Logomo toistamiseen Evento Awardsin finaaliin

Evento Awards -finalistit julkistettiin 1.2. Palkinnon jo kertaalleen vuonna 2016 pokannut Logomo on jälleen ehdolla isojen tapahtumapaikkojen kategoriassa.

–Pääsy Evento Awardsin finaaliin toistamiseen kolmen vuoden sisällä on hieno tunnustus meille ja tavallemme toimia, iloitsee Logomon toimitusjohtaja Päivi Rytsä.

Eventon raati kiittelee perusteluissaan etenkin Logomon muunneltavuutta ja toiminnallisuutta, jotka mahdollistavat bisneksen, tapahtumien, työn, taiteen ja viihteen yhdistämisen eläväksi kokonaisuudeksi.

–Olemme panostaneet Logomossa monipuolisesti muunneltaviin tiloihin sekä vahvoihin yhteistyöverkostoihin, minkä kilpailuraatikin on huomannut, Rytsä toteaa.

Tänä vuonna Evento Awards palkitsee myös yleisönsuosikin äänimäärien perusteella. Äänestys on voimassa helmikuun loppuun ja voittaja selviää Evento Awardsin huipentavassa palkintojuhlassa12.4.

Emilia Söderholm
Markkinointi-, myynti- ja tapahtumakoordinaattori
emilia.soderholm@eventolehti.fi

Vuonna 2016 palkinnon voittanut Logomo on jälleen Evento Awardsin finaalissa.

Logomo on kulttuurin, taiteen ja luovan talouden keskus, joka toimii entisessä VR:n konepajassa rautatieaseman ja ydinkeskustan läheisyydessä Turussa.

Logomossa järjestetään konsertteja, kokouksia, seminaareja, kongresseja, teatterinäytöksiä, messuja, näyttelyjä, elokuvaesityksiä sekä erilaisia yksityistilaisuuksia.

Viime vuonna Logomossa pidettiin noin 1200 eri tilaisuutta. Yhteensä talon kävijämäärä oli  346 000 henkilöä vuonna 2017. Logomon toimitiloissa, Byråssa ja Konttorissa, työskentelee päivittäin yli 400 ihmistä noin 80 yrityksessä. Logomossa on myös taiteilijatyöhuoneita.