Vaasan Sähkö sprinttihiihtäjä Matias Strandvallin pääyhteistyökumppaniksi

Vaasan Sähkö on solminut vuoden mittaisen sponsorointisopimuksen Suomen maajoukkueen sprinttihiihtäjä Matias Strandvallin kanssa.

Vaasan Sähkö on Matias Strandvallin pääyhteistyökumppani. Kuva: Mikko Lehtimäki

- Vaasan Sähkö haluaa olla tukemassa paitsi huippu-urheilua, myös lasten ja nuorten liikuntaa. Strandvall toimii tässä asiassa hyvänä esikuvana, kertoo markkinointipäällikkö Tiina Lillbacka.

Lisää energiaa Vaasaan paluun myötä saanut Strandvall suhtautuu positiivisesti yhteistyöhön.

- Vaasa on kotikaupunkini ja on todella hienoa, että vahva vaasalaisyritys uskoo minuun.

Kilpailukauden alkaessa Strandvallin katse on etenkin vuoden 2018 talviolympialaisissa, jotka järjestetään Etelä-Korean Pyeongchangissa.

Tiina Lillbacka
markkinointipäällikkö
tiina.lillbacka@vaasansahko.fi

Vaasan Sähkö on Matias Strandvallin pääyhteistyökumppani. Kuva: Mikko Lehtimäki

Vaasan Sähkö on vahva energiakonserni, joka harjoittaa sähkönmyynti-, sähkönsiirto- ja kaukolämpötoimintaa sekä verkkourakointia. Konserniin kuuluu kaksi tytäryhtiötä: Vaasan Sähköverkko Oy sekä Oy RAVERA Ab. Konsernissa työskentelee yli 170 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2016 oli noin 140 milj. euroa.

Vaasan Sähköltä lisäosinkoa yli neljä ja puoli miljoonaa18.12.2017 15:19Tiedote

Vaasan Sähkö Oy:n yhtiökokous päätti maanantaina 18.12., että yhtiö jakaa ylimääräisenä osinkona 146,50 euroa/osake, eli yhteensä 4 614 750 euroa. Yhtiökokous päätti myös muuttaa yhtiöjärjestystä siten, että hallituksen valinta siirtyy hallintoneuvostolta yhtiökokoukselle. Yhtiökokous päätti maanantaina myös hallituksen kokoonpanosta. Vaasan Sähkön hallituksen jäsenet: Mauri Holma Miapetra Kumpula-Natri Hannu Laaksonen Marianne Munkki Joakim Strand