Vaasan Sähkö sprinttihiihtäjä Matias Strandvallin pääyhteistyökumppaniksi

Vaasan Sähkö on solminut vuoden mittaisen sponsorointisopimuksen Suomen maajoukkueen sprinttihiihtäjä Matias Strandvallin kanssa.

Vaasan Sähkö on Matias Strandvallin pääyhteistyökumppani. Kuva: Mikko Lehtimäki

- Vaasan Sähkö haluaa olla tukemassa paitsi huippu-urheilua, myös lasten ja nuorten liikuntaa. Strandvall toimii tässä asiassa hyvänä esikuvana, kertoo markkinointipäällikkö Tiina Lillbacka.

Lisää energiaa Vaasaan paluun myötä saanut Strandvall suhtautuu positiivisesti yhteistyöhön.

- Vaasa on kotikaupunkini ja on todella hienoa, että vahva vaasalaisyritys uskoo minuun.

Kilpailukauden alkaessa Strandvallin katse on etenkin vuoden 2018 talviolympialaisissa, jotka järjestetään Etelä-Korean Pyeongchangissa.

Tiina Lillbacka
markkinointipäällikkö
tiina.lillbacka@vaasansahko.fi

Vaasan Sähkö on Matias Strandvallin pääyhteistyökumppani. Kuva: Mikko Lehtimäki

Vaasan Sähkö on vahva energiakonserni, joka harjoittaa sähkönmyynti-, sähkönsiirto- ja kaukolämpötoimintaa sekä verkkourakointia. Konserniin kuuluu kaksi tytäryhtiötä: Vaasan Sähköverkko Oy sekä Oy RAVERA Ab. Konsernissa työskentelee yli 170 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2016 oli noin 140 milj. euroa.

Uusi voimajohto palvelee 2 500 taloutta rannikolla: Alueen erityisiä luontoarvoja huomioivassa hankkeessa kokeillaan ainutlaatuista ratkaisua7.6.2017 08:11Tiedote

Vaasan Gerbyn ja Mustasaaren Alskatin välille rakennetaan parhaillaan laajaa aluetta palvelevaa voimajohtoa. Voimalinjan vaikutuspiirin alueella on noin kaksi ja puoli tuhatta taloutta Jungsundissa, Iskmossa, Köklotissa, Västervikissä ja koko Raippaluodon saaristossa. Linja toimii myös varalla Gerbyn alueen verkon huoltotöissä ja vikatilanteissa. – Asutuksen lisäksi alueella on myös viranomaistoimintaa, teollisuutta, kauppaa ja muita palveluita, toteaa Vaasan Sähköverkko Oy:n toimitusjohtaja Juha Rintamäki.