Lasten matkaopas Suomeen -tietokirjasta vinkit kotimaan matkailuun

Tittamari Marttisen Lasten matkaopas Suomeen antaa mielenkiintoisia vinkkejä kotimaan matkailuun. Lähimatkailu on paitsi trendikästä myös ekologista.

Tittamari Marttinen, Lasten matkaopas Suomeen

Mikä onkaan Suomen pienin museo? Löydätkö Hämeen linnasta kummituskissan tassunjäljen? Millaista on vaeltaa tuntureilla?

Lähimatkailu on hauskaa! Suomi on suuri maa, ja siellä riittää näkemistä, tutkimista ja retkeilemistä. Matkalle voi lähteä jalkaisin tai pyörällä, ja vähän kauemmaksi pääsee vaikka metrolla, kajakilla, laivalla, junalla tai bussilla.

Tässä kirjassa oppaanasi on innokas matkustelija Lenni ja hänen perheensä. Matka alkaa Helsingistä, ja kirjan mukana reissataan läpi koko Suomen.

Tittamari Marttinen on lasten- ja nuortenkirjailija, joka on julkaissut yli 80 kirjaa. Hän on toiminut myös kulttuurituottajana ja läänintaiteilijana ja hänet on palkittu urallaan useaan kertaan. Hän asuu Rovaniemellä, melkein joulupukin naapurissa. Euroopan matkailuun lasten näkökulmasta voi tutustua kirjassa Lasten matkaopas Eurooppaan (Avain, 2018).

Teos: Lasten matkaopas Suomeen
ISBN: 9789523042070
Kirjoittaja: Tittamari Marttinen
Piirrokset: Anne Stolt
Kansi: Tarja Kettunen
Sivuja: 247
Ilmestyy: 5.6.2019

Lisätiedot, arvostelukappaleet ja haastattelupyynnöt

Avain, viestintäjohtaja Vilja Perttola, vilja.perttola@avain.net, puh. 040 755 3319

www.avain.net

Tittamari Marttinen, Lasten matkaopas Suomeen

KUTSU: Neulo poika, neulo - Knits inspired by Tom of Finland -kirjan julkistamistilaisuus ti 22.10. Oodissa18.10.2019 10:43:02 EESTKutsu

Tule tutustumaan tekstiilitaiteilija Marjukka Vuorisalon ja valokuvaaja Marjo Von Bellin uutuuskirjan Neulo poika, neulo – Knits inspired by Tom of Finland neulemalleihin ja kuulemaan vinkit syksyn neuletöiden tekemiseen. Kirjan julkistamistilaisuus järjestetään keskustakirjasto Oodin Kirjataivaassa (3.krs, Töölönlahdenkatu 4, Helsinki) klo 17:00-19:00.