ExpomarkExpomark

Teknologia 2022 esittelee tehokkaita energiaratkaisuja

Pohjoismaiden johtava teknologia-alan tapahtuma Teknologia 22 järjestetään 3. – 5.5.2022 Helsingin Messukeskuksessa. Tänä vuonna ensimmäistä kertaa tapahtumassa on esillä myös omana kokonaisuutenaan energia niin ohjelmassa kuin osastoillakin. Teollisuuden energiatehokkuus on entistä tärkeämpää nykyisessä maailman tilanteessa ja lämmön talteenoton ratkaisut ajankohtaisia.

Teknologia järjestettiin edellisen kerran 2019.

Teknologia-tapahtumaan osallistuu yli 300 yritystä  ja viidellä ohjelmalavalla järjestetään yli 120 puheenvuoroa.Teknologia-tapahtuma koostuu keskeisistä teknologian aihepiireistä. Näitä ovat energian lisäksi automaatio, elektroniikka, hydrauliikka ja pneumatiikka, levytyö, koneenrakentaminen, kunnossapito, AI ja robotiikka, ICT ja toisena uutena aihepiirinä 3D-tulostus. Alan ammattilaiset voivat rekisteröityä tapahtumaan veloituksetta www.teknologia22.fi

Energia-ohjelman aloittaa Senior Scientist Petra Raussi  VTT:ltä puheenvuorolla IntelligentEnergy Testbed tehokkaiden energiaratkaisujen validointiin. Tapahtumassa kuullaan myös teollisuuden sähköistymisestä ja sen vaikutuksista CO2-päästöjen vähentymiseen, tekoälystä sähköverkkojen älykkään kunnossapidon mahdollistajana ja  lämmön talteenoton ratkaisuista.

Lämmön talteenoton ratkaisuja tarjoavan Finess Energy Oyj:n toimitusjohtaja Juha-Pekka Paavola odottaa innolla tapahtumaa ja sen tarjoamia mahdollisuuksia esitellä yhä vain enemmän kiinnostusta herättäviä energiansäästöratkaisuja. ”Lämmön talteenotto mahdollistaa ostoenergian määrän vähentämisen ja jo olemassa olevan energian hyötykäytön. Juuri nyt öljyn ja kaasun hintojen noustessa, talteenotolla on entistä suurempi merkitys. Toisaalta asiakkailla on kova tarve päästä eroon fossiilisista energialähteistä ja sähköistämisestä on tullut entistä tärkeäpää.” Paavola pitää puheenvuoron lämmön talteenotosta ohjelmalavalla  ja yritys on mukana Teknologia-tapahtumassa omalla osastollaan.

Teknologia-tapahtuma järjestetään Helsingin Messukeskuksessa joka toinen vuosi. Pohjoismaiden johtava teknologia-alan tapahtuma Teknologia 22 järjestetään 3.–5.5.2022 Helsingin Messukeskuksessa. Tapahtuman ohjelma ja rekisteröityminen:  www.teknologia22.fi

Lisätietoja: Messukeskus Helsinki, Marcus Bergström, p. 044 562 4524, marcus.bergstrom@messukeskus.com
Messukeskus, tiedottaja Teija Armanto, puh. 050 376 0804, teija.armanto@messukeskus.com

Kuvia viime tapahtumasta vapaasti toimitusten käyttöön Messukeskuksen kuvapankista http://mediabank.messukeskus.com

www.teknologia22.fi  | #teknologia22

SOME: twitter, LinkedIn @teknologia

Teknologia järjestettiin edellisen kerran 2019.

Expomark järjestää teollisuuden ja terveyden alan messutapahtumia tuoden yhteen alojensa osaajat, tiedon ja ratkaisut. Missionamme on edistää suomalaista elinkeinoelämää mahdollistamalla merkityksellisiä kohtaamisia. Olemme Suomen Messujen tytäryhtiö ja 7 hengen tiimimme toimipaikkana on Jyväskylä.

Tapahtumiamme ovat Pohjoinen Teollisuus, Energiamessut, Proforest, Apuvälinemessut, Hyvä Ikä ja Fysioterapia & Kuntoutus.

Tervetuloa Apuvälinemessuille Helsingin Messukeskukseen keskiviikosta perjantaihin 11.–13.5.2022.9.5.2022 09:47:43 EEST | Kutsu

Hyvä Toimittaja, apuvälinealan tärkein messutapahtuma käynnistyy tällä viikolla! Messujen teemana on erityisen hyvä arki. Ratkaisuja siihen haetaan niin opiskelun ja työllistymisen kannalta kuin harrastamisen, matkailun, seksuaalisuuden ja yhdenvertaisen osallisuuden näkökulmasta. Tapahtuma tarjoaa uusinta tietoa, tuotteita sekä iloa ja elämyksiä kuntoutuksen, apuväline-, terveys- ja sosiaalialan ammattilaisille sekä apuvälineiden käyttäjille.

Pohjoinen Teollisuus -suurtapahtumassa saadaan esimakua siitä, miltä pohjoisen teollisuus näyttää huomenna23.3.2022 14:16:04 EET | Tiedote

Pohjoinen Teollisuus -tapahtuma järjestetään 18.–19.5.2022 Oulun Ouluhallissa neljän vuoden hiljaiselon jälkeen. Messujen teemana on tänä vuonna Pohjoisen menestyksen tekijät. Esiin nostetaan pohjoisen teollisuuden keskeiset puheenaiheet, mm. teollisuuden tulevaisuus, kestävä kehitys ja tulevat suurhankkeet, kaivosteollisuus ja kunnossapito. Tapahtumaa on odotettu, sillä edellisen kerran messut järjestettiin vuonna 2018.