QMG Partnersiin kuuluva JRA-Sähkö osti VT-Sähkötyöt liiketoimintakaupalla

JRA-Sähkö on ostanut Uudellamaalla sähköurakointia tekevän VT-Sähkötyöt Oy:n liiketoiminnan ja toiminimen. JRA omisti yhtiöstä aiemmin 30 prosenttia, joten tehty kauppa selkeyttää omistuksen ja vahvistaa yhteistyömahdollisuuksia.

Matti Ranne, QMG Partners

Liiketoimintakauppa ei vaikuta henkilöstön asemaan. VT-Sähkötyöt Oy:n henkilöstö siirtyy vanhoina työntekijöinä osaksi JRA-Sähköä, joka on erikoistunut linjasaneerauksiin, tietoliikennejärjestelmiin sekä teollisuuden-, liiketilojen ja kunnallisten tilojen sähköasennuksiin.

QMG Partners on tehnyt viimeksi kuluneen vuoden aikana useita yrityskauppoja. QMG Partnersiin sisältyvät AET-Automaatio, Ilmastointi-Mikenti, Puhdas Ilma K&V, Kylmäkolmonen, LVI-Trio, Palokatkot Vänskä, JRA-Sähkö, JT-Sähkötekniikka, Sähkösalpa, SW-Sähkö sekä Vesijohtoliike J. Laitinen.

QMG Partnersin pro forma -liikevaihto nousi vuonna 2020 noin 50 miljoonaan euroon. QMG Partners tarjoaa monipuolisesti talotekniikan huolto-, korjaus- ja modernisointipalveluita Etelä-Suomessa.

Matti Ranne, toimitusjohtaja, QMG Partners, 0400 317 110, matti.ranne@qmg.fi

Tapani Lempinen, toimitusjohtaja, JRA-Sähkö, 040 752 5330, tapani.lempinen@jra-sahko.fi

Matti Ranne, QMG Partners

QMG-konserni on Suomen suurimpia talotekniikka-alan yrityksiä. Se tekee talotekniikkaurakointia ja -huoltopalveluita valtakunnallisesti. QMG:n palveluvalikoima kattaa kaikki talotekniikan osa-alueet. Konserniin kuuluu Suomessa 34 yhtiötä. Toimipaikkoja on valtakunnallisesti kaksikymmentäseitsemän. QMG:n liikevaihto viimeisen 12 kuukauden ajalta on noin 200 miljoonaa euroa. Konsernin palveluksessa on yli 1000 talotekniikkaurakoinnin ja -huollon ammattilaista. www.qmg.fi