Elina Innasen Yhden astian vegaaniruoat -reseptikirja mahduttaa herkullisen kotikokkailun pieneenkin keittiöön

Huippusuositun Chocochilin uudet mutkattomat vegaanireseptit sopivat jokaiseen keittiöön.
Kuva: Meri Björn

Yhden astian vegaaniruoat -kirjan reseptit valmistuvat yhdessä pannussa, kattilassa, padassa tai uunipellillä. Elina Innanen on halunnut kirjan resepteillä inspiroida myös pienessä keittiössä kokkaavia ja käsin tiskaavia, sillä varsinaisen paistoastian lisäksi reseptit vaativat vain leikkuulaudan, mittakipon, veitsen ja lusikoita. Kirjasta löytyy laajasti erilaisia suolaisia reseptejä sekä helppoja vegaanisia jälkiruokia, jotka sopivat niin arkeen kuin juhlaan.

Elina Innanen on ruokaintoilija, keittokirjailija ja yrittäjä. Innasen Chocochili-blogissa kokkaillaan herkullista kasvisruokaa rennolla otteella.

Kuva: Meri Björn