Lidl Suomi

Lidl arpoo yli tuhannelle lapselle matkan jalkapallon EM-kisoihin saattamaan huippupelaajia kentälle

Jaa

Lidl on jalkapallon UEFA EURO 2024TM -turnauksen virallinen kumppani kansainvälisesti. Osana yhteistyötä Lidl hakee euroopanlaajuisesti osallistujia Lidl Kids Teamiin. Lidl Kids Team on yli 1100 lapselle ainutlaatuinen mahdollisuus päästä kisamatkalle ja saattamaan jalkapallotähtiä kentälle. Suomesta Lidl Kids Teamiin haetaan 11 lasta. Kisamatkat arvotaan Lidl Plus -sovelluksessa ilmoittautuneiden kesken. 

Tänään 2.4.2024 Lidlin sovelluksessa käynnistyy 6–10-vuotiaiden lasten vanhemmille ja virallisille huoltajille suunnattu arvonta, jossa voi voittaa kisamatkan UEFA EURO 2024 -jalkapalloturnauksen sekä lapselle ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä saattamaan huippupelaajia kentälle. Voittajat valitaan arpomalla. Arvontaan osallistutaan täyttämällä ilmoittautumislomake Lidl Plus -sovelluksessa. Ilmoittautua voivat kaikki 6–10-vuotiaiden lasten viralliset huoltajat.

Lidl Kids Team -arvonnan voittajat saavat palkinnoksi ainutlaatuisen kisamatkan: Lidl kattaa kaikki kulut lapselle ja yhdelle vanhemmalle. Tällä halutaan taata, että arvonnan voittajat voivat osallistua matkalle taloudellisesta tilanteestaan riippumatta. Matkapakettiin paikan päällä Saksassa kuuluu hauskaa paikallista ohjelmaa. Kirsikkana kakun päällä on tähtihetki, kun lapsi pääsee saattamaan huippujalkapalloilijan kentälle kymmenien tuhansien fanien edessä UEFA EURO 2024 -ottelussa.

Onhan tämä aivan käsittämättömän hieno mahdollisuus yhdelletoista suomalaiselle perheelle päästä osaksi yhtä maailman suurimmista urheilutapahtumista! Haluamme mahdollistaa osallistumisen kaikille tasapuolisesti ja pitää arvontaan osallistumisen kynnyksen matalana, Lidlin kaupallinen johtaja Mikko Forsström sanoo.

Saksassa 14.6.­14.7.2024 järjestettävässä turnauksessa Euroopan parhaat jalkapallomaajoukkueet pelaavat Euroopan mestaruudesta. Turnauksessa pelataan 51 jalkapallo-ottelua, joissa jokaisessa on mukana 11 saattajaa per joukkue eli 22 lasta per peli.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Tietoa julkaisijasta

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa yli 20 vuotta toimineessa ketjussa työskentelee lähes 5800 henkilöä. Yli 200 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista löytyy Lidl Plus -etusovelluksesta tai osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi. Lidlin tiedotteet voi tilata suoraan sähköpostiin täältä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Lidl Suomi

Kesän jäätelöissä trendinä raikkaus ja klassikkomaut – uutuudet saapuvat Lidliin23.4.2024 08:20:00 EEST | Tiedote

Lidl tuo kesän 2024 sesonkiin uusia jäätelöitä sekä aiempien vuosien suosikkeja. Tänä kesänä jäätelöiltä kaivataan raikkautta ja aitoja makuja. Lidlin viime kesän uutuustuote smoothiepuikko nappasi voiton kansainvälisessä kaupan omien merkkien kilpailussa, ja tänä kesänä vegaanisesta ja rasvattomasta smoothiepuikosta tuodaan myyntiin uusi virkistävä maku, päärynä. Kesän uutuusjäätelöt saapuvat Lidleihin lähiviikkoina.

Tutkimus paljastaa suomalaisten näkemykset ruoan hinnasta – näistä säästetään22.4.2024 08:15:00 EEST | Tiedote

Lidlin teettämästä tutkimuksesta selviää, että suomalaiset kokevat erityisesti elintarvikkeiden hintojen nousseen viimeisen puolen vuoden aikana, vaikka faktat puhuvat toista. Suurin osa kyselyyn vastanneista on muuttanut ostotottumuksiaan tehdäkseen säästöä ruokaostoksilla. Joulukuusta lähtien Lidl on laskenut lähes tuhannen tuotteen hintaa ja ostoskassin saa Lidlistä halvemmalla kuin puoli vuotta sitten.

Lidl puhuu kestävän ruokavalion puolesta – laskee kasvipohjaisten Vemondo-tuotteiden hintaa4.4.2024 08:12:41 EEST | Tiedote

Lidl on ryhtynyt konkreettisiin toimiin terveyden ja ympäristön kannalta kestävän ruokavalion edistämiseksi. Yhtiön tavoitteena on kaksinkertaistaa kasviproteiinien myynnin osuus vuoteen 2030 mennessä. Tavoitteeseen päästäkseen Lidl aikoo laskea kaikkien kasvipohjaisten Vemondo-tuotteiden hintoja 8.4. alkaen. Jatkossa Vemondon kasviproteiinit ovat vähintään yhtä edullisia kuin vastaava lihaproteiini.

Suomessa kehitetty smoothiepuikko päihitti italialaisen sorbetin kansainvälisessä kilpailussa – voittotuote myyntiin Lidleihin myös tänä kesänä3.4.2024 10:43:30 EEST | Tiedote

Kaksi Lidlin oman tuotemerkin Gelatellin smoothiepuikkoa nappasi voiton omassa kategoriassaan Euroopan innovatiivisimpien kauppojen omien merkkien kilpailussa. Pakastetuotteiden kategorian voittaneet smoothiepuikot saivat raadilta kiitosta korkeasta hedelmäpitoisuudesta sekä erinomaisesta, virkistävästä mausta. Smoothiepuikkoja on saatavilla kaikista Lidleistä myös tänä kesänä.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye