QMG Partnersiin kuuluva JRA-Sähkö osti VT-Sähkötyöt liiketoimintakaupalla

JRA-Sähkö on ostanut Uudellamaalla sähköurakointia tekevän VT-Sähkötyöt Oy:n liiketoiminnan ja toiminimen. JRA omisti yhtiöstä aiemmin 30 prosenttia, joten tehty kauppa selkeyttää omistuksen ja vahvistaa yhteistyömahdollisuuksia.

Matti Ranne, QMG Partners

Liiketoimintakauppa ei vaikuta henkilöstön asemaan. VT-Sähkötyöt Oy:n henkilöstö siirtyy vanhoina työntekijöinä osaksi JRA-Sähköä, joka on erikoistunut linjasaneerauksiin, tietoliikennejärjestelmiin sekä teollisuuden-, liiketilojen ja kunnallisten tilojen sähköasennuksiin.

QMG Partners on tehnyt viimeksi kuluneen vuoden aikana useita yrityskauppoja. QMG Partnersiin sisältyvät AET-Automaatio, Ilmastointi-Mikenti, Puhdas Ilma K&V, Kylmäkolmonen, LVI-Trio, Palokatkot Vänskä, JRA-Sähkö, JT-Sähkötekniikka, Sähkösalpa, SW-Sähkö sekä Vesijohtoliike J. Laitinen.

QMG Partnersin pro forma -liikevaihto nousi vuonna 2020 noin 50 miljoonaan euroon. QMG Partners tarjoaa monipuolisesti talotekniikan huolto-, korjaus- ja modernisointipalveluita Etelä-Suomessa.

Matti Ranne, toimitusjohtaja, QMG Partners, 0400 317 110, matti.ranne@qmg.fi

Tapani Lempinen, toimitusjohtaja, JRA-Sähkö, 040 752 5330, tapani.lempinen@jra-sahko.fi

Matti Ranne, QMG Partners

Quattro Mikenti Group on Suomen suurimpia talotekniikka-alan toimijoita, ja se tekee kaikkia LVIJA-, sähkö- ja sprinkleritöitä. Konserniin kuuluu 29 tytäryritystä. Konsernin palveluksessa on noin 770 talotekniikkaurakoinnin ja -huollon ammattilaista. Toimipaikkoja on Suomessa 25. Vuonna 2019 konsernin liikevaihto oli 154 miljoonaa euroa. www.qmg.fi

QMG kasvattaa talotekniikan palveluverkostoaan ostamalla Kylmäkolmosen2.9.2020 10:21:00 EEST | Tiedote

Talotekniikkakonserni QMG kasvattaa talotekniikkapalvelujaan pääkaupunkiseudulla, ja ostaa kylmälaitteiden ja jäähdytysjärjestelmien erikoisosaaja Kylmäkolmonen Oy:n. Kylmäkolmonen on erikoistunut kylmälaitteiden asennukseen, huoltoon ja korjaamiseen sekä konesalien, sähkötilojen ja toimistojen jäähdytykseen pääkaupunkiseudulla. QMG:ssa Kylmäkolmonen tulee osaksi talotekniikan huoltopalveluita tarjoavaa QMG Partners -alakonsernia.