Nimitys Helsingin seudun kauppakamarissa: Tatu Rauhamäki vaikuttamistyöstä vastaavaksi johtajaksi

Helsingin seudun kauppakamarin vaikuttamistyöstä vastaavaksi johtajaksi on nimitetty Tatu Rauhamäki.

Rauhamäki siirtyy kauppakamariin 15.8. Ympäristöteollisuus ja -palvelut YTP:n toimitusjohtajan tehtävästä.  Aiemmin hän on työskennellyt Uudenmaan liiton edunvalvonta- ja viestintäpäällikkönä.  Rauhamäki on toiminut Helsingin kaupunginvaltuutettuna 2001-17 ja kaupunginhallituksen puheenjohtajana 2013-17.

- Helsingin seudun menestyminen on Suomen kannalta aivan keskeinen asia. Helsingin seudun kasvun ja hyvinvoinnin kannalta taas alueen yritysten menestyminen on täysin ratkaisevaa. On kunnia päästä tekemään töitä elinkeinoelämän toimintaedellytysten parantamiseksi laajasti arvostettuun kauppakamariin, sanoo Tatu Rauhamäki.

Lisätietoa:

Tatu Rauhamäki
johtaja, Helsingin seudun kauppakamari

Heikki J. Perälä
toimitusjohtaja, Helsingin seudun kauppakamari

Essi Lindqvist, viestintäpäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari
essi.lindqvist@chamber.fi p. 040 5651 835

Helsingin seudun kauppakamari vahvistaa yritysten menestystä osallistumalla aktiivisesti Helsingin seudun kehittämiseen. Helsingin seudun kauppakamari vahvistaa yritysten menestystä osallistumalla aktiivisesti Helsingin seuJohtajddHMenestyvä monikulttuurinen yritys kilpailu Kirsi Mettäläelsingi, jaa päiväsi nuoren kanssa!dun kehittämiseen. Menestyvä monikulttuurinen yritys kilpailu Kirsi Mettälä