Mainostoimisto Ilme Oy

Ilme vahvistaa osaamistaan kokeneella brändi- ja PR-asiantuntijalla

Karri Harju (33) on nimitetty Ilmeen asiakkuusjohtajaksi sekä brändi- ja PR-spesialistiksi. Hän aloitti tehtävässä 18.3.2019. Harju on aiemmissa töissään vastannut kotimaisten sekä kansainvälisten yhtiöiden ja brändien tunnettuudesta, mediasuhteista ja työantajamielikuvasta.
Karri Harju

Ennen Ilmeelle siirtymistään Karri Harju työskenteli mainos- ja viestintätoimisto Villivision viestintäkonsulttina. Tampereelle muuttoa edelsi viestintä- ja PR-konsultin tehtävät helsinkiläisissä viestintä- ja PR-toimistoissa Rianno Communicationsissa ja Promodessa. Harju on erikoistunut kuluttaja- ja lifestyle-brändien markkinointiviestintään ja erityisesti PR:ään. Hän on edustanut maailman tunnetuimpiin lukeutuvia brändejä aina päivittäistavaratuotteista huippumuodin ja lifestylen merkkeihin.

- Ilme on tehnyt monipuolista ja menestyksekästä markkinointiviestintää lukuisille mielenkiintoisille yrityksille. Haluan olla mukana kehittämässä asiakkuuksia ja luomassa vahvoja strategisia kumppanuuksia, joissa korostuu erityisesti brändin ja viestinnän merkitys. Uskon tällaisen yhteistyömallin tuottavan lisäarvoa nykyisille sekä tuleville asiakkuuksille, summaa Ilmeen asiakkuusjohtaja, brändi- ja PR-spesialisti Karri Harju.

Voimakasta kasvua viime vuonna tehnyt Ilme panostaakin nyt entistä vahvemmin markkinointiviestinnän strategisiin kumppanuuksiin sekä liiketoimintahaasteiden ja luovan ongelmanratkaisun yhdistämiseen.

- Karrin asiakaslähtöinen työskentelytapa yhdistettynä hänen brändi- ja PR-osaamiseensa vahvistaa Ilmeen työkalupakkia ratkaista aiempaa monipuolisemmin asiakasyritystemme liiketoimintahaasteita. Hän onkin ollut meidän puuttuva palanen, kertoo Ilmeen Tampereen yksikönjohtaja Hanna Jokinen.

Hanna Jokinen, yksikönjohtaja / Tampere
hanna@ilme.fi, 050 411 4191

Karri Harju, asiakkuusjohtaja
brändi- ja PR-spesialisti