W2 Omni. Winbot-mallit soveltuvat lähes kaikille ikkunapinnoille ja -kokoihin.

Winbot W2:ssa voi valita viidestä eri siivousvaihtoehdosta: pikapuhdistus, syväpuhdistus, reunapuhdistus, kohdepuhdistus ja hienopuhdistus. Winbot W2:ssa on laajakulmasuihkutoiminto, tarkka vedenpaine, älykäs sijaintimuisti, innovatiivinen liukastumista estävä käyttöjärjestelmä ja 2800 pa:n imuteho, joka takaa, että ikkunat puhdistuvat perusteellisesti.

Premium-malli Winbot W2 Omni on ensimmäinen ikkunanpesurobotti, jossa on kannettava tukiasema. Tehokkaiden akkujensa ansiosta laite voi puhdistaa ikkunoita pitkään ilman lataamista. Tukiasemassa on neljä toimintoa: kaapelin sisäänveto yhdellä painikkeella, päälle/pois, käynnistys/tauko ja pikapuhdistus/syväpuhdistus-tila.

Winbot W2 ja Winbot W2 Omni ovat saatavilla maaliskuussa 499 euron ja 599 euron suositushintaan.

Tahrattomat lattiat

Uusi Deebot X2 Combo on täydellinen ratkaisu kaikille, jotka etsivät tehokasta pölynimuria tinkimättä robotti-imurin tarjoamasta mukavuudesta. X2 Combo yhdistää robotti-imurin ja varsi-imurin yhdeksi all-in-one Omni-laitteeksi.

Robotti-imurin imuteho on 8700 pa, ja linjakkaan muotoilun ansiosta se liikkuu vaivattomasti kodissa. Pitkälle kehitetyssä moppausjärjestelmässä on automaattinen nostotoiminto, joka estää veden valumisen matoille. Monipuolisessa varsi-imurissa on nelivaiheinen suodatus ja useita harjoja.

Omni-asemassa on kaksinkertainen automaattinen imu molemmille pölynimureille. Asema pesee robotti-imurin mopit 60-asteisella kuumalla vedellä ja kuivaa ne automaattisesti kuumalla ilmalla estääkseen epämiellyttävien hajujen syntymisen.

Kuten kaikkia muitakin Deebot-sarjan tuotteita, myös X2 Comboa voi ohjata interaktiivisesti YIKO-ääniavustajan ja 3D-kartoituksen avulla. Se välttää esteitä ja siinä on LiDAR-suunnittelutekniikka, jonka avulla robotti navigoi sujuvasti ja tarkasti kodin ympärillä.

Deebot X2 Combo on saatavilla 11. huhtikuuta alkaen 1 599 euron suositushintaan.

Täydellisesti leikattu nurmikko vaivattomasti

Kevät lähestyy ja ruoho alkaa taas kasvaa. Puutarhan omistajille tämä tarkoittaa usein myös aikaa vievän tehtävän alkamista: nurmikon leikkuuta. Ecovacs laajentaa Goat-tuotesarjaa tänä vuonna kahdella uutuustuotteella. Goat G1-1600:n lisäksi perusmalli Goat G1-800 tulee saataville harmaana ja valkoisena, ja markkinoille tulee myös premium-malli Goat G1-2000, jossa on käytännöllinen talli robottiruohonleikkurille.

Perusmalli Goat G1-800 soveltuu jopa 800 m2:n puutarha-alueelle. Langaton rajaus -asetuksella robottia voi käyttää vaivattomasti ilman rajausjohtojen manuaalista asentamista. Kartoitus kestää vain 20 minuuttia. TrueMapping Multi-Fusion -paikannusjärjestelmä takaa tehokkaan leikkuun ja siistin, tarkasti leikatun nurmikon. AIVI 3D tunnistaa ja väistää tavalliset esteet, kuten puut, huonekalut, siilit ja lemmikit, varmistaen turvallisen ja sujuvan ruohonleikkuun. Robotissa on myös Smart Garden Keeper eli puutarhan reaaliaikainen videovalvonta kahdella ruohonleikkuriin asennetulla kameralla, joita voidaan ohjata sovelluksen kautta.

Premium-malli Goat G1-2000 leikkaa jopa 2000 m2 nurmikkoa. Lisäksi robottiruohonleikkurin mukana on talli, joka suojaa sitä tuulelta ja sateelta käytön ulkopuolella.

Goat G1-800 ja Goat G1-2000 ovat saatavilla maaliskuussa alkaen 1 199 euron ja 2 099 euron suositushintaan.

Painokelpoiset kuvat:

GOAT: https://ecovacs01-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/y_ramos-frigerio_ecovacs_com/EglfMNgW7VNMsyIp5oarJ8EBFOZ_Rp5_7gbImneF0PCqGg?e=n5FCYw

WINBOT: https://ecovacs01-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/y_ramos-frigerio_ecovacs_com/EiYWDL_POmdGoJPLK_tLuzoBaFeR0Iy2trVhPMmfiM6gRQ?e=HpHgxg

X2 COMBO: https://ecovacs01-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/y_ramos-frigerio_ecovacs_com/EuwEGC67g-1Okk7Am2fUbEoBxLGBCp1r6hQbDCDqF4Vqbg?e=9nKihW

Lisätiedot ja testituotteet:

Markus Hilden
markus.hilden@manifesto.fi

Tietoja ECOVACS ROBOTICSista

Qian Dongqi perusti ECOVACS Groupin vuonna 1998. Vuonna 2006 elektroniikkavalmistaja laajensi liiketoimintaansa ECOVACS ROBOTICSilla, joka on kotitalousrobottien tutkimukseen ja kehittämiseen, suunnitteluun, valmistukseen ja myyntiin erikoistunut yritys. Monipuolisen robottivalmistajan tulevaisuuden visio on mottona "Robotics for All." edistää innovatiivisia ratkaisuja siinä määrin, että ihmisten ja robottien välille syntyy symbioosi niin arjessa kuin tuotannossa. Lisätietoja innovatiivisista kodin apulaisista saat osoitteesta www.ecovacs.com

Anatolian moskeijareitti esittelee arkkitehtoniset, puiset hypostyylimoskeijat, jotka ovat Turkin 21. Unescon maailmanperintökohde8.4.2024 09:36:13 EEST | Tiedote